Gå til innhold

Livet er Flatt


starie

Anbefalte innlegg

Takk MzFire :D

Her sitter jeg en uke før eksamen og har bihulebetennelse. Siden den er forårsaket av et virus kan de ikke gjøre noe med den, det må gå over av seg selv. :evil:

Det er så vondt!! Hva skal jeg gjøre med eksamen nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Krysser fingrene for at du blir frisk til eksamen, Starie!

Ellers så føler jeg med deg i alt det triste som har skjedd med deg og familien din; selv mistet jeg moren min den 23.april, og tiden etter det har vært et vakuum. Hun døde helt plutselig av hjerneslag, bare 57 år gammel.

Vær sterk og ta godt vare på deg selv!!

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ønsker deg god bedring jeg! Håper du blir frisk nok til å ta eksamen!

Klem fra Angeleyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Hei Starie!

Tittet bare innom dagboken din litt jeg. Håper formen er litt bedre, god bedring og lykke til på eksamen (høres ut som om du jobber masse med skolen, gode karakterer får du også, så det går nok bra!!).

Kjempetrist å lese om bestefaren din, ser ut som om det skjer mye i livet ditt nå. Du virker som ei sterk og oppegående jente, husk å ta vare på deg selv oppi alt sammen! :)

Klem Étoile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Gratulerer med bursdagen i går!!!! Håper du hadde en fin dag!

:bursdag:

Beklager forsinkelsen... :oops:

Ha en fin dag i dag også!!!!!!!!!!!!!!!!! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heei starie :D

Vært litt stresset de siste dagene, men jeg hadde ikke glemt dagen din på torsdag! Letet etter en tråd inne på Personlige mld. men fant ingen.. Så da får jeg bare si gratulerer på etterskudd! Håper du hadde en fin dag!

*klemme masse*

:bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mzfire

Hei Starie :)

Takk for bildet. Du er søt du :) Gleder meg til å se deg til fredag.

Det er ikke lenge til nå, dagene går fort. Glad for at vi jentene skal møtes først. DA blir det ikke så skremmende liksom.

Håper du får en fin pinsehelg Starie :)

Klem fra Mzfire

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle hilsenene! Det er kjempehyggelig av dere jenter :D

Jeg hadde det kjempekoselig på treffet i går, og selv om jeg ikke fikk snakket like mye med alle sammen, så synes jeg alle virket skikkelig koselige. Jeg virket vel sur og gretten, men jeg hadde veldig vondt altså.. :(

Kommer sterkere tilbake på neste treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Tusen takk for alle hilsenene! Det er kjempehyggelig av dere jenter :D

Jeg hadde det kjempekoselig på treffet i går, og selv om jeg ikke fikk snakket like mye med alle sammen, så synes jeg alle virket skikkelig koselige. Jeg virket vel sur og gretten, men jeg hadde veldig vondt altså.. :(

Kommer sterkere tilbake på neste treff!

Du virket slett ikke sur og gretten!! (men om du hadde, så visste vi jo at du hadde trukket tann. Og jeg k a n dette med visdomstenner :roll: *grøsse* ) Det var da veldig hyggelig, men som du skriver - det var ikke alle man fikk snakket like mye med. Synd. Nå må du ha en god natt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

I dag er jeg bare så utrolig glad.

Hadde en fin drøm om en skog, Robin Hood og noen bjørnunger.. :ler:

Var glad fra jeg våknet og spratt opp av senga, enda det er lørdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Embla s

Hei, vennen! Fortsatt glad? (Håper det) :wink: :D Hva er det du er så glad for da? Har det skjedd noe spesielt, eller er du bare rett og slett GLAD!! ? Sommer lykkelig?

Uansett så er det litt smittsomt, jeg blir i litt bedre humør når jeg her og der finner den hoppende bananen også står det noe om at du er glad og lykkelig! Det er så bra!! *filosofere, filosofere* : vi er jo ellers veldig flinke, sånn generelt, til å fortelle om ting som ikke er så bra, eller at vi ikke er så glade.. Jeg skal følge ditt eksempel og bli flink til å rope ut når jeg er glad (for det hender faktisk rett som det er) :wink::ler:

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg ikke så glad..

Jeg vil ikke ha noen jævla arv, jeg vil bare ha bestefaren min! Det er så mye styr med de jævla pengene. Jeg vil ikke ha dem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke greit med arv og tullball...........

Håper du får en fin helg likevel, Starie! :wink:

Koz, Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen ble fin den, men jeg er ikke helt i form etter lørdagens shotterace. :sur:

Tusen takk for hyggelig innlegg *Lillian* :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...