Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok


Lilywhite

Anbefalte innlegg

:vinke:

Nå er det under 2 måneder igjen til du blir fru :hoppe:

Ikke gifte dere i kirken :klø: Har jeg blingsa med noen andre nå eller?

Hvor skulle dere ha vielsen igjen?

Så spennende at du vet når han skal ha utdrikningslag :hoppe: Kan ikke være lett og gå rundt å lure på en sånn hemmelighet ;)

Ha en god helg videre :klem:

Ja, tiden går fort! Gleder meg! :strix:

Nei, vi skal ha humanistisk vielse :) Skal gifte oss i Gamle Bergen, så det tror jeg blir veldig fint! :)

Greit å vite når det er ja ;) Vet det egentlig mest av praktiske grunner, så ikke vi plutselig drar på hytten eller noe den helgen :fnise:

God helg videre til deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg sett bilder.

Fiiiine jenta :)

Nååh, så søt du er, takk ;) Jeg synes du er utrolig pen også, på bryllupsbildene ser du jo bare helt nydelig ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster er forresten i England nå og har kjøpt masse bryllups-scrapbook-ting til meg :) Og så skal hun se etter aisel runner også! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi funnet dress til kjære!! :strix: Han er sååå stilig!! :hjerte: Skal legge ut bilder på FB-gruppen når vi har fått hentet dressen, men den skal tilpasses litt, så skal ikke hente den før 29. mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster er forresten i England nå og har kjøpt masse bryllups-scrapbook-ting til meg :) Og så skal hun se etter aisel runner også! :hoppe:

:strix: Så bra :)

I dag har vi funnet dress til kjære!! :strix: Han er sååå stilig!! :hjerte: Skal legge ut bilder på FB-gruppen når vi har fått hentet dressen, men den skal tilpasses litt, så skal ikke hente den før 29. mai...

:hoppe: Så flott at dere har fått skaffet dress :strix: Da blir han riktig så lekker tenker jeg ;)

Ser jo nå at jeg har blingsa litt, men husker jo at det var gamle Bergen når du sier det ;) Tror det blir kjempe romantisk :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Så bra :)

:hoppe: Så flott at dere har fått skaffet dress :strix: Da blir han riktig så lekker tenker jeg ;)

Ser jo nå at jeg har blingsa litt, men husker jo at det var gamle Bergen når du sier det ;) Tror det blir kjempe romantisk :Nikke:

Ja, han er sååå fin :hjerte: Jeg tror også Gamle Bergen blir bra :)

Takk for hjelpen på FB forresten, men vi har ikke kommet noe mer til enighet, gir beskjed når vi har fått løst det, og håper vi greier å bli enige snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

:hoppe: for dress til mannen. Det er ingenting som er så fint som en skikkelig dress på mannfolk! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

:hoppe: for dress til mannen. Det er ingenting som er så fint som en skikkelig dress på mannfolk! :hjerter:

Uniform kan være ganske attraktivt også ;) Klisjé, men sant, hehe... Men er veldig fornøyd med dressen vi har funnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vært en drittdag, har hatt skikkelig hodepine og ikke fått gjort noen verdens ting... heldigvis har kjære vært kjempesnill og laget middag og vasket klær og dullet masse med meg... får nesten dårlig samvittighet...

Og så har vi et lite dilemma angående bryllupet som irriterer meg, men som jeg ikke vil skrive noe om her...

Håper jeg er bedre i morgen, "må" på skolen da, for skal egentlig både ha seminar og være assistent... og gå tur med en venninne på kvelden, hvis været er bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som skal lage sang til hjemmet forresten? Jeg og kjære tenkte å lage en felles sang til begge foreldreparene, men blir ikke helt enige om melodi og utforming... Kjære synes forslagene man finner på internett er stort sett bare møl, og jeg er forsåvidt enig, men synes de kan være grei å bruke "for å komme i gang"... Han vil gjerne ha en utradisjonell melodi og litt utradisjonelt innhold, men jeg tror han glemmer at ikke alle er så musikalske som det hans nærmeste familie er... :fnise:

Hvordan har dere tenkt å gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:haar: Sang? :fnise: Det er nok utelukket skulle jeg tro. Foreldre har lagd sanger til oss, men jeg tror vi holder oss til bare det. Vi må være de to minst musikalske familiene som blir spleiset tror jeg. :ler:

Så dessverre, ingen forslag her i gården.

Huff, det er aldri gøy å være syk. :troest: Håper det går bedre med deg i dag! :klem:

PS: Mannfolk i bunad er også råfint! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Håper det går bedre med deg i dag! :kose: Og at dere får ordnet opp i dilemmaet deres, uansett hva det er ! Ble ikke lite nysgjerrig :sjenert:

Vi skal ikke lage noen sang til foreldrene våre. Jeg kommer antagelig til å nevne dem i talen min da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig at du tok turen innom boken min :)

Jeg skal nok få til å velge kjole, den siste som kom er den fineste så jeg gleder meg til å prøve den :)

Gleder meg til å sette meg ned å lese boken din en kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det ordner seg med dilemmaet deres :kose: Spent på hva dere velger å gjøre :)

Sanger kan jeg nok ikke hjelpe med, da vi ikke skal ha noe sånt i vårt bryllup :fnise:

God bedring :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:haar: Sang? :fnise: Det er nok utelukket skulle jeg tro. Foreldre har lagd sanger til oss, men jeg tror vi holder oss til bare det. Vi må være de to minst musikalske familiene som blir spleiset tror jeg. :ler:

Så dessverre, ingen forslag her i gården.

Huff, det er aldri gøy å være syk. :troest: Håper det går bedre med deg i dag! :klem:

PS: Mannfolk i bunad er også råfint! :nigo:

Hehe, jeg er ikke så musikalsk, men kjære er :hjerte: Så skal nok klare å spikre sammen noe bra med hans hjelp ;)

Er frisk som en fisk nå, varte bare litt over en dag...

Jeg er litt lunken til menn i bunad... kan være veldig fint, og ikke så fint, spørs veldig person og type bunad synes jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bedre med deg i dag! :kose: Og at dere får ordnet opp i dilemmaet deres, uansett hva det er ! Ble ikke lite nysgjerrig :sjenert:

Vi skal ikke lage noen sang til foreldrene våre. Jeg kommer antagelig til å nevne dem i talen min da :Nikke:

Går fint nå :) Takk! Dere er så søte alle sammen :) Og takk for at du svarte ang dilemmaet, vi har løst det nå :)

Ja, er jo forskjellige måter å gjøre ting på, men jeg synes det er litt koselig med sang også da :) Jeg har enda ikke bestemt meg for om jeg skal holde tale... Bør vel bestemme meg snart, men er litt skummelt å holde tale da, samtidig som jeg føler jeg "bør" gjøre det :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koslig at du tok turen innom boken min :)

Jeg skal nok få til å velge kjole, den siste som kom er den fineste så jeg gleder meg til å prøve den :)

Gleder meg til å sette meg ned å lese boken din en kveld ;)

Koselig med nytt fjes her også ;) Blir spennende å se hva du bestemmer deg deg for ang. kjole! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ordner seg med dilemmaet deres :kose: Spent på hva dere velger å gjøre :)

Sanger kan jeg nok ikke hjelpe med, da vi ikke skal ha noe sånt i vårt bryllup :fnise:

God bedring :klemmer:

Ja, vi har ordnet det nå, skrev til deg på FB :)

Skal dere ikke ha sanger? Fordi dere synes det er teit eller? (ikke misforstå, bare nysgjerrig ;) ) Jeg synes sanger kan være teit, og det kan være flaut også om de er skikkelig dårlige, men er de gode kan de være med å løfte stemningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått svar fra så og si alle som er invitert... Foreløpig ser listen slik ut:

Takket JA: 62

Takket NEI: 3

Ikke bekreftet: 7

Sannsynligvis kommer 5 av de som ikke er bekreftet. Må huske å sende mail til han som skal fikse servitører i morgen.

På søndag skal kusinen min gjøre prøveoppsett av håret mitt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for lite avslag på invitasjonene og prøveoppsett på hår. Hvordan skal du ha håret forresten?

Ang. bunad: selvfølgelig kommer det an på hvordan bunaden ser ut, om den er pen eller ei. :Nikke: Mitt eneste krav er at det må være knickers og ingen hatt. :hjerte::fnise: Og så er det gjerne de høye og mørke som passer dem best synes jeg. Min kjære er lav og lys, men jeg tror han hadde sett helt fantastisk ut i bunad. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...