Gå til innhold

Livet er Flatt


starie

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei på deg! :D

Hvordan er det med deg om dagen? Koselig at du skrev en hilsen i dagboka mi for noen dager siden.

Var det fint på hytta? Du får ta en svømmetur over til meg da vet du :ler:

Ha en fortsatt fin sommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trallallalla :D

Jeg har fått pakken min fra www.lookfantastic.com i dag, og gleder meg til å prøve. Bestillte shampo, balsam og kur fra Redken All Soft. Og i tillegg fikk jeg med en lite "reiseveske" som jeg kan fylle opp med shampo og sånt når jeg skal på tur :D Whooohoo!

Jeg gjør stort sett ingenting om dagene. En venninne av meg bor her for tiden. Hun flytter til Spania om 3 uker og skal bo her frem til da. Kjempekoselig :D Hun føler seg til bry stakker, men jeg synes det er hyggelig å ha henne her. En kjempejente! Og jeg kommer til å savne henne, hun blir borte nesten ett år :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hei Starie!

Ser at noen tenker på et Lørenskog treff med boller på Triaden.. Det hadde vært noe, forutsatt at det ikke bare innebefatter de som bor i Lørenskog, seff...

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå er jeg blitt så fascinert av den hoppende avataren og de hyggelige innleggene dine at jeg har lest dagboken din! Du skriver godt og jeg føler med det på alt det triste du har opplevd - jeg mistet nylig bestemor selv. Ønsker deg alt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Starie!

Ser at noen tenker på et Lørenskog treff med boller på Triaden.. Det hadde vært noe, forutsatt at det ikke bare innebefatter de som bor i Lørenskog, seff...

Klem.

Hehhe :D Det er bare for alle å slenge seg på det!

Jeg liker boller jeg :)

Hilsen Bolla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nå er jeg blitt så fascinert av den hoppende avataren og de hyggelige innleggene dine at jeg har lest dagboken din! Du skriver godt og jeg føler med det på alt det triste du har opplevd - jeg mistet nylig bestemor selv. Ønsker deg alt godt!

Så hyggelig, takk skal du ha! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

N flyttet inn til meg for en uke siden og det går greit. Hun reiser til Spania om to uker og blir borte ett år.. Det er noe snusk her, men det kan jeg komme tilbake til..

Hun har fått gule stafylokokker i ett sår på fingeren, og har fått bakterieangst. Hun tør nesten ikke ta i noen ting.. Blir litt slitsomt. Dessuten reagerer hun på penicillinen..

Lillesøster har fått etseskade på øyet. Hun var innom Oslo i går, det så vondt ut. Stakkar liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva jeg skal ha til middag jeg.. Enten skal jeg lage pølse og potetstappe med purre, eller så skal jeg ha kylling og ris.. Har litt lyst på begge deler jeg :oops:

Etter at N flyttet inn har jeg faktisk gått ned 3-4kg. Tror det er fordi jeg må drive og fly med henne til legen og i butikker og gudvethvor. Dessuten har jeg sluttet med snop i ukedagene. *flinkogsånn*

Jeg drikker dessverre en del Solo da.. Og har dilla på kremost :o

Hvor stor er sjansen for at man får dilla på noe som er sunt og som man kan spise evige mengder av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg har dilla på tomater, kan spise mengder med tomater. Problemet er bare at jeg har dilla på sjokolade også og da er jo jeg like langt....

Bare hold deg unna de som har dilla på bananer du Starie, det er ikke noe særlig å bli spist vet du.....

Klem, Mie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nemlig en superbanan med superkamuflasjeevner jeg. Når noen får lyst på meg kan jeg mane frem brune flekker og ett mykt og litt halvråttent utseende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket nettopp med Bestemor i telefonen. Jeg savner henne.. Vi snakket litt om Bestefar, om hvordan han var og hva vi gjorde sammen.

De sier at det skal bli bedre etterhvert, men jeg synes det bare blir værre. Noen kvelder blir jeg så lammet av sorg at det føles som om den presser meg ned i madrassen.

Jeg lurer på hvor lenge det er til jeg kan snakke om og tenke på Bestefar uten å begynne å gråte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good news! Bestevenninnen min ringte og sa hun kommer på besøk i dag :D Hun kan sikkert bare være til i morgen, men jeg er glad alikevel!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare skrive et lite hei i dagboka di, fordi du har skrevet så fint til meg et par ganger. :-))

Har lest gjennom den og gråt en skvett da jeg leste om bestefaren din.

Stakkars deg, det er tøft å miste noen, og spesielt når man er langt borte.

Og det er jo riktig å sørge over mennesker som en er glad i. Det høres ut som om han har vært en fantastisk mann - og det fineste ettermele noen kan ha er jo å bli savnet. Det betyr jo at han var et viktig menneske for mange.

Sånn sett har jeg tenkt at sorg over mennesker er den siste gaven man kan gi noen. Sorg tar tid, men det er vel meningen. En slags siste ære på et vis. Så la det ta den tiden det trenger. Snakk mye om han og sørg sammen.

For noen år siden mistet jeg en nær venninne og i en stund var sorgen bare altoppslukende og sår. Det var en ulykke og uventet og jeg sleit med sjokk og sorg samtidig. Men jeg bestemte meg for at hun fortjente at jeg sørget så lenge som det tok - for så savnet var hun...

Men samtidig bestemte jeg meg for at sørgeperioden skulle ta slutt en gang. Jeg ville ikke at det skulle bli slik at hennes liv i ettertid bare ble husket i lys av at hun døde plutselig og voldsomt. Jeg ville sørge for at hun kunne bli husket med glede, og savnet for den hun var. At hun også var noen vi kunne mimre om uten å gråte hver gang navnet hennes ble nevnt.

Så trist det må være å gå bort uten at det betyr noe for noen om du lever eller ikke.

Dette ble langt i dagboka di... håper det ikke gjorde noe.

:-) anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skjønner ikke menn at vi jenter alltid må være den peneste? Selv om det ikke er sant kan de i det minste lyve for å få oss til å føle oss bedre.. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

fordi de er dumme' date='vel. Kjæresten min innrømmet det sjøl :blunke:[/quote']

De må da skjønne at det er dem det går ut over! Drittmannfolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Noen ganger skulle det tro at gutter kommer fra en annen planet. De må da skjønne det? heheh.. Nei gutter tenker ikke som oss. Men gutter er jo forskjellig selfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jajja.. Sånn er det.

I morgen skal en venninne av meg ha avskjedsfest hos meg, og det betyr at jeg må rydde.. Husarbeid er seriøst det værste jeg vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke røykt i hele dag jeg. Det er delvis ufrivillig da, siden jeg ikke finner en eneste lighter. Skjønner ikke hvor de blir av jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...