Gjest Trulselinemor Skrevet 6. juni 2004 #261 Del Skrevet 6. juni 2004 Her kommer det en natt hilsen til deg. Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 7. juni 2004 Forfatter #262 Del Skrevet 7. juni 2004 Takk takk Har hatt en helt forferdelig uke. Jobbet nesten 60timer med en forferdelig forkjølelse og nesten alle vennene mine glemte bursdagen min. I dag er jeg hjemme og skal pleie meg selv, forkjølelsen og magen min etter å ha spist tarmbakterieglasert overtidspizza. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illyria Skrevet 19. juni 2004 #263 Del Skrevet 19. juni 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illyria Skrevet 25. juli 2004 #264 Del Skrevet 25. juli 2004 Hvor er du Starie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 28. juli 2004 #265 Del Skrevet 28. juli 2004 Jeg fatter ikke at jeg ikke har vært mer her inne. Bare innom for å gi en klem og si at jeg håper du har det enormt veldig bra!!!! Og for å si at jeg synes du har en så flott personlighet. Det har jeg tenkt så mange ganger. At du er klok, liksom. Håper du ser det selv også og er like flink til å sette pris på deg selv, som du er til å sette pris på andre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rio Skrevet 29. juli 2004 #266 Del Skrevet 29. juli 2004 Så søtt, bananen din danser i takt med låta jeg hører på! Noe hard trance.. så stilig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 6. august 2004 Forfatter #267 Del Skrevet 6. august 2004 Lenge siden sist jeg har skrevet her, og mye har skjedd. Jeg har fått ny jobb som jeg begynner i på mandag, og jeg kan konludere med at JOBZONE er tidenes mest uprofesjonelle vikarbyrå.. Anbefaler dem ikke til noen :evil: Elending oppfølging, i tillegg til at de har rotet med sykefraværet mitt så det har nesten blitt fordoblet og de nekter for at de har gjort en feil. Hyggelig når folk sjekker referansene mine jah. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. august 2004 #268 Del Skrevet 10. august 2004 Det der med at alt ordner seg for snille jenter stemmer ikke. Ingen er så søt og snill og god som skjønne Starie, og alt blir jo bare krøll....... *klapper Starie på hodet* Din gode venn Tex er hjemme og byr på Milkshake hvis du har lyst en dag/ kveld..... Qlers har ferie også.... Sommerklem til deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 19. august 2004 Forfatter #269 Del Skrevet 19. august 2004 Milkshake! Jeg skal ikke være hjemme i helgen joo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. august 2004 #270 Del Skrevet 19. august 2004 Min milkshakemaskin har aldri ferie...... Du er velkommen når som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 22. august 2004 Forfatter #271 Del Skrevet 22. august 2004 Tex: :D Den nye jobben er bedre enn jeg trodde. Det jeg gjør er helt greit, jeg har fleksitid, jeg får gratis frukt og melk, og jeg kan surfe så mye jeg vil. Fuck fabrikken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 22. august 2004 #272 Del Skrevet 22. august 2004 Juhu... så kult!!! Med den nye jobben altså... Den lille drittfabrikken kan bare hoppe i havet. skal ikke vi på Roma snart nå.... ?! Bare spør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 26. august 2004 #273 Del Skrevet 26. august 2004 Stå på! klemmer fra virus-syke Maxine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 26. august 2004 #274 Del Skrevet 26. august 2004 Ikke for å smitte deg, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 2. september 2004 #275 Del Skrevet 2. september 2004 Du kommer på Roma? Ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. september 2004 Forfatter #276 Del Skrevet 21. september 2004 På torsdag kommer Solan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 9. desember 2004 #277 Del Skrevet 9. desember 2004 Hmpfrh... LITT lite aktivitet her, frøken!! Skjerpings!! :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 1. januar 2005 Forfatter #278 Del Skrevet 1. januar 2005 Ja, det har du helt rett i Samanthabejb. Nyttårsfeiringen ble ikke helt som forventet i år. Maten var god, alle åtte var i godt humør og vi hadde det utrolig koselig, helt til de skulle hjem og fant bilene sine med knuste ruter.. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 1. januar 2005 #279 Del Skrevet 1. januar 2005 Godt nytt år, snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 2. januar 2005 #280 Del Skrevet 2. januar 2005 Uff... Kjedelig slutt på en bra kveld og kjedelig start på et nytt år! :-? Men men!! Happy new year, snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå