Gå til innhold

Livet med lillegutt


MellonCollie

Anbefalte innlegg

:hallo:

Ååå, stakkars hunden! Håper det går bedre med hun/han nå!

Hvilken rase er det,forresten?

Ventetid er kjedelig... Når er det du har IKM?

:fnise: Det er ikke så lurt å sjekke graviditetssymptomer, nei, men noen ganger er det helt umulig å la være! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så også den filmen... har sett den to ganger før og da gråt jeg begge gangene men nå satt jeg sammen med noen jeg ikke kunne gråte foran så da måtte jeg prøve å lese litt halvveis i en bok når det skikkelig triste kom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, stakkars hunden! Håper det går bedre med hun/han nå!

Hvilken rase er det,forresten?

Det går mye bedre med henne nå - skal sjekke såret hennes imorgen igjen, mulig jeg kan fjerne bandasjen da. Men stingene skal ikke tas på en uke til, så hun er litt furten fordi det ikke er noe løping og særlig leking for tida :ler:

Hun er en Staffordshire Bullterrier, ligner litt på denne.

Her var det spennende :hoppe:

Når er det du har IKM? Skal du teste før det eller er du flink til å vente til IKM? :)

IKM er på søndag, litt usikker på dette med testinga enda.. hehe

Jeg så også den filmen... har sett den to ganger før og da gråt jeg begge gangene men nå satt jeg sammen med noen jeg ikke kunne gråte foran så da måtte jeg prøve å lese litt halvveis i en bok når det skikkelig triste kom....

Haha, det er et godt triks! Nå var det bare samboer og meg, så da kunne jeg gråte. Men er ikke alltid det passer like bra det nei.. :)

For ett artig symptom! :) Håper virkelig det har klaffet for deg denne pp :)

Ja, snodig symptom i alle fall! Samboer synes i alle fall det er morsomt, for det kommer sånn plutselig. Kjenner lukter kjempesterkt, og det er jo ikke alle lukter som er like behagelige :ler:

Ja, da er jeg på CD26, og IKM er på søndag. Samboer har nå reist på tur, og kommer ikke hjem før søndag. Så i utgangspunktet skal jeg vente med å teste. Vi har blitt enige at om jeg tester før, så skal jeg uansett ikke fortelle han noe :) Så han gleder seg også mye til å komme hjem. Han virker skikkelig gira nå - jeg blir så rørt av å høre ham drømme om hvordan livet vårt kommer til å bli. Han kommer til å bli en så fantastisk pappa :rødme:

Må innrømme at jeg er litt spent.. fordi jeg føler at ting er litt "rart". Men det kan jo også bare være fordi jeg håper sånn på at noe har skjedd.. kan være stor fallhøyde det her :sjenert:

Hatt møte med sjefen i dag angående fremtid i jobben her, og det gikk så bra!! Fikk MASSE skryt, og de ønsket veldig gjerne å ha meg med videre i lang tid. Samtidig har jo jeg muligens et ønske om å flytte herfra til sommeren, men det er ikke bestemt enda.. og vi fikk snakket om det, og han skjønte meg så godt. Kjempedeilig å ha lufta det litt, har følt litt på at det ikke har kommet klart frem før.

Nå er det straks lunsj - så på tide å jobbe litt igjen ;) Titter sikkert innom endel ikveld siden jeg er hjemme alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Så spennende framover til søndagen nå! :popcorn:

Høres kjempebra ut at du har snakket med jobben, og de vil ha deg med videre :)

Har dere tenkt å flytte langt, eller? sorry, er nysgjerrig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Bare innom for å se hvordan det går med deg nå når IKM nærmer seg ;) Spent vettu, om all :sengekos: har gitt resultater :sjenert: Håper det!!

Er deilig være aleina av og til da, synes jeg i allefall :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at de vet å sette pris på deg på jobben! Det har alt å si for trivselen! :)

Sånn en nydelig rasehund du har da! Kjempefin er den hvis den ligner på den på bildet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig skjønn en hund! :rødme: Kjenner godt igjen at de ikke liker det når det ikke blir like mye leking og tull og vas, sånn var min lille snupp også da han var gørrsjuk en gang. Syns jo så synd på dem også da... men så er de også veldig flinke selv til å late som de er ti ganger verre enn de er :ler: Så skjønne atte!

Så herlig med jobben! Det hørtes faktisk veldig koselig ut! Så godt at du trives i jobben og at de er så hyggelige og forståelsesfulle, det har virkelig alt å si :)

Følger spent med videre! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere tenkt å flytte langt, eller? sorry, er nysgjerrig :sjenert:

Blir å flytte tilbake til Østlandet - begge er derfra og har all familien samlet der. Blir trist også - noen av de beste vennene jeg noen gang har hatt er fra Trondheim. Men, får la være å ta sorgene på forskudd :) Og det er bare å være nysgjerrig, altså. Jeg er jo litt nysgjerrig på deg også - er du herfra egentlig..?

Er deilig være aleina av og til da, synes jeg i allefall :)

Jeg er helt enig, jeg. Er godt med litt alenetid! Så de første dagene nå går i alle fall bra - så begynner jeg nok å kjede meg etterhvert :ler:

Sånn en nydelig rasehund du har da! Kjempefin er den hvis den ligner på den på bildet :jepp:

Ja, hun er ganske nydelig om jeg må si det :rødme: Hunden på bildet var vel litt mer spraglete i pelsen, vår er svartere i fargen. Men samme hvite punktene, og med hvite "sokker" på labbene :)

Koselig med så mye besøk i boka mi - godt å ha noen å skravle med :skravle:

Nå skal jeg rusle og og handle litt ting, og må innom et apotek.. og da tenkte jeg å ta med et par tester med det samme. Kjekt å ha :sjenert: Spørs om jeg klarer å vente til søndag altså! :ler: Vil teste nååååh!!! :fnise: Dessuten er jeg fryktelig godtesyk.. lyst på både cola og sjokolade, men det er jo ikke noe bra sånn midt i uka.. hmmm :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snopsjuka et symptom? Da har jeg det symptomet ganske ofte isåfall. hehe

Men jeg fikk forresten superluktesans. Sambo kommenterte det, og jeg merka det sjøl også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha - da tror jeg at jeg at jeg hadde hatt symptomer ofte ja ;) Nei, snopsjuke er vel mer ett kjede-seg-symptom her hos meg i alle fall!! :ler:

Og hvordan har det seg at jeg sitter her med en cola her nå...? Sambo er så "streng" med meg når det kommer til godteri. Jeg får skeie ut når han er borte :sjenert:

Nå er det Jakten på Kjærligheten, og så Greys etterpå. Kosekveld sammen med voffsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du koser deg selv om du er hjemme alene. Ja, ok, du har en vofs du kan kose litt med da :)

Er så spent på søndagen jeg nå. Nesten like spent som deg vet du :ler: Spennende å følge med.

Har du bodd i Trondheim lenge? Jeg bodde der da jeg studerte, men så flytta jeg til Oslo etterpå da jeg fikk meg jobb her.

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodd i Trondheim i 3-4 år nå. Flytta også hit pga studier, men blir her litt ekstra etterpå jeg da :) Kjempefin by, men litt langt unna "hjemme"...

I dag forsov jeg meg, har hatt urolig natt og vært våken flere ganger. Sikkert fordi kjære ikke var der og jeg sov alene.. Så jeg våkna plutselig 30 min før jeg må gå for å rekke jobben, og bare turen med voffs tar jo vanligvis minimum 20 min. Men vi forta oss, og jeg var på plass 5 minutter for sent bare. Er heldigvis rimelig fleksibelt med tid, så var nok uansett ingen krise.

Men kjenner jeg fortsatt er litt stressa, ingen god start på dagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, jeg forsov meg på mandag... Ikke noe ålreit å våkne sånn.

Får håpe det går seg til utover dagen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Enig med deg, Trondheim er en super by! For min del er det ikke så langt fra "hjemme", men for mannen er det kjempelangt... Men uansett hvor vi flytter så blir det veldig langt fra enten mine eller hans foreldre :(

Uvant å sove uten samboeren? Jeg kjenner til den der... Jeg sover rett og slett ikke like godt uten han, og jeg våkner opp midt på natta hvis han ikke har kommet og lagt seg hvis han har vært ute eller noe.

Veldig kjedelig å forsove seg, jeg hater å begynne dagen med stress, dagen blir liksom litt ødelagt :(

Hehe, unn deg colaen din med god samvittighet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...