Lilith Skrevet 1. juni 2008 #561 Skrevet 1. juni 2008 Å, gratulerer med dagen, May Helen! Høres ut som du har hatt en fin dag, og gavekort på spa er jo bare helt fantastisk! Så utrolig deilig å få litt luksusbehandling innimellom - man trenger det Jeg ser også på Spiderman 2 nå - spennende! Hva skjer? Hvorfor mister han kreftene? Gir han virkelig opp å være Spiderman? Følg med, følg med! Ha en fortsatt fin kveld
Eve Luna Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #565 Skrevet 5. juni 2008 Takk, takk. Vi har nå begynt med noen smaksprøver av grøt. Lagde veldig tynt maisgrøt som pappa ga til henne. Hun hade en forundrende blikk når hun fikk det Bare overrasket over ny smak. Det virket som om hun likte det. Hun har fått det 3 ganger nå. Virker som om magen hennes takler det bra. Vi har ikke merket til noen problemer. I dag var jeg innom jobben med jenta mi for første gang siden fødselen. Det var godt å se igjen mine kollegaer og snakke litt om jobben. Jeg merker at jeg savner jobben. Jeg liker jobben min og mine kollegaer. Gleder meg til å begynne å jobbe igjen.
Lilith Skrevet 16. juni 2008 #566 Skrevet 16. juni 2008 Gleder deg til å jobbe igjen allerede?! Men herregud, kvinne - du har jo nettopp født barn! :dåne: Neida, sikkert bare sunt, det! Bra du trives så godt på jobb Når er det du skal tilbake, egentlig? Grøt er nok litt av en overgang når man har vært vant til bare melk, ja. Bra hun liker det! Hvordan er dagene ellers? Alt vel?
Eve Luna Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #567 Skrevet 28. juni 2008 Jeg har bestemt meg for å avslutte denne dagboken for denne gang. Jeg er ikke noe generell-dagbok person. Hverdagene mine er ikke særlig interresante. Og jeg har ikke tålmodighet til å skrive dagbok. Det var moro å ha dagbok når jeg prøvde å bli gravid, når jeg var gravid og den første tiden etter fødselen. For det var spesielle begivenheter i mitt liv. Kanskje jeg oppretter en ny dagbok når jeg merker at jeg har noe å si. Jeg vil fortsatt være på KG og lese og skrive i andre sine dagboker, bare at jeg vil ikke ha egen. Nå er datteren min 4,5 måneder og har det supert. Hun er helt herlig og å være med henne føles som en privilegium. Jeg vet ikke hva riktig jeg har gjort i livet for å fortjene henne Hun har endelig begynt å ta smokk, så leggingen er ikke lenger så vanskelig. Og nå er det like før hun klarer å snu seg fra rygg til mage. Hver dag er en ny oppdagelse. Takk for denne gangen.
Flying Skrevet 5. november 2008 #568 Skrevet 5. november 2008 Jeg vet at du har "avsluttet" denne dagobka og at det er lenge siden du har skrevet.. Men savner deg jeg.. Håper alt står bra til. Stor klem.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå