Gå til innhold

Livet er Flatt


starie

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderjenta

Hei Starie!

Ville bare si takk for rose i rosetråden og takk for besøk i julekalenderen min! :D

Leste her at du står uten jobb - så dumt... Håper du får en jobb fort! Krysser fingrer og tær for deg!

Håper du kan klare å glede deg til jul likevel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk jenter :D

Nå er jeg ferdig med alle presanger utenom 1. Deilig! I morgen skal vi i juleselskap og søndag bærer det av gårde til vestlandet. Nå er det jul!!

Jeg vasker klær for harde livet for jeg liker ikke å komme tilbake til et rotete hus.. Får vel prøve å tørke litt støv og feie over gulvene også. Bilen til sambo skal hentes på verkstedet nå og de har tatt service på den så den er helt trygg å kjøre så langt :D

Vi har til og med klart å finne presang til svigermors kjæreste, og bare det er helt utrolig! Gleder meg faktisk litt til selskapet i morgen jeg. God mat og god drikke og mange hyggelige mennesker :D

GOD JUL ALLE SAMMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Hvor søt må man egentlig være for å få viljen sin? Nå har jeg gjort alt fra å putte ting i nesen til å tegne i ansiktet mitt (med sprittusj, det var lurt :roll: ) Jeg har også tatt noen dansetrinn og han sitter fremdeles i telefonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Min tro er ikke-eksisterende. Jeg hadde en barnetro da jeg var veldig liten, men den forsvant lenge før jeg ble konfirmant.

Hvordan får man egentlig troen sin tilbake? Jeg vil så gjerne ha en tro. Jeg vil tro at de jeg elsker og som jeg har mistet faktisk er på et bedre sted og at de ikke bare ligger i kisten sin og råtner. Jeg vil så gjerne tro at jeg kommer til å få møte dem igjen en dag.. Og jeg vil så gjerne tro at jeg ikke bare skal ligge å råtne selv, men at jeg faktisk har noe å se frem til. Noe annet enn dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker netter. Det er så deilig å sitte oppe nå når det er en helt annen stillhet enn om dagen. Alt viker så rolig og trygt. Netter får meg også til å tenke. Ofte på ting jeg helst ikke vil tenke på.. Noen ganger er bare alt så vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

jeg kjeder meg, men vet jeg burde prøve å sove. jeg er skikkelig nattemenneske, men jeg må væe uthvilt til i morgen...usj da.. :blunke:

får prøve å legge meg igjen da.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest sunshine-t

jaa.. kanskje det.. hater å sove i grunn.. bortkasta tid..hehe!

jeg må vaske masse klær før jeg drar på jobb. og rydde barnerommet. det ser ikke ut i måneskinn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ikke spesielt ryddig og bra ut her heller.. Gruer meg til å ta fatt på det. Uansett hvor mye jeg rydder er det alltid noe som må gjøres :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God tirsdag :D

Rydding blir man aldri ferdig med :o Møkkajobb er det....

Krysser fingrene for at det dukker opp en jobb snart for deg :)

D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tirsdag :D

Rydding blir man aldri ferdig med :o Møkkajobb er det....

Krysser fingrene for at det dukker opp en jobb snart for deg :)

D.

Takk det samme Diva :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper du sover nå da' date='nabo! :blunke:[/quote']

Jeg sov som en stein jeg :D Fikk sovet skikkelig ut i natt, og ikke frøs jeg heller for jeg hadde husket å ta på meg posene (dunposer til føttene)!

For tiden fryser jeg noe grønnjævlig og jeg pakker meg inn med ullundertøy og sitter alltid med pledd på i stuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...