Gå til innhold

Livet er Flatt


starie

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke noe flink til å skrive dagbok. Har mange som ligger rundt om med to sider i begynnelsen og resten tomt.

Jeg angrer veldig på at jeg ikke har klart å skrive dagbok før, det er så mange små ting man gjerne vil huske men som bare forsvinner og blir til ingenting.

Derfor bestemte jeg meg idag for å skrive så mye jeg klarer om de små tingene som jeg gjerne vil huske :) det betyr ikke så mye om folk leser denne dagboken, jeg skriver det for min egen del..

Dessuten skal jeg skrive med grønt siden det er favorittfargen min, og fordi jeg lenger så utrolig til våren kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje like greit at jeg kaster meg ut i det da.. :ler:

Sitter og ser ut vinduet mens jeg skriver og venter på våren. Det er ikke lenge igjen nå og forventningen er så deilig! Solen prøver å gløtte litt inn vinduet, en klarer det ikke helt. Alikevel er det hele 12 grader ute og det synes jeg er varmt i forhold til

Tiden går så utrolig fort, det føles som om livet bare raser forbi meg. Det blir forventet så utrolig mye av meg, og det er vel egentlig jeg selv som forventer mest. Jeg jobber mye med skolen for tiden, for jeg vil ha like gode karakterer som jeg fikk til 1. termin. Med skole, skolearbeid og bare soving i helgene får jeg ikke tid til noen ting. Og når jeg har tid prioriterer jeg venner fremfor husarbeid, noe som selvfølgelig viser igjen.. Tenkte jeg skulle være flink i dag og vaske over gulvene, men jeg har skolearbeid som venter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en deilig dag! Solen steker og selv om det er kaldt trekk i luften er det ganske varmt. Det lukter til og med litt vår ute!

Jeg fikk selvfølgelig ikke levert inn prosjektet mitt på fredag, og jeg var ikke den eneste. Av 23 elever var det bare 9 som leverte, og da sier det seg selv at det er alt for mye på en gang. Jeg orker ikke levere inn noe halvferdig heller, og vil den skal være perfekt!

Vi fikk midt-terminvurderingen og jeg er kjempefornøyd. Jeg var èn av de to som fikk 6`er i kosmetisk kjemi!! *stolt*

Denne uken skal jeg ha praksis i en hudpleiesalong på Lørenskog og jeg gleder meg. Jeg vet at jeg er flink til det jeg driver med, og føler meg endelig helt trygg på meg selv når det gjelder kunder. En stund var jeg veldig usikker, men det har heldigvis gått over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Kira og Diva! Synes det er hyggelig når folk hilser til meg i dagboken min *hinte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Våren lar nok vente på seg. Akkurat nå er det skikkelig ruskevær, og det frister ikke å gå ut i det hele tatt. Særlig ikke når man er syk med øreverk og feber.. :(

Praksisuken var kjempefin! Fikk kjempemye ansvar og allerede andre dag åpnet jeg butikken og var alene fra 10-12 om dagen. På onsdag var jeg faktisk alene hele dagen, for hun andre var syk. Solgte massevis av produkter!! Hadde mange behandlinger, blant annet aromamassasje, PSV, ansiktsanalyse, napp og voks. Alle kundene var kjempefornøyde og aaante ikke at jeg hadde praksis :D

Jeg liker ikke å være syk, og får utrolig dårlig samvittighet. Jeg vet at jeg ikke er frisk nok til å gå på skolen, men jeg vil jo så gjerne lære og være best! Jeg var syk i går også og føler jeg har gått glipp av utrolig mye!

Vi har fått ny verandadør og nye vinduer i dag. På tide for det trakk sånn fra de andre! Kanskje strømregningen går litt ned nå når ikke all varmen forsvinner ut?

Igår flyttet jeg endelig helt inn hit. Det var vemodig å ta farvel med den gamle hybelen der jeg ahdde bodd i et og et halvt år. Satt og koste meg med "gjengen" jeg bodde med, og :hjerte: var med. Han var snill og hjalp meg med å flytte. I bilen på vei hjem til OSS ( :D ) satt vi bare og smilte til hverandre. Deilig, jeg har aldri vært så sikker på noe før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NÅ er jeg endelig helt frisk igjen! Har vært syk en uke, og føler at jeg ikke har fått gjort noen ting. Har tatt igjen mesteparten i dag og tenkte jeg skulle ta resten i morgen.

Vi har begynt med et kjempeartig prosjekt der vi skal starte vår egen hudpleiesalong. Vi skal ta for oss alt! Interiør, hygiene, markedsføring, budskjett, behandlinger, produkter/salg.. ja ALT! Blir kjempegøy :D Jeg skal jobbe sammen med en kjempeflink jente i klassen som jeg egentlig ikkje kjenner så godt, men jeg ser frem til å bli bedre kjent med henne.

Ellers er jeg i full gang med å planlegge bursdagsfeiringen min. Regner med at det kommer mellom 20 og 25 stykker. Jeg inviterer bare de nærmeste vennene mine, ellers hadde det blitt alt for mange. Jeg gjør det enkelt jeg. Jentene kommer først for å spise pizza og så kommer gutta når vi skal spise kake. Deretter blir det vel litt drikking og en tur ut på byen. Tenkte jeg skulle lage ekstra mye pizza slik at vi kan ha noe salt litt ut på kvelden også.

Gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Bananvennen min!

Du har hatt bursdag, du har flyttet, du har hatt praksis, du har fått 6 på en oppgave,: Gratulerer og tillykke! Når du blir ferdig utdannet hudpleier skal jeg begynne hos deg!

Trives du i din nye bolig?

mvh Embla s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er bursdagen din starie?

Virker som ting går din vei for tiden! Kos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suser innom og ønsker deg en riktig god natt og en hyggelig og avslappende søndag :D

Stor klem fra Diva :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Høres ut som om du har det fint! Vårvær har du også hatt, din heldiggris. Her lar det jammen vente på seg. Ha en fin søndag, og slit deg ikke ut med skolegangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bananvennen min!

Du har hatt bursdag, du har flyttet, du har hatt praksis, du har fått 6 på en oppgave,: Gratulerer og tillykke! Når du blir ferdig utdannet hudpleier skal jeg begynne hos deg!

Trives du i din nye bolig?

mvh Embla s

Embla s :kyss:

Jeg har ikke hatt bursdag enda da :oops: Den er ikke før i juni, men jeg skal feire 31.mai. Det er bare slik at jeg gleder meg sånn :D

Setter alltid pris på at folk vil begynne hos meg, det er kjempehyggelig!

Jeg trives veldig godt her, og jeg som aldri har likt husarbeid går nå rundt og suller med det hele tiden fordi jeg liksom hører til her :D Har flyttet 8 eller 9 ganger i løpet av i overkant av 4 år, og det er deilig at jeg endelig skal bli et sted for godt! Har ikke fått pakket ut sakene mine, for vi må kjøpe hyller og en kommode, men jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er bursdagen din starie?

Virker som ting går din vei for tiden! Kos deg!

Bursdagen min er i juni, nærmere bestemt den 5. Jeg skal nok sørge for at folk får vite det i goood tid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Suser innom og ønsker deg en riktig god natt og en hyggelig og avslappende søndag :D

Stor klem fra Diva :briller:

Tusen takk søta! Har bare slappet av, og faktisk fått unna litt klesvask og annet rask. Snart skal jeg bade og peele og barbere og bare stelle godt med meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har det fint! Vårvær har du også hatt' date=' din heldiggris. Her lar det jammen vente på seg. Ha en fin søndag, og slit deg ikke ut med skolegangen![/quote']

Jeg har det kjempefint for tiden, men det at besteforeldrene mine er veldig syke overskygger en del. Jeg får utrolig dårlig samvittighet for at jeg er 50 mil unna og at jeg ikke kan være hos dem. Men jeg må jo på skolen! Skal hjem en tur i påsken og bruke hele ferien sammen med dem!

Skolen er slitsom og det er mye å gjøre, men jeg gjør en ekstra innsats nå, så kan jeg slappe av når jeg er ferdig.

Tusen takk for hilsen! :kysse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa ringte meg nettopp med siste nytt om Bestefar. Han flyttet inn til oss i helgen, men måtte på sykehus i natt. Vi fikk først beskjed om at han hadde slitent hjerte og slitne lunger og at det var det pusteproblemene kom av, men nå har de funnet ut at han har lungebetennelse! Det kan være alvorlig nok det, men det er vel bedre enn slitne lunger og hjerte? Hele familien er både sinte og letta nå, vi fikk jo beskjed om at han ikke hadde lenge igjen og alle har forberedt seg på det, men han kommer visst til å bli frisk alikevel! :D

Besta er på aldershjemmet på hjemstedet sitt ca 13 mil unna oss. Hun kom inn der forrige uke etter et fall der hun virkelig skamslo seg; fikk brist i hoften og brakk et par ribben. Jeg synes det er forferdelig at hun og Bestefar er adskilte, men det er nok det beste for begge to. Hun har jo forandret seg såpass etter slaget hun hadde for 2 år siden, og er dessverre blitt skikkelig slem med Bestefar. Synes synd i begge to jeg, og er virkelig glad i dem!

Håper jeg har dem lenge enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp telefon fra pappa, Bestefar er skikkelig syk så jeg må komme hjem med en gang. Dette er helt forjævlig, jeg vet ikke engang om han lever når jeg komme hjem. :cry: Det er 50 mil reisevei, og flyet tar litt over en time. Har fått flybillett i kveld, men er ikke hjemme før veldig sent. Jeg må sitte litt over en time uten mobil, og jeg vet ikke hva som venter meg når jeg lander. Har skikkelig dårlig tid, må pakke til to uker. Jeg bare håper jeg får treffe han en siste gang og slik at jeg får sagt hvor glad jeg er i han. Ikke snakker han så mye heller, men han har spurt etter meg..

Håper alle får en kjempefin påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...