Gå til innhold

Min dom over KG-brukerne


Gjest Blinkie

Anbefalte innlegg

...Så har det vel litt å si hvor man poster innleggene sine hen- kan det være at gjeste-Blinkie ikke er så mye innom på "Graviditet og Spedbarn", for eksempel??

Når det er sagt, så har du jammen en imponerende hukommelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blinkie
...Så har det vel litt å si hvor man poster innleggene sine hen- kan det være at gjeste-Blinkie ikke er så mye innom på "Graviditet og Spedbarn", for eksempel??

Når det er sagt, så har du jammen en imponerende hukommelse.

Det stemmer at jeg ikke er så mye på "Graviditet og Spedbarn". Men jeg husker deg! Du har en veldig fin avatar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reven

Jeg gikk inn i denne tråden med en ekkel følelse: "Uff, skal jeg bry meg med å klikke, bare for å få høre anda en gang hvor håpløse vi er?"

-Men jeg ble gledelig overrasket. Ikke ante jeg at det var en tråd stappfull med ros. Vi mennesker trenger ros. Husk: Det skal ti positive meldinger til for å oppveie en negativ.

Takk skal du ha, Blinkie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg

Jeg ville ikke grått meg i søvn om jeg ikke ble nevnt, men syns samtidig ikke det er helt uhyggelig å bli lagt merke til heller. Jeg syns det må være legitimt å syns det er fint med positiv oppmerksomhet. Tror alle har behov for det, om de vil innrømme det eller ikke.

Jeg syns det er synd om noen bare skriver de de tror andre vil høre, og på den måten bli likt (noe som forøvrig ville være ganske umulig, siden brukerne her inne er så forskjellige). Men dette er et stort forum, og tror man lett kan føle at man drukner litt her. Jeg oppfatter ikke dette som noen popularitetskonkurranse (selv om jeg ser at det fort kan oppfattes sånn). Ei heller som klikkete, da jeg ikke ser så mange fellesnevnere mellom de som ble nevnt av ts. Det at man ikke blir nevnt betyr ikke at ingen har lagt merke til eller liker personen. Det handler nok rett og slett om hvilke underfora man henger i, og ulike preferanser.

Syns ellers det er litt morsomt å se hvor forskjellige vi åpenbart er når det gjelder å legge merke til nick. Jeg danner meg ganske fort et bilde av folk ut fra hva de skriver, og ville ikke hatt noen problemer med å lage en tilsvarende liste som ts. Føler meg litt som en "stalker" når jeg skriver dette, men såleis er det. Man har muligheten til å bytte nick ofte eller nå være gjest om man ønsker mer anonymitet.

Du vil nok ikke høre det Wadjet, men jeg har lagt merke til deg også. Jeg er egentlig veldig ofte uenig med deg, men du lager liv.

Endret av Frk Åberg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie
Jeg gikk inn i denne tråden med en ekkel følelse: "Uff, skal jeg bry meg med å klikke, bare for å få høre anda en gang hvor håpløse vi er?"

-Men jeg ble gledelig overrasket. Ikke ante jeg at det var en tråd stappfull med ros. Vi mennesker trenger ros. Husk: Det skal ti positive meldinger til for å oppveie en negativ.

Takk skal du ha, Blinkie!

Jeg glemte å skrive at du har skrevet et par innlegg som jeg er dypt imponert over.

Det at man ikke blir nevnt betyr ikke at ingen har lagt merke til eller liker personen. Det handler nok rett og slett om hvilke underfora man henger i, og ulike preferanser.

Det stemmer! :) Pluss at man ikke kommer på alle i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde jeg vite hvem du er Blinkie? :klø: Har du et annet nick du vanligvis poster som?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blinkie
Burde jeg vite hvem du er Blinkie? :klø: Har du et annet nick du vanligvis poster som?

Vet ikke :vetikke: Jeg har et annet nick, og kanskje du vet hvem jeg er, kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie

Når jeg tenker etter vet du sannsynligvis ikke hvem jeg er. Det ser ut til at vi vanker i ulike underfora, for jeg kan bare huske å ha lest ett innlegg av deg. Det var da jeg tenkte det jeg skrev i startinnlegget. Det er ikke vondt ment, altså, så jeg håper du synes det er i orden! Siden jeg nesten ikke har lest innleggene dine var det det eneste jeg kunne skrive om deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
:fy_fy: Ikke glem at spekulasjoner er i strid med KG's regelverk. :ler:

Spekulerer ikke, bare innrømmer at jeg er nysgjerrig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie
Om det er meg du sikter til, så stemmer den beskrivelsen ;)

Det var fint å høre. :)

Spekulerer ikke, bare innrømmer at jeg er nysgjerrig. :ler:

Nå ser man klart og tydelig at du kommer fra et dannet hjem. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =tentacle=
Nå forstår jeg mer av postene om "klikken" og "det gode selskap" på KG, når man tillater tråder som utelukkende inneholder personkarakteristikker, og attpåtil kaller det "dom" i trådtittel.

Det samme føler gjester. Vi som ikke ønsker å registrere oss.

En av de registrerte har blitt gjest og har gjort seg selv til dommer over et utvalg av brukere som liksom skal føle seg som heldig

utvalgt. Paralleller kan trekkes til gullstjerne i boken slik som på barneskolen.

For oss andre som har vokst opp og er voksne overser vi slikt. :hallo: :kaffe:

Synes det er morsomt å ha kommet med på en Hall of Fame, men klikk? Èn enkeltperson har laget noen kommentarerer, hadde det vært en poll over populariteten til folk med et visst meldingstall hadde det jo vært noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elastica

Jeg skjønner heller ikke hva man mener med klikkdannelser her inne.

Det er selvsagt hyggelig at noen legger merke til en, men man skal være rimelig bevisstløs for å ikke notere seg flere nick her inne, dersom man frekventerer siden en gang i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikker der det, men ikke sånn at man støter ut noen som ikke "er med".

Jeg har blitt kjent, personlig, med flere her inne, men jeg opptrer da ikke anderledes mot andre av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie
En av de registrerte har blitt gjest og har gjort seg selv til dommer over et utvalg av brukere som liksom skal føle seg som heldig

utvalgt. Paralleller kan trekkes til gullstjerne i boken slik som på barneskolen.

For oss andre som har vokst opp og er voksne overser vi slikt. :hallo: :kaffe:

De jeg nevner i startinnlegge er ikke heldige utvalgte, de er tilfeldig utvalgte brukere som skriver mye i de underforaene jeg frekventerer. Og som jeg skrev tidligere er det ikke en liste over de kuleste brukerne, men noen av de jeg har lagt merke til her inne fordi de skriver i de trådene jeg skriver i, eller fordi de har veldig mange innlegg slik at man ikke kan unngå å legge merke til dem. Det er også mange som ikke er på lista fordi jeg ikke kom på dem i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Klikker der det, men ikke sånn at man støter ut noen som ikke "er med".

Jeg har blitt kjent, personlig, med flere her inne, men jeg opptrer da ikke anderledes mot andre av den grunn.

Annie er inkluderende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Klikker der det, men ikke sånn at man støter ut noen som ikke "er med".

Jeg har blitt kjent, personlig, med flere her inne, men jeg opptrer da ikke anderledes mot andre av den grunn.

Det er sikkert sant, det er bare det at jeg ikke tilhører noen klikk selv, så jeg legger ikke merke til det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_
Kristin: imponerende jente med usedvanlig god innsikt i kosthold og trening

Det var hyggelig sagt, tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Før var det klikker her inne men de fleste av dem har flyttet til Fakta Morgana. Deilig å bli kvitt dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...