Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte GRAVID, GRAVID hele tiden mens jeg leste det siste :fnise: så det var godt du sa i fra med en gang... ;) men jeg er veeeeldig nysgjerrig nå! :jepp::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde virkelig trodd jeg skulle fått mer tid til KG i ferien, men skjer ting hele tiden... Fredag og lørdag gikk i ett med feiring av min søster, og i går hadde jeg to venneavtaler og var i middag hos svigers :)

Kan vel røpe hemmeligheten nå: Bestevenninnen min (ene forloveren min) og broren til kjære har blitt sammen! Virkelig overraskende, men veldig, veldig koselig :) Han er på guttetur til syden nå, men de savner hverandre masse da, så vi har allerede avtalt å dra på ferie sammen alle 4 neste år :)

MaiL: Tusen takk for skrytet om bildene. Jeg tror ikke jeg har kommentert på deres, men dere var veldig fine dere også, helt nydelige!! :)

TuttaV: Tenkte meg spekulasjonene ville gå rundt det, så best å si ifra :fnise: Skulle nesten ønske det var tilfelle, men må nok pent vente litt til ;) Men det er helt sykt hvordan folk plutselig forventer at man skal bli gravid når man gifter seg, jeg var litt dårlig forrige mandag, så ble ikke til at jeg møtte ene forloverren min som avtalt, og da var moren hennes med en gang overbevist om at jeg var gravid :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var forresten hos tannlegen i dag. Null hull, men begynnende tannkjøttsbetennelse! :haar: Det synes jeg var ganske ekkelt, aldri hatt problemer med tenner eller tannkjøtt før, men han lovet meg at hvis jeg var flink med tannpirkere hver dag så ville det forsvinne... Håper det...

Og så skal vi til fotografen og se bildene torsdag! :hoppe: Kan nesten ikke vente på å få sett bildene nå altså!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Bilder!! Vi vil se!!!

Så moro at bestevenninnen din er blitt sammen med broren til mannen! Skulle ønske jeg var venninne med noen av damene i min Kjæres omgangskrets, men det blir liksom ikke sånn, til det er det nok litt stor aldersforskjell. Ikke at de ikke er hyggelige, men det blir aldri til at jeg er deres venninne, uten han liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så gøy med venninnen din og broren til din kjære da! Det er veldig koselig å ha vennepar hvor alle er venner, og kan treffes både hver for seg og sammen. Litt kronglete skrevet, men du skjønner vel. ;) Vi har et par slike vennepar vi også, men har da blitt venn med kjæresten etter de har blitt sammen, og ikke kjent personen på forhånd, sånn som i deres tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel røpe hemmeligheten nå: Bestevenninnen min (ene forloveren min) og broren til kjære har blitt sammen! Virkelig overraskende, men veldig, veldig koselig :) Han er på guttetur til syden nå, men de savner hverandre masse da, så vi har allerede avtalt å dra på ferie sammen alle 4 neste år :)

TuttaV: Tenkte meg spekulasjonene ville gå rundt det, så best å si ifra :fnise: Skulle nesten ønske det var tilfelle, men må nok pent vente litt til ;) Men det er helt sykt hvordan folk plutselig forventer at man skal bli gravid når man gifter seg, jeg var litt dårlig forrige mandag, så ble ikke til at jeg møtte ene forloverren min som avtalt, og da var moren hennes med en gang overbevist om at jeg var gravid :ler:

Så koslig!! :hjerte:

Jeg har blitt kjempegod venninne med kjæresten til broren til kjære, og det er jeg utrolig glad for! Vi 4 koser oss masse sammen! Så dere kan nok se frem til mange hyggelige stunder sammen!

:fnise: (til den siste setningen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Bilder!! Vi vil se!!!

Så moro at bestevenninnen din er blitt sammen med broren til mannen! Skulle ønske jeg var venninne med noen av damene i min Kjæres omgangskrets, men det blir liksom ikke sånn, til det er det nok litt stor aldersforskjell. Ikke at de ikke er hyggelige, men det blir aldri til at jeg er deres venninne, uten han liksom.

Bilder fra bryllupsreisen det er snakk om, de ligger på FB :) Var hos fotografen i dag, var storfornøyd! Endte opp med å bruke 18 000 kr på 45 bilders album, 4 forstørringer og 80 takkekort (inkl. fotografering da) :hakeslepp: Mye penger, men var sååå mange fine bilder, så hadde angret om ikke vi gjorde det!

Er morro at de har blitt sammen ja, veldig overraskende, men de er veldig søte og veldig forelsket :)

Hehe, i kjæres gjeng er mange single fortsatt, men har heldigvis begynt å bli venninne med to av kjærestene til de som har kjæreste :)

Kjedelig at du ikke har opplevd det samme, får håpe det dukker opp en du finner tonen med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så gøy med venninnen din og broren til din kjære da! Det er veldig koselig å ha vennepar hvor alle er venner, og kan treffes både hver for seg og sammen. Litt kronglete skrevet, men du skjønner vel. ;) Vi har et par slike vennepar vi også, men har da blitt venn med kjæresten etter de har blitt sammen, og ikke kjent personen på forhånd, sånn som i deres tilfelle.

Ja, det er veldig koselig :) Har begynt å bli venninne med to stk som har vært sammen med kamerater av kjære hhv 6 og 12 mnd, men er litt annerledes med bestevenninnen min og broren hans, vi er liksom bestevenner alle sammen, så det er kjempekjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig!! :hjerte:

Jeg har blitt kjempegod venninne med kjæresten til broren til kjære, og det er jeg utrolig glad for! Vi 4 koser oss masse sammen! Så dere kan nok se frem til mange hyggelige stunder sammen!

:fnise: (til den siste setningen)

Så bra at dere er gode venner :) Ja, gleder meg allerede til flere hytteturer og ferier og sånt :) Og ang den siste setningen: Nå fikk jeg nesten litt ekle bilder i hodet! :ler: huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PC-en min har forresten begynt å slå seg av uten forvarsel, så jeg må sannsynligvis levere den inn til reparasjon... Bare sånn at dere vet om jeg ikke er så aktiv de neste ukene ;) (selv om jeg nok låner kjære sin innimellom, men han er sikkert ikke så happy hvis jeg bruker timesvis på KG, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Ælen møttes på den måten :rødme:

Så søtt :) Jeg håper det blir seriøst med dem også, de virker i allefall veldig forelsket. Men jeg har sagt til dem at hvis det blir slutt BØR det ikke bli stygt, for det blir kjipt for oss, og spesielt meg, som er veldig, veldig nær til begge (kjære er og nær begge, men mest broren). Men satser på at alt går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg forresten bedt om å få stengt denne dagboken, så oppretter nok en generell snart... Litt trist, men er jo ikke så mye vits i bryllupsdagbok lengre... Satser på å fortsatt se mange av dere på generell ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at dere er gode venner :) Ja, gleder meg allerede til flere hytteturer og ferier og sånt :) Og ang den siste setningen: Nå fikk jeg nesten litt ekle bilder i hodet! :ler: huff...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en snartur før boka di blir helt stengt :klemmer: Gleder meg til å følge deg videre i neste dagbok :jepp:

Ha en flott helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...