Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok


Lilywhite

Anbefalte innlegg

:haar: Rosa striper i håret? *grøss* Men det var nå godt at det ble fikset da. :jepp:

:hoppe: for baby til venninne. :hjerte:

Det var mer som flekker :fnise: Var visst en 50 år gammel dame som hadde tatt rosa striper i rett før min søster tok sine (blonde) striper... Høres ikke akkurat veldig fint ut... Men men, det gikk vekk i allefall, tror jeg hadde fått ganske panikk om det var mitt hår, og spesielt rett før bryllupet! Hehe...

Ja :hjerte: Han er nok kjempesøt. Så da har vi noe å glede oss til når vi kommer hjem også, å se babyen til venninnen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare tre små dager igjen nå!! :hoppe: :hoppe:

Håper du bare gleder deg og har noen fine siste forberedelsesdager!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på hva du får! Har du ingen peiling eller en liten anelse? ;)

Håper jeg ser bra ut på lørdag ja ;) Du kommer nok til å se smashing ut du også :)

Dagen min har vært hektisk, men fin, håper du har hatt en bra dag også :)

Ja, jeg ser at du har hatt litt av en dag med handling, rosa striper :fnise: og venninnehenting ;)

Jeg har ikke peiling på hva han har kjøpt, for hn hadde nemlig planen klar med at jeg skulle få ny mobil til bursdagen min og nytt kamera i morgengave.. Men da telefonen jeg ønsker meg ikke har kommet i salg ennå så måtte jeg få kamera i bursdagsgave :klø: Får nor smøre meg med tålmodighet til søndag ;)

Gratulerer med en liten :babygutt: til venninnen din :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tre små dager igjen nå!! :hoppe: :hoppe:

Håper du bare gleder deg og har noen fine siste forberedelsesdager!!

Åh, når jeg våkner i morgen er det bare ett døgn igjen! Sykt! Men gleder meg :)

Har vært litt stress de siste dagene, men har fått slappet av og kost meg litt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye tid å være her inne nå. I går var jeg hos mormor og prøvde kjolen igjen, for jeg bestemte meg for å sy på litt ekstra stoff bak snøringen, så du ikke kan se huden på ryggen gjennom.

Deretter gikk jeg for å være med min tsjekkiske venninne. Vi solte oss i parken før vi gikk på lepramuseet (ekstra interessant for meg akkurat nå siden jeg leser "Øya" av Victoria Hislop). Etterpå gikk vi litt rundt i solen i byn, og shoppet litt. Spiste middag i solen på takterrassen før vi gikk tur på Fløyen. Kom hjem etter 10 og en halv time i solen, med skille etter toppen på skuldrene... Lekkert :gjeiper:

I dag har jeg fikset neglene og vært på veiledningstime til sminke. Hentet morgengaven til kjære, og det blir virkelig stilig :) I kveld var vi en gjeng samlet hos foreldrene mine, kjempekoselig :) Spiste pizza, og var greit å samles litt uformelt og slappe av :)

I morgen skal vi pynte begge lokalene, jeg må inn å betale blomstene, ringe sjåføren vi skal ha, pakke bag til hotellet, bake kake... Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få tid til alt... Hehe... heldigvis har vi mange gode hjelpere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Øya har jeg nettopp lest nå også, den var veldig bra :jepp:

Så bra morgengaven ble så bra...:lur:

Og du -trekk pusten godt et par ganger, så skal du se du rekker det du skal!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg ser at du har hatt litt av en dag med handling, rosa striper :fnise: og venninnehenting ;)

Jeg har ikke peiling på hva han har kjøpt, for hn hadde nemlig planen klar med at jeg skulle få ny mobil til bursdagen min og nytt kamera i morgengave.. Men da telefonen jeg ønsker meg ikke har kommet i salg ennå så måtte jeg få kamera i bursdagsgave :klø: Får nor smøre meg med tålmodighet til søndag ;)

Gratulerer med en liten :babygutt: til venninnen din :hoppe:

Kom sånn flood control og så glemte jeg å svare på denne, sorry! :) Tirsdag var litt stress ja...

Spennende med overraskelse i morgengave da ;) Når vi våkner i morgen tidlig er det bare 1 dag igjen! Stresset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er endelig dagen deres her! :strix: Håper du får en fin dag i dag, selv om du har litt å ordne. Morgendagen blir nok fantastisk. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, og gratulerer så mye med den store dagen i morgen! Håper den blir alt dere har drømt om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øya har jeg nettopp lest nå også, den var veldig bra :jepp:

Så bra morgengaven ble så bra...:lur:

Og du -trekk pusten godt et par ganger, så skal du se du rekker det du skal!!

:klemmer:

Ja, jeg liker den veldig godt foreløpig :) Ja, går nok bra, venter på at pappa skal hente oss nå så vi kan kjøre til lokalet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj!!!!!!!

Dessverre ikke snøring på om jeg har vært innom her før :rødme:

MEN.... Hell og lykke til deg og din kjære!!! :hjerte::strix:

I morgen skjer det!!! WEEEEEEEEEEE :danse:

Kribler det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Gratulerer så masse med den store dagen deres i morgen :bryllup:

Håper det blir en absolutt fantastisk dag! Gleder meg til å se og høre åssen det har vært!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Håper dagen i går, ble alt dere drømte om samt planla og litt til :strix:

Gleder meg til referat :popcorn:

Gratulerer som nygifte

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen som var i går!!! Håper alt gikk som planlagt, og at dere hadde en super dag!! :bryllup:

Gleder meg til referat!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå er du gift :hoppe:

Gratulerer så masse med dagen i går, håper den ble kjempefin og at du klarte å kose deg hele dagen.

Gleder meg også til referat :)

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...