Gå til innhold

Lenes bryllupsdagbok


Lilywhite

Anbefalte innlegg

Enig med deg der ja pengekravsrett er ikke veldig lett tilgjengelig... studerer jus jeg også, blir ferdig med tredje avdeling om åtte dager :-D hvis jeg ikke teller med muntlig vi har etter jul, og det gjør jeg ikke... leverer hjemmeeksamen om åtte dager, så sitter å skriver om finansiell sikkerhetsstillelse til den store gullmedaljen føles det ut som.

Fikk faktisk teori i pengekravsrett på eksamen vi også, mange som sukket høyt rundt meg ja,men bare man husker på store linjene så går det nok greit :-D og gbl da :fnise:

Så morsomt at du studerer juss også da, det var jeg ikke klar over. Tviler på at vi får noe teori i morgen, vi har nesten utelukkende praktikumsoppgaver i Bergen, tror aldri jeg har hatt en eksamen hvor teorien har telt mer enn 20-25%... Antar at du studerer i Oslo? Jeg har eksamen i morgen, men så begynner vi på nytt kurs, så jeg har ikke offisielt juleferie før den 18. desember... lykke til med hjemmeeksamen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *marie*

Studerer i Oslo ja, vi pleier å ha fem timer praktikum og tre timer teori vi, så da er det jo litt av hvert :-D

Lykke til med eksamen i morgen da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studerer i Oslo ja, vi pleier å ha fem timer praktikum og tre timer teori vi, så da er det jo litt av hvert :-D

Lykke til med eksamen i morgen da :klemmer:

Takk, takk :) Gruer meg litt, for kursansvarlig er kjent for å stille et par spørsmål som strengt tatt er litt på siden av pensum, for å "teste" oss.. men har lest noen eldre sensorveiledninger, og der stod det at man ikke kunne legge altfor mye vekt på de 2 av 7 (eller 8) spm...så det går vel helst greit ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ferie samme dagen!! :juhu:

Hurra, gleder meg :) Vi har siste dag på skolen den 14. da, så det at jeg ikke får ferie før den 18. er bare hvis jeg skriver en oppgave som skal inn til den tirsdagen...får se om jeg rekker det siden jeg drar til Berlin den 17. Vi må ha 75% oppmøte på hvert kurs, så veldig fristende å skippe akkurat den oppgaveinnleveringen, siden det er så nærmt jul ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søta.

Skjønner du har mye å gjøre i disse hektiske eksamenstidene.

*sender over en klem*

Takk :) Siste eksamen i morgen... så føler egentlig jeg har ferie fra i morgen av, det skal bli deilig :) Selv om vi såvidt har begynt på et nytt fag og jeg skal på skolen på fredag også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med siste eksamen :-D

Fikk du forresten noe gøy i pengekrav?

Takk for det :) Tja, den var ikke så tricky som jeg hadde trodd... Føler hvertfall jeg løste det greit. Var blant annet spørsmål om condictio indebiti, renter og foreldelse, og det er jo ting man bør ha sånn rimelig peiling på... deilig å ha juleferie nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med eksamen i dag! Og :juhu: for at du har juleferie når du leser dette :-D

Tusen takk :) Deilig med juleferie ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei igjen folkens!! Godt nyttår!! Har knapt vært på nett på to uker. Vi koste oss masse i Berlin, hadde en fin jul og en kjempekoselig feiring i går. Først spiste vi og 3 venner middag hos oss, og så gikk vi på fest til en kompis av kjæresten.

Fikk forresten kjempemasse fint til jul. Svigers tar jo helt av, fikk flybilletter i julegave, 2 uker på Sardinia, og tror de betaler en god del av oppholdet også :) Også fikk jeg nye ski, klær, kamera, smykke, ny MP3, ting til leiligheten, sminke etc. Fikk så mye fint at jeg er helt overveldet egentlig. Får nesten litt dårlig samvittighet...

Da var vi inne i 2008. Hvilket betyr at nå kan jeg si at jeg skal gifte meg neste år ;)

Håper alle har hatt en like fin jule- og nyttårsfeiring som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ballerina

Godt nyttår!! :hoppe:

Ja, nå kan du si at dere skal gifte dere til neste år! Husker følelsen :) Det virker ikke så langt fram i tid da! ;) Jeg skal gift meg i år, jeg! :danse:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår!! :hoppe:

Ja, nå kan du si at dere skal gifte dere til neste år! Husker følelsen :) Det virker ikke så langt fram i tid da! ;) Jeg skal gift meg i år, jeg! :danse:

:klemmer:

Ja, det er utrolig koselig :) Du er heldig som er 2008-brud ;) Samboer er bare kjempesøt. Han har laget "kosekalender" til oss for 2008, så i dag har vi vært på kino, og skal gjøre noe spesielt sammen en gang i uken. Vi gjør jo ofte det uansett, men litt romantisk at han har gjort det, så kan jeg glede meg til den dagen i uken, selv om vi sikkert kommer til å ha noen kosekvelder utenom også :)

Godt nyttår til deg også!!

Og godt nyttår til Linn24 og Marna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...