uphoria Skrevet 27. oktober 2003 #161 Del Skrevet 27. oktober 2003 heii:) var kos å se deg i helga. gleder meg til jul, når vi kan treffes i litt koseligere omstendigheter - tre nøtter til askepott, buffy og angel. yeah! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 31. oktober 2003 #162 Del Skrevet 31. oktober 2003 Hei Staire Har ikke sett deg her inne på lenge nå synes jeg. Hvordan har du det da? Håper på å se deg i morgen på treff. Bare send meg en PMom jeg skal hente deg på jobb. Det er en veldig liten tjeneste å gjøre!!! Koster meg lite. Sender deg en klem jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 31. oktober 2003 #163 Del Skrevet 31. oktober 2003 Håper vi sees i morgen, Starie! Skjønner at du har mye nå.. *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 1. november 2003 Forfatter #164 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg kommer en tur på treffet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 9. november 2003 #165 Del Skrevet 9. november 2003 Hei Starie! Titter innom! Lurer på hvordan det går med deg? Klem! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 26. november 2003 #166 Del Skrevet 26. november 2003 Hei Starie. Skal si du har hatt en hard og trist høst nå... Nå får det være stopp! Nå skal det bli fryd og gammen i stedet :D Håper du trives på jobben og fokuserer mest på det positive i livet ditt. Sender en stor trøsteklem :trøste: Klem, D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippbipp Skrevet 7. desember 2003 #167 Del Skrevet 7. desember 2003 Hei hå, nå er det jul igjen vi lager jule-gøy og går på ball igjen Hei hå, bli med å syng min venn for her er Per og Pål og julemenn og nisser, troll og spillemenn Hei tomtegubber, ta i ring vi koker julegrøt og danser rundt omkring Hei hå, det er vel ingenting som kan la vær' å være glad når det er jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #168 Del Skrevet 8. desember 2003 Tusen takk for hilsener folkens! Nå nærmer det seg jul, jeg er permitert fra jobben og helt blakk Skal på nærmeste kjøpesenter i dag og høre om de trenger julehjelp.. Jobbsøking er ett sant helvete.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. desember 2003 #169 Del Skrevet 8. desember 2003 USJ! :trøste: - ønsker deg lykke til med jobbsøkingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 8. desember 2003 #170 Del Skrevet 8. desember 2003 Huff, så kjedelig! Du skal se at det ordner seg etter hvert. *trøsteklem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 8. desember 2003 Forfatter #171 Del Skrevet 8. desember 2003 Tusen takk LilleBille og Lea :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. desember 2003 #172 Del Skrevet 9. desember 2003 Hei Starie! Har akkurat lest litt i dagboka di. Sitter her med tårer i øynene og synes veldig synd på deg som har det vondt... Har ikke så mye mer å tilby enn en . Vi har dessverre ansatt alle julehjelpene vi trenger, ellers kunne du jo kommet innom for en prat... Men det kan du jo gjøre uansett, hvis du føler for det? Jeg jobber på Triaden... Det er vel ikke så langt unna deg. Kanskje vi kan ta en kopp kaffe eller noe sånt vettu. Tenker på deg! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 9. desember 2003 Forfatter #173 Del Skrevet 9. desember 2003 Tusen takk Bjørnsdatter :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 10. desember 2003 #174 Del Skrevet 10. desember 2003 Håper ting ordner seg! Sender masse positiv energi til deg :D :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #175 Del Skrevet 11. desember 2003 Takk xeyes :D JEG VIL HA LØNNING!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2003 #176 Del Skrevet 12. desember 2003 Så leit, Starie! Men det må ordne seg for deg, så hjelpsom og grei som du er så fortjener du det virkelig. Stor klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 14. desember 2003 #177 Del Skrevet 14. desember 2003 Står til, Starie? Håper du har det litt bedre... snart jul og alt! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 14. desember 2003 Forfatter #178 Del Skrevet 14. desember 2003 Står til, Starie? Håper du har det litt bedre... snart jul og alt! *klem* Ja, jeg har det mye bedre! Venter på attesten min da og lønna har gått ut igjen allerede, men som du sier; snart er det jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 14. desember 2003 #179 Del Skrevet 14. desember 2003 Hei på deg min nye gode venn! På tide med en liten hilsen fra meg også i dagboka di. jeg er skikkelig dårlig til å lese andres dagbøker, men tenkte jeg skulle smette innom med en liten oppfordring.... Hva med at vi tar oss en liten runddans på fredag? Sånn som vi snakket om, da vi var på date i går...? Skulle det passe frøkenen?? *håpe* Klem..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 15. desember 2003 #180 Del Skrevet 15. desember 2003 Heisann! Det var trist å høre at du ble permittet fra jobben. Sånt skulle ikke gått an :evil: Håper du finner deg noe annet å søke på ( du skal vel fortsatt søke i hudpleiesalonger også ? ) - jeg er i jobbsøkesituasjon selv og det er ganske pyton. Sender deg *lykketilvibber* og håper at det ordner seg. God mandag :D *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå