Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Selv om det er en stund frem til bryllupet, så trenger jeg et sted å få utløp for ideene mine og få inspirasjon fra andre kommende bruder, da ingen i vår vennekrets planlegger bryllup ennå, så da er det min tur til å opprette en bryllupsdagbok:)

Først litt om meg: Jeg er en jente fra Bergen som blir 21 senere i år og planlegger bryllup med min kjære lørdag 27.06.09. Nesten 2 år til, virker som en evighet, men hvis jeg ser to år tilbake så går jo tiden egentlig ganske fort! Jeg er student og har tre år igjen ved UIB. Samboeren min er 23 år og er ferdig utdannet lærer om et og et halvt år:)

Vi har vært sammen siden november 2003, samboere siden oktober 2005 og forlovet siden april 2006:) Vi tenkte først å gifte oss i juni 2008, men siden begge er studenter utsatte vi det til juni 2009. Har alltid ville ha et sommerbryllup, og greit å være ferdig med jobb og studier en ukes tid før den store dagen;) (samboeren min er ferdig utdannet lærer et halvt år før vi gifter oss). Derfor satte vi datoen 27.06.09, så får vi heller sende invitasjoner litt tidlig og håpe at ikke altfor mange har tenkt å dra på ferie allerede den helgen...

Jeg er så utrolig glad i kjæresten min, snart 4 år sammen og vi er fortsatt forelsket. Gleder meg veldig til å vise alle at vi skal være sammen resten av livet:)

Vi har bestemt oss for humanistisk vielse og tenkte å kontakte HEF allerede i august (de har sommerstengt i juli) for å sette av datoen, siden HEF vielser bare blir mer og mer populære.

Dagen skal feires med familie og venner, om alle kommer blir vi nok 60-70 stykker.