Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Høres ut som min uke det der, bare stress og mye smått og huske på ;)

Men når enden er god er allting godt som de sier, stresset er absolutt verdt det som kommer på lørdag :hoppe:

Sjekker du også værmeldinga hver dag nå? Det gjør jeg :fnise: bare for å forsikre meg om at det blir fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som min uke det der, bare stress og mye smått og huske på ;)

Men når enden er god er allting godt som de sier, stresset er absolutt verdt det som kommer på lørdag :hoppe:

Sjekker du også værmeldinga hver dag nå? Det gjør jeg :fnise: bare for å forsikre meg om at det blir fint :)

Blir nok verdt det på lørdag ja :) Selvfølgelig sjekker jeg værmeldingen hver dag ;) 22 grader og delvis skyet er ganske perfekt egentlig da, kan fort bli for varmt når det er knall sol (mye klær, og lokalet vårt har stooore vinduer hvor solen steker inn). Åååh, gleeeeder meg!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::skya::strix: for at det for en gangs skyld ikke blir regn på St. Hans!

Yey! :hoppe: Regn på St. Hans er en klassiker, husker jeg var hos en venninne en gang det striregnet, men faren hennes insisterte på å stå på altanen å grille, noe som selvfølgelig endte med at han ble dyvåt :fnise: På toppen av det hele satt jeg og venninnen min i stuen og skravlet slik at vi glemte kaken vi hadde i ovnen :ler: Våt grillmat og svidd kake var ikke noe særlig, så det ble mest salat på meg den dagen ;)

Men er ikke St.Hans i morgen? Jeg er uansett glad det er meldt fint vær hele uken, siden jeg får besøk fra Tsjekkia i morgen :strix: Hun skal bo hos bestevenninnen min, så da blir det smoothie på takterrassen i morgen eller onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at det er Sankt Hans i morgen :)

Så på bt.no nå at det var meldt tropevarme og oppmot 27 grader i helgen :hoppe: blir nok varmt med mye klær, men pytt sann - det er bedre enn å fryse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, St. Hans er i morgen, men det er på lørdag det skal feires. Ihvertfall hos oss. Eller, ikke av oss da, vi skal jo ha bryllup. Men her i traktene mente jeg. :sjenert:

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger St. Hans bålet har måttet blitt tent med bensin/tennvæske på grunn av at det regnet apekatter og elefanter. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer at det er Sankt Hans i morgen :)

Så på bt.no nå at det var meldt tropevarme og oppmot 27 grader i helgen :hoppe: blir nok varmt med mye klær, men pytt sann - det er bedre enn å fryse ;)

Helt enig :hoppe: Har hatt siste prøveoppsett i kveld, med sminke! Ble så fint :) Akkurat nå er kvalmen vekke og jeg bare gleeeeder meg! :strix: Jeg tror forresten jeg får en nydelig diamantring i morgengave :lur: Viste kjære 5 forskjellige jeg har lyst på i dag, så får vi se hvilken han velger ;) De var like nydelige alle sammen, synd jeg bare får én :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, St. Hans er i morgen, men det er på lørdag det skal feires. Ihvertfall hos oss. Eller, ikke av oss da, vi skal jo ha bryllup. Men her i traktene mente jeg. :sjenert:

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger St. Hans bålet har måttet blitt tent med bensin/tennvæske på grunn av at det regnet apekatter og elefanter. :fnise:

OK, artig, her feires det alltid på selve dagen... Men blir ikke noe St.Hansfeiring på oss i år, selv om vi burde kanskje tatt med min tsjekkiske venninne på det... Er så mye folk og styr og gnål, har mer lyst å slappe av på takterrassen ;)

Men ja, St. Hans pleier det være regn, typisk det! :fnise: Jeg og bestevenninnen min har forresten 20-års jubileum som venner i morgen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooooooooo, nå er det ikke lenge igjen. Tenk, til helgen er du gift :hoppe:

Ja, det er litt som Belle sier, litt uvirkelig, vet ikke om det har gått opp for meg, men jeg gleder meg skikkelig! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk forresten kjøpt "gavebok" i dag, og så har aisle runneren endelig kommet og den er kjempefin! :)

Føler meg skikkelig fresh med nystripet hår også :) Var den søte gutten hos frisøren i dag, sikkert sånn 3 år og veeeldig skeptisk, begynte nesten å gråte før han skulle opp i stolen, men frisøren var kjempeflink og bare: "Ja, men nå skal du få på deg Supermann-kappen" (frisørkappen). Da var furteleppen borte med en gang, men han ble litt redd igjen når barbermaskinen kom frem, så frisøren måtte vise han at det gikk an å ta på den uten å få "aua"... nåååh! :hjerte: Håper kjære ombestemmer seg og er med å prøve snart ;) Ellers får jeg vel pent holde ut 2-3 år til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn er så utrolig herlige! :strix: Håper din kjære blir med på notene så snart dere er gifte. :Nikke: Her i huset var det min kjære som var klar først. Han måtte vente i 2-3 år før jeg ble klar. :sjenert:

:hoppe: for nystripet hår, nydelig prøveoppsett og sminke og for bare 4 dager igjen! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Men ja, St. Hans pleier det være regn, typisk det! :fnise: Jeg og bestevenninnen min har forresten 20-års jubileum som venner i morgen! :strix:

:strix: Hurra og gratulerer :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:lur: Satser på at du får en staselig diamantring i morgengave :Nikke: Min kjære var ute og kjøpte i går... Veeeldig spent på hva det ble for noe :jepp:

Så deilig med nystripet hår, du kommer til å bli så fin på lørdag :strix:

Ha en super dag med 4 dager igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er dagen deres snart her! :strix: Mye smått som må ordnes siste uka, men på lørdag er det nok glemt. Da kan dere bare kose dere. :hjerte:

Det hørtes ut som du hadde et bra utdrikningslag. :hoppe:

Og så bra du ble fornøyd med bildene din kjære skal få i morgengave. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lur: Satser på at du får en staselig diamantring i morgengave :Nikke: Min kjære var ute og kjøpte i går... Veeeldig spent på hva det ble for noe :jepp:

Så deilig med nystripet hår, du kommer til å bli så fin på lørdag :strix:

Ha en super dag med 4 dager igjen :klem:

Jeg lurer også på hva du får! Har du ingen peiling eller en liten anelse? ;)

Håper jeg ser bra ut på lørdag ja ;) Du kommer nok til å se smashing ut du også :)

Dagen min har vært hektisk, men fin, håper du har hatt en bra dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er dagen deres snart her! :strix: Mye smått som må ordnes siste uka, men på lørdag er det nok glemt. Da kan dere bare kose dere. :hjerte:

Det hørtes ut som du hadde et bra utdrikningslag. :hoppe:

Og så bra du ble fornøyd med bildene din kjære skal få i morgengave. :jepp:

Jaaa! :hoppe: Håper virkelig jeg slipper å stresse på lørdag :) Men det meste begynner å gå i orden nå, så går nok fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært en fin dag, men ganske stress en stund også. Dro til byn 11.30 for å gjøre om timen min med gelénegler torsdag til bare fransk manikyr på mine egne negler, så dro jeg og handlet inn til middag og frokost for bestevenninnen min og tsjekkiske venninnen min som skal bo hos henne (bestevenninnen min måtte tømme kjøleskapet for mat i helgen pga all drikken som skulle inn der :fnise: ).

Kl 14 skulle jeg møte mamma og min søster som hadde vært hos frisøren, men så viste det seg at når min søster skulle skylle ut stripene så hadde hun fått rosa farge i! :hakeslepp: Så dermed gikk det en time ekstra, og klokken ble nesten halv fire før vi kom oss avgårde. Skulle hente tsjekkiske venninnen min på flyplassen halv fire, så ble litt forsinket, men hun hadde heldigvis bare ventet fem minutter når vi kom.

Så dro vi hjem til bestevenninnen min og laget hjemmelaget pizza og spiste på takterrassen :) Nå skal jeg og kjære lage programmet til vielsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnen min fødte forresten en gutt på termin i natt! :strix: Har ikke fått svar på gratulasjonsmeldingen enda, så vet ikke hva han heter foreløpig. Dette betyr nok at de ikke kommer på lørdag dessverre, men gleder meg i allefall veldig til å se ham når vi kommer tilbake fra Italia! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:haar: Rosa striper i håret? *grøss* Men det var nå godt at det ble fikset da. :jepp:

:hoppe: for baby til venninne. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...