Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Her begynner det å gå unna med ting. :)

:hoppe: for både dress, svar på invitasjoner og prøveoppsett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal holde tale... Bør vel bestemme meg snart, men er litt skummelt å holde tale da, samtidig som jeg føler jeg "bør" gjøre det :gjeiper:

Skjønner hva du mener, jeg føler det samme selv! :redd: Jeg vurderer å skrive en sang, bare for å slippe å tale med skjelvende stemme, etterfulgt av grining og hele pakka... :fnise:

Så gøy med prøveoppsett av hår på søndag! Husk å holde oss oppdatert! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for lite avslag på invitasjonene og prøveoppsett på hår. Hvordan skal du ha håret forresten?

Ang. bunad: selvfølgelig kommer det an på hvordan bunaden ser ut, om den er pen eller ei. :Nikke: Mitt eneste krav er at det må være knickers og ingen hatt. :hjerte::fnise: Og så er det gjerne de høye og mørke som passer dem best synes jeg. Min kjære er lav og lys, men jeg tror han hadde sett helt fantastisk ut i bunad. :rødme:

Ja, gøy at de fleste kan komme, men folk har jo visst om dette leeenge, + vi har få tilreisende, så det er nok grunnen :)

Når det gjelder hår har jeg tenkt på enten noe sånt:

Frisyre 1

Eller noe sånt:

Frisyre 2

Eller kanskje en blanding :)

Jeg synes også det er de høye, slanke og mørke som kler bunad best. Min kjære er også liten og lys og så er han litt kraftig, så har vært litt usikker på før om han ville kle det, men nå har jeg begynt å ombestemme meg... Men kjære vil uansett ikke ha bunad, så da er det jo greit... han synes jeg ser helt nydelig ut i bunad, men at gutter ser helt teit ut i det... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynner det å gå unna med ting. :)

:hoppe: for både dress, svar på invitasjoner og prøveoppsett!

Ja, deilig å få krysset av ting på listen, siden det begynner å nærme seg nå :) Hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener, jeg føler det samme selv! :redd: Jeg vurderer å skrive en sang, bare for å slippe å tale med skjelvende stemme, etterfulgt av grining og hele pakka... :fnise:

Så gøy med prøveoppsett av hår på søndag! Husk å holde oss oppdatert! :Nikke:

Jeg har også tenkt på sang, men er ikke så flink å dikte selv (i motsetning til kjære), og synes mange av de ferdige forslagene på internett er litt...tja...ikke helt min stil, og litt kjedelig å komme med en generell sang når det egentlig er veldig personlig... synes jeg da...

Takk, skal selvfølgelig holde dere oppdatert, kanskje jeg husker å ta noen bilder også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe prøveoppsett i dag, kusinen min ble syk :( Men men, får ta det igjen til uken...

Har lurt veldig på hva jeg skal gi kjære i morgengave... Vi har blitt enig om at det ikke skal være noe dyrt... men tenker 2-3000 da... så blir forsåvidt dyrt, bare ikke svimlende dyrt... Det jeg tenker mest på er bilder av meg hos fotograf i brudeundertøy, eller gavekort på sykkel (den gamle ble ødelagt for 3-4 år siden og har aldri blitt reparert, gikk på bosset når vi måtte rydde boden i dag pga de skal gjøre noe arbeid i boden i morgen).

Vet ikke om jeg tør ta sånne bilder eller om hun har kapasitet... men det er kanskje den mest "spenstige" gaven, gavekort på sykkel blir kanskje litt kjedelig? Er absolutt noe han ville blitt glad for, men han blir jo 25 i august, så kanskje han kan få noe sånt av foreldrene da...

Hva sier dere? Andre forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ta slike bilder i morgengave selv, jeg :) Mannen og jeg har pratet om det samme, at vi ikke ville bruke så mye penger på det.

Så jeg skal ta både undertøysbilder, og også aktbilder :sjenert: Var hos fotografen for et par uker siden, hvor vi tittet litt på ulike ting hun har gjort før, og synes det er så utrolig pent. Er jo på en måte kunst, for det er jo vel så mye lys og kontraster det fokuseres på, som kroppen.

Mannen kommer nok til å bli veldig overrasket, men håper jo også at han blir glad :ler: Også er det jo gøy for meg å ha også, tenke tilbake på dette når jeg er 70 og kroppen ikke er den samme mer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier selvfølgelig på bilder - jeg har jo tatt sånne selv!! Akt da, ikke med undertøy. Det er IKKE skummelt eller ekkelt eller noe!! I hvert fall var hun fotografen jeg var hos veldig flink til å få meg til å glemme at jeg sto der splitter nude... :ler:

:duskedame: GO FOR IT!!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

:fnise: Regner med det er gavekort på sykkel han evt får av foreldrene, og ikke dristige bilder av de i undertøy :hoho:

Neida, fra spøk til alvor, jeg syns du skulle gå for bilder, utrolig kult :jepp: Skulle ønske jeg også turte! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta slike bilder i morgengave selv, jeg :) Mannen og jeg har pratet om det samme, at vi ikke ville bruke så mye penger på det.

Så jeg skal ta både undertøysbilder, og også aktbilder :sjenert: Var hos fotografen for et par uker siden, hvor vi tittet litt på ulike ting hun har gjort før, og synes det er så utrolig pent. Er jo på en måte kunst, for det er jo vel så mye lys og kontraster det fokuseres på, som kroppen.

Mannen kommer nok til å bli veldig overrasket, men håper jo også at han blir glad :ler: Også er det jo gøy for meg å ha også, tenke tilbake på dette når jeg er 70 og kroppen ikke er den samme mer :ler:

Kult :) Vet ikke om jeg tør ta bilder helt naken, men får se ;) Hun er jo proff, så er jo litt sånn som du sier, at det er nesten kunst :) Og helt enig i at det kan være gøy å se tilbake på for oss selv også ;)

Bare håper hun har ledig tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier selvfølgelig på bilder - jeg har jo tatt sånne selv!! Akt da, ikke med undertøy. Det er IKKE skummelt eller ekkelt eller noe!! I hvert fall var hun fotografen jeg var hos veldig flink til å få meg til å glemme at jeg sto der splitter nude... :ler:

:duskedame: GO FOR IT!!! :duskedame:

Ja, har egentlig bestemt meg nå, bare håper hun har tid :) Synes det er en ganske kul ting å gjøre :) Og tror kjære kommer til å bli veldig glad :lur: hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pls: til alle dere tøffe jenter som tør å gjøre noe sånt! :pls:

Jeg trodde egentlig ikke jeg turde, men har funnet ut at det er den beste idéen jeg kan komme på, og virker som veldig mange her inne har gode erfaringer med det, så da må jeg nesten tørre jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Regner med det er gavekort på sykkel han evt får av foreldrene, og ikke dristige bilder av de i undertøy :hoho:

Neida, fra spøk til alvor, jeg syns du skulle gå for bilder, utrolig kult :jepp: Skulle ønske jeg også turte! :sukk:

:ler: Ser for meg hvordan kjære hadde reagert på bilder av foreldrene i undertøy... tror ikke det hadde vært så stas! Hehe...

Ja, blir nok bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt mail til samme fotografen som skal ta bryllupsbildene, om de har kapasitet til å ta bilder av meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt mail til samme fotografen som skal ta bryllupsbildene, om de har kapasitet til å ta bilder av meg også :)

Krysser fingrene! Skal si du er tøff :jepp: Din kjære kommer til å bli helt :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, dere er søte som heier på meg, jenter ;) Har ikke hørt noe fra fotografen enda da, håper å få svar i morgen :)

Vi har forresten bestemt oss for at forloveren til kjære som skala spille sax under vielsen skal spille "Can you feel the love tonight" :hjerte: Tror det blir nydelig.

Så da blir musikken som følger:

Inngang og utgang:

- Mendelssohns (husker ikke hva mer denne heter, men alle kjenner vel til den ;) )

- Bryllupsdag på Troldhaugen (Grieg)

Sanger:

- It is you - Dana Glover

- Et liv för mig (Anders Eneroth)

Sax-solo:

- Can you feel the love tonight

Pluss ene forloveren min skal lese dikt :) Tror det blir nydelig.

Men vi er usikker på hvilke av de to øverste vi skal ha som inngang og hvilken som utgang. Innspill?

Er også en del venner/bekjente som skal gjøre litt oppgaver i forbindelse med bryllupet, som jeg vet de ikke vil ta betaling for... hva bør vi gi dem som en oppmerksomhet da? Vin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, deilig å få krysset av ting på listen, siden det begynner å nærme seg nå :) Hatt en fin helg?

Ja, veldig fin. Hadde masse besøk, både av slekt og venner. :)

Syns bilder høres ut som en flott morgengave. Når det er en flink fotograf som tar slike bilder så blir det jo kunst, og ikke tacky. :Nikke: Din kjære blir sikkert veldig fornøyd. :lur:

Jeg kan ikke noe om hvordan opplegg det skal være under en vielse, så skal ikke svare noe på det, men "Can you feel the love tonight" er nydelig da. :rødme:

Og vin er vel en grei takkegave. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...