Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Jeg får sommerfugler i magen på deres vegne. Nesten så jeg er litt misunnelig ;) Et år er så lenge til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at din kjære koste seg på utdrikningslag og kom hel hjem igjen ;)

Håper du får til bildene, for jeg vil gjerne se bilder av håret :sjenert:

Jeg drikkes ut nå til helgen, selvom det ikke passer for meg sånn egentlig...Satser på at jeg kommer helere ut av det enn min kjære :fnise:

Ha en fin dag :klem:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Kos deg med mormorbesøk og kjoleprøving i dag :hoppe: Nå går det unna her altså!!

Bra din kjære hadde det fint i utdrikningslaget sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, her var det spennende nå. Lenge siden jeg har vært her, har vært opptatt med eksamenslesing. Nå er det jommen ikke lenge igjen :overrasket: Åh, gled deg til tiden fremover nå, og nyt de siste ukene :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Det hørtes ut som om din kjære har hatt et fint udrikningslag. Jeg også er livredd for at han skal skade seg - har en liten mistanke om at de har fikset fallskjermhopping. :redd:

Jeg ble forresten drukket ut på lørdag. :sjenert: Er dårlig enda, for å si det sånn. :fnise:

Så gøy med håroppsett. Håper du får til bildene. :Nikke:

Ja, jeg er veldig glad for at han koste seg sånn og han kom hel hjem igjen :)

Hehe, leste om utdrikningslaget ditt, men fikk ikke kommentert siden jeg ikke var logget inn (på skolen). Høres morsomt ut da, utenom at du ble dårlig stakkars... :kose:

Har ikke fått til bildene enda, men skal spørre min søster om hjelp senere, hun har hatt iPhone en stund, så hun vet nok hvordan man gjør det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får sommerfugler i magen på deres vegne. Nesten så jeg er litt misunnelig ;) Et år er så lenge til :)

Jeg var også kjempemisunnelig på dem som giftet seg for 1 og 2 år siden, fordi det virket så leeeenge til dagen vår... men nå er den her snart :) Og jeg sier til deg som de sa til meg: Tiden går fort! Mye fortere enn du tror, så snart er dagen deres her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at din kjære koste seg på utdrikningslag og kom hel hjem igjen ;)

Håper du får til bildene, for jeg vil gjerne se bilder av håret :sjenert:

Jeg drikkes ut nå til helgen, selvom det ikke passer for meg sånn egentlig...Satser på at jeg kommer helere ut av det enn min kjære :fnise:

Ha en fin dag :klem:

Ja :) Går det bra med kjæresten din? Leste om det i boken din, men fikk ikke kommentert... hørtes litt ekkelt ut, men heldigvis ikke så alvorlig at det har noe å si for bryllupet da :) Jeg hadde litt noia for at min skulle brekke beinet eller noe sånt, gå på krykker opp til vielsen :fnise:

Kjedelig at det ikke passet helt for deg, men sånn blir det noen ganger... Får håpe du koser deg i allefall :)

Ha en fin kveld du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med mormorbesøk og kjoleprøving i dag :hoppe: Nå går det unna her altså!!

Bra din kjære hadde det fint i utdrikningslaget sitt :)

Takk, det er alltid koselig hos mormor og morfar :) Og kjolen satt fint :)

Ja, fikk se noen bilder og en video... De har hatt det veldig gøy :) holdt på å le meg ihjel når jeg fikk se bilde av kjære i biedrakt...hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, her var det spennende nå. Lenge siden jeg har vært her, har vært opptatt med eksamenslesing. Nå er det jommen ikke lenge igjen :overrasket: Åh, gled deg til tiden fremover nå, og nyt de siste ukene :)

:klemmer:

Ja, er ikke lenge igjen nå! Alt er i boks utenom bartender, det begynner å stresse meg litt nå som det er bare 2 og en halv uke igjen, men vi har to stk vi kan ringe, så satser på det ordner seg :) (ene forloveren min skulle egentlig fikse det med noen på jobben, men var visst ingen der som kunne)

Har ikke vært så flink å oppdatere meg på KG den siste tiden jeg heller, men nå er det straks sommerferie, så da vil jeg ha bedre tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle: Glemte å svare på det med at du var redd din kjære skulle bli skadet... det går nok helt sikkert bra, det gjør jo som oftest det :)

Jeg har forresten funnet undertøy til fotoshooten :) Og så har jeg bakt en gigantisk suksesskake, farlig godt... Måtte øve før bryllupet, siden jeg aldri har prøvd å lage den selv før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, håper det går bra. Og jeg har fått det bekreftet: det er fallskjermhopping. :redd:

Så gøy med undertøy, venter i spenning på referat. :lur: Det er vel denne uken, det?

Suksesskake = :sikle:

Håper bartender går i orden snart. Er herlig å ha det i boks så snart som mulig, så dere slipper å stresse og tenke på det mer. :Nikke:

Ha en fin onsdag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja :) Går det bra med kjæresten din? Leste om det i boken din, men fikk ikke kommentert... hørtes litt ekkelt ut, men heldigvis ikke så alvorlig at det har noe å si for bryllupet da :) Jeg hadde litt noia for at min skulle brekke beinet eller noe sånt, gå på krykker opp til vielsen :fnise:

Kjedelig at det ikke passet helt for deg, men sånn blir det noen ganger... Får håpe du koser deg i allefall :)

Ha en fin kveld du også :klemmer:

Ja, det går heldigvis greit med han ;) Han må legge fotballen på hylla et par uker til det verste har gitt seg, men ellers fungerer han fint. Han fjerner også stingene før vi gifter oss så da er ikke bryllupsreise og bading noe problem heller ;)

Stilig at du har funnet undertøy til fotograferingen :hoppe: Din kjære kommer til å få helt :hakeslepp: når han får bildene.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går tok jeg bilder, og det var supergøy!! Håper du blir like fornøyd som jeg ble :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, håper det går bra. Og jeg har fått det bekreftet: det er fallskjermhopping. :redd:

Så gøy med undertøy, venter i spenning på referat. :lur: Det er vel denne uken, det?

Suksesskake = :sikle:

Håper bartender går i orden snart. Er herlig å ha det i boks så snart som mulig, så dere slipper å stresse og tenke på det mer. :Nikke:

Ha en fin onsdag! :klem:

Hehe, jeg hadde også vært litt nervøs for fallskjermhopping, men det blir vel tidlig på dagen uten (særlig) alkohol + proffe folk som driver med det, så det går nok fint :)

Fotograferingen er i morgen!! :) Både gruer og gleder meg, hehe...

Vi fikk fikset bartender i går, så det er helt supert :) Skal dobbeltsjekke avtalen om blomster i dag og gjøre klar de siste detaljene der, så er det aller, aller meste i orden :)

Suksesskake er himmelsk godt ja, litt farlig, hehe...

Siden jeg ikke rakk innom i går får jeg ønske deg en fin torsdag i stedet ;):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det går heldigvis greit med han ;) Han må legge fotballen på hylla et par uker til det verste har gitt seg, men ellers fungerer han fint. Han fjerner også stingene før vi gifter oss så da er ikke bryllupsreise og bading noe problem heller ;)

Stilig at du har funnet undertøy til fotograferingen :hoppe: Din kjære kommer til å få helt :hakeslepp: når han får bildene.

:klemmer:

Bra å høre at det ikke har noe å si for bryllupsreise og sånt heller :)

Ja, har funnet et sett, men lurer på om jeg skal finne noe mer i byn i dag...

Har sommerferie nå, deilig!! Ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går tok jeg bilder, og det var supergøy!! Håper du blir like fornøyd som jeg ble :)

Så gøy! Tror jeg må inn i dagboken din og snike litt, se om jeg finner ut noe mer ;) Tok du med eller uten undertøy? Tror jeg ender opp med... har egentlig ikke øvd noe på /tenkt særlig over poseringer, men satser på at hun greier å instruere meg fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med sommerferien :jepp: Den er fullt fortjent etter et langt semester :kose:

*krysser fingrene* for at det går fint på foto shooten i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med sommerferien :jepp: Den er fullt fortjent etter et langt semester :kose:

*krysser fingrene* for at det går fint på foto shooten i morgen ;)

Takk, søte du! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...