Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok


Lilywhite

Anbefalte innlegg

En liten digresjon i forhold til bryllupstemaet kanskje, men var ute med arbeidsgruppen i går (eller, torsdag siden vi er over midnatt ;) ). Kjempekjekt å være ute med folk fra studiene, arbeidsgruppen min i år er veldig grei. Sov 3 timer i natt og greide likevel å være på skolen til gruppe kl 08!! Imponert over meg selv, hehe...

Sov riktignok litt når jeg kom hjem, og nå er jeg blitt forkjølet :sur: Hadde 2 venninner og en venninne av hun ene igjen her på Singstar kveld i kveld, de er nettopp gått...litt vanskelig å synge når man er potte tett i nesen og begynner å kjenne på feberen...

Får håpe en god natts søvn knekker forkjølelsen, jeg hater å være syk... Kjæresten er ute med noen kompiser og kommer nok ikke hjem før i 03-tiden. Skulle egentlig i bursdagen til noen venninner i morgen, men den er blitt utsatt, så da skal jeg og kjæresten ha kosekveld i morgen i stedet :)

Håper jeg får In Style Weddings boken i morgen så jeg kan drømme meg litt vekk angående bordpynt og sånn... Har hjemmeeksamen neste uke så da blir det ikke mye tid til å drømme seg bort ;)

God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ballerina

God helg til deg også! :) Kos deg med kosekveld sammen med kjæresten!! Vi skal ha hans bror og kjæreste på besøk. Maten er klar; biff, fløtegratinerte poteter og mye grønnsaker!! :sikle: Herlig med lørdag, ikke sant???

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg også! :) Kos deg med kosekveld sammen med kjæresten!! Vi skal ha hans bror og kjæreste på besøk. Maten er klar; biff, fløtegratinerte poteter og mye grønnsaker!! :sikle: Herlig med lørdag, ikke sant???

:klemmer:

Mmm, biff er supergodt, håper dere får en hyggelig kveld. Jeg er fortsatt litt forkjølet, men kjæresten har laget chicken curry til middag og nå skal vi se en eller annen film, så ser ut til å bli en fin kveld, herlig å kunne sove lenge og krølle seg på sofaen når man er litt småsyk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Mmm, biff er supergodt, håper dere får en hyggelig kveld. Jeg er fortsatt litt forkjølet, men kjæresten har laget chicken curry til middag og nå skal vi se en eller annen film, så ser ut til å bli en fin kveld, herlig å kunne sove lenge og krølle seg på sofaen når man er litt småsyk :)

Det hørtes herlig ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, var ikke så verst den, takk for tipset. Vurderer som sagt å dra til Danmark før jul neste år for å kjøpe. Synes blant annet denne var fin: Lilly kjole

Drømmekjolen jeg har funnet på nettet er fra Ronald Joyce og koster 13 000, vet ikke engang om den føres i Norge...synes det var litt dyrt jeg. I Danmark er det jo halv pris på brudekjoler i forhold til Norge. Men er nok villig til å betale litt ekstra om jeg finner den perfekte kjolen og den er dyrere enn jeg hadde tenkt:P

Når jeg trykker på linken lilly kjole så kommer det opp "siden kan ikke vises" Jeg vil så gjerne se den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært i et tinghusbryllup. Var plass til flere enn det brudeparet hadde trodd på forhånd, så vi var faktisk en hel gjeng der. Men kjære og jeg ble enig om at vi aldri skulle ha et sånt bryllup. Der snakker vi bryllup på rullebånd...Dette passer selvsagt for mange, og venneparet vårt er veldig fornøyd, men ikke noe for oss.

Jeg var nå nylig i København, og vi skulle inn å titte i rådhuset. Det er jo også et museum, så alle kan jo bare vandre inn. Rett innenfor døren sto det et brudepar å ventet på å få bli viet, for et annet par var i gang med å bli det. Hørte en dame si at ho i løpet av tiden ho hadde stått der, så hadde hun sett 6 brudepar. Syntes det blir litt rart at man står i kø, og står trøkt oppe i et hjørne å blir viet. Samt mange mennesker som går rundt å titter på bilder o.l.

Så jeg er enig med dere, kunne aldri gjort det selv. Og ja, det er bryllup på rullebånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg trykker på linken lilly kjole så kommer det opp "siden kan ikke vises" Jeg vil så gjerne se den. :)

Hei, lurer på om det var denne Lillykjolen jeg linket til...har sett andre i ettertid jeg likte bedre på andre nettsider da, men tenker meg litt denne stilen bare uten hansker til... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nå nylig i København, og vi skulle inn å titte i rådhuset. Det er jo også et museum, så alle kan jo bare vandre inn. Rett innenfor døren sto det et brudepar å ventet på å få bli viet, for et annet par var i gang med å bli det. Hørte en dame si at ho i løpet av tiden ho hadde stått der, så hadde hun sett 6 brudepar. Syntes det blir litt rart at man står i kø, og står trøkt oppe i et hjørne å blir viet. Samt mange mennesker som går rundt å titter på bilder o.l.

Så jeg er enig med dere, kunne aldri gjort det selv. Og ja, det er bryllup på rullebånd.

Ja, tinghuset har bare aldri vært aktuelt for min del!! Nå har vi fått ordnet med vielsestid da :) Men mangler sted/lokale for vielsen foreløpig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lurer på om det var denne Lillykjolen jeg linket til...har sett andre i ettertid jeg likte bedre på andre nettsider da, men tenker meg litt denne stilen bare uten hansker til... :)

åååå, det er den jeg har kjøpt. den er bare helt nydelig på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tinghuset har bare aldri vært aktuelt for min del!! Nå har vi fått ordnet med vielsestid da :) Men mangler sted/lokale for vielsen foreløpig...

Det er så frustrerende å gå sånn å vente og ikke vite noe. heldigvis har dere jo god tid da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå, det er den jeg har kjøpt. den er bare helt nydelig på. ;)

Så gøy da :) Du kommer sikkert til å se ut som en prinsesse :) Jeg syntes den var veldig fin, men ble litt mye med hanskene også for min del...skal du ha med eller uten hansker? Har du kjøpt noe annet tilbehør ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så frustrerende å gå sånn å vente og ikke vite noe. heldigvis har dere jo god tid da. ;)

Ja, akkurat lokale for vielsen også vil jeg gjerne ha på plass...når vi har det på plass kan jeg vente en stund med å gjøre noe mer konkret tror jeg...det meste annet, som kjole, bestilling av mat og sånn kan jeg vente til sommeren igjen med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da :) Du kommer sikkert til å se ut som en prinsesse :) Jeg syntes den var veldig fin, men ble litt mye med hanskene også for min del...skal du ha med eller uten hansker? Har du kjøpt noe annet tilbehør ennå?

:rødme: Jeg skal ikke ha hansker. Det syntes jeg blir for mye, iallefall på sommeren. ja, jeg kjøpte underskjørt og slør i tillegg. Mangler sko, undertøy, tiara og smykker. veske vet jeg ikke helt om jeg skal ha ennå. hva med korsett eller hva det blir nevnt rundt her. er det noe man bør ha tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina
hva med korsett eller hva det blir nevnt rundt her. er det noe man bør ha tro?

Er det korsett i kjolen? Husker ikke helt med den... men hvis det ikke er det, så sitter den jo alltid finest om man har et korsett da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Husker ikke om det er det. :legrine: hvordan merker man egentlig at det er det? :rødme:

:fnise: det var det da... jeg tror jeg har prøvd en kjole med det, og da kjente jeg forskjell!! Det ble mye strammere og kjolen satt mye finere :) Du kjenner vel det om kjolen er "stiv" i livet...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...