Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Var forresten HELT FANTASTISK på Bruce Springsteen-konsert i går, den mannen kan virkelig underholde!! Og under The River begynte jeg nesten å grine, det var så fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy! Tror jeg må inn i dagboken din og snike litt, se om jeg finner ut noe mer ;) Tok du med eller uten undertøy? Tror jeg ender opp med... har egentlig ikke øvd noe på /tenkt særlig over poseringer, men satser på at hun greier å instruere meg fint :)

Tok både med og uten undertøy, har svart litt mer utfyllende i boka mi :)

Jeg satt og tittet litt på nett ang poseringer på dagen i går, og hadde spesielt et par bilder jeg synes var utrolig tøffe. Og så satt fotografen og jeg oss ned og tittet litt på nett sammen før vi startet slik at vi kunne bli litt enige om hvilken stil vi gikk for, da var det enklere for henne å instruere meg, når hun visste hva jeg så for meg. Heldigvis hadde vi veldig lik smak på hva som er fint, og da gikk det jo lett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar MellonCollie! :) Skal svare deg mer ordentlig senere, tenkte jeg bare skulle skynde meg å laste opp noen bilder av prøveoppsettet før jeg drar til byn en tur :)

Håret er litt rufsete fordi hun skulle ordne på tuperingen, og da kom noe av den til syne + noen av krøllene ble gredd ut, så er ikke helt sånn det skal være på dagen, men dere får et inntrykk i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere overser dårlig bildekvalitet og dårlig bakgrunn også ;) Skal forresten ha krøller på begge sider fremme, og litt mindre på ene siden og mer på andre, men hun som skulle gjøre prøveoppsett på forloveren min stakk av med krølltangen, så da ble vi ikke ferdige :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin du var på håret! :strix:

Spennende med bilder i morgen. Det går helt sikkert kjempefint skal du se! :Nikke:

Har forresten godtatt deg på fb. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint håret ble! :jepp:

Lykke til med fotograferinga! :nigo:

Akkurat det jeg skulle si! :jepp:

Slenger med en :klem: også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter, så søte dere er!! :klemmer:

Har kjøpt 2 korsetter m/truse til og et vanlig undertøyssett, + tyll (i tilfelle aktbilde, til å dandere litt rundt), så nå skal jeg være godt rustet til fotoshoot :fnise:

Må bare bruke et par timer på badet i morgen så er jeg klar... hehe... Vet ikke hva jeg skal gjøre med håret mitt da... vurderer å gå til frisør og krølle det... Gjorde du noe spesielt med håret MellonCollie? Føler det blir så kjedelig hvis det bare skal henge rett ned, men jeg er ikke så flink å fikse håret mitt på egenhånd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter, så søte dere er!! :klemmer:

Har kjøpt 2 korsetter m/truse til og et vanlig undertøyssett, + tyll (i tilfelle aktbilde, til å dandere litt rundt), så nå skal jeg være godt rustet til fotoshoot :fnise:

Må bare bruke et par timer på badet i morgen så er jeg klar... hehe... Vet ikke hva jeg skal gjøre med håret mitt da... vurderer å gå til frisør og krølle det... Gjorde du noe spesielt med håret MellonCollie? Føler det blir så kjedelig hvis det bare skal henge rett ned, men jeg er ikke så flink å fikse håret mitt på egenhånd....

Du blir nok rå :sexy: Lykke til i dag!

Jeg synes håret ditt ble veldig fint jeg, og med mer krøller så blir det enda bedre :strix: Du kommer til å bli kjempenydelig på den store dagen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er verdens dårligste på hår! :dåne: Men jeg hadde håret egentlig vanlig ned, hadde laget det til litt rufsete - synes det kan være fint på aktfoto. Men hadde også med strikk. Og det ble til at brukte med strikk på de fleste bildene, da bare satt jeg det opp i en enkel knute. Det er veldig fint å få med ryggen og halsen.

Masse lykke til, det blir sikkert kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir nok rå :sexy: Lykke til i dag!

Jeg synes håret ditt ble veldig fint jeg, og med mer krøller så blir det enda bedre :strix: Du kommer til å bli kjempenydelig på den store dagen :jepp:

Takk, det var kjempemorsomt :) Du burde prøve ;)

Ja, er fornøyd med prøveoppsettet, men nå tenkte jeg på hvordan håret skulle være på fotoshooten i dag ;)

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er verdens dårligste på hår! :dåne: Men jeg hadde håret egentlig vanlig ned, hadde laget det til litt rufsete - synes det kan være fint på aktfoto. Men hadde også med strikk. Og det ble til at brukte med strikk på de fleste bildene, da bare satt jeg det opp i en enkel knute. Det er veldig fint å få med ryggen og halsen.

Masse lykke til, det blir sikkert kjempefint!

Jeg er også veldig dårlig på sånt! Kjøpte strikk og noen klemmer med stoffblomster på HM, men ble til at jeg hadde det rett ned og så bare rufset vi det litt til. Var kjempegøy!

Begynte med å ta bilder i det svarte undertøyssettet, med svarte, høyhælte sko til, både i helfigur, sittende og liggende. Deretter hadde jeg på meg en hvit slags babydollting, og til slutt tok vi bilder naken, hadde ikke trodd jeg turde, men jeg hadde litt tyll rundt meg, sånn at jeg ikke følte meg helt naken selv om det var gjennomsiktig :fnise: Fikk bare sett et par bilder i dag, men skal tilbake å ha visningstime på tirsdag, gleder meg!!

Kan virkelig anbefales altså, var litt nervøs først, men er bare kjempegøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er bare så tøff! Det kommer til å bli verdens flotteste morgegave :strix:

God helg! :klemmer:

Takk snuppa :) Og god helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult!! :tommelopp:

Det var du som satte meg på ideen ;) Eller, var i allefall i stor grad pga deg jeg turde å gjøre det, siden du var så fornøyd og sa at det bare var gøy :) Så tusen takk for det, gleeeeder meg til å se hvordan resultatet blir og hvordan kjære reagerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så hyggelig å være til inspirasjon!! Din kjære blir GARANTERT happy!! Det går liksom ikke an å ikke syns at det er en kul gave!!! Gleder meg til å høre om hvordan du syns bildene blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å høre at det gikk fint på fotoshooten. :Nikke: Håper du blir fornøyd med bildene.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at bildene ble fine, din kjære blir nok kjempefornøyd :lur:

Jeg lurer på om jeg så deg i byen på lørdag... Du skulle møte din kjære og ga han en lang klem på torgallmenningen ;) Jeg hadde utdrikningslag nemlig :fnise:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...