Gå til innhold

Min dom over KG-brukerne


Gjest Blinkie

Anbefalte innlegg

Og jeg syns fortsatt at slike tråder er helt tullete og teite, men meg om det. Forum er og blir ingen popularitetskonkurranse for meg, og jeg holdt meg unna den klikken på ungdomsskolen, og bryr meg fortsatt lite om hvordan mine nettnick blir oppfattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg syns fortsatt at slike tråder er helt tullete og teite, men meg om det. Forum er og blir ingen popularitetskonkurranse for meg, og jeg holdt meg unna den klikken på ungdomsskolen, og bryr meg fortsatt lite om hvordan mine nettnick blir oppfattet.

I denne tråden er det jo ikkje snakk om kven som er mest populære! Dei som blir nevnt, er personar her inne som folk har lagt merke til - enten det er av positive eller negative årsaker, eller kun av den grunn at dei skriv ein del innlegg her inne. Eg vil tru at personar som er aktive i trådar her på KG blir meir lagt merke til, enn persopnar som nesten ikkje skriv eit einaste innlegg - uavhengig av kva dei skriv i innlegga!

No må dei som ikkje har blitt lagt spesielt merke til på nokon måte her på KG, slutta å vera så furtne for det... Delta aktivt med innlegg her på forumet, så blir du nok lagt merke til du og. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo - det blir litt sånn popularitetskonkurranse, noe jeg ikke er interessert i. Folk må gjerne lage slike (alfabetiserte :overrasket: ) lister for seg selv. Men jeg skjønner virkelig ikke poenget med å legge de ut på forumet. Om ikke annet oppnår de at de som føler at ingen legger merke til de samme hvor mye de prøver, nok en gang er oversett, og klikkingen fortsetter.

Endret av Wadjet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her og har foreløpig bare fått et vagt inntrykk av to brukere.

Elastica: fin, høytutdannet dame med orden i hjemmet.

Blinkie: listefreak som liker klikkete forum.

Er KG preget av klikker altså? Har jeg ikke merket så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå ikke BARE positivt å være så synlig påe t forum som dette. Legger man bare mange nok innlegg så vil man jo legges merke til ... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal i hvertfall love deg at jeg ikke er med i noen "klikk". Visste ikke at noe slikt fantes her en gang. Ble bare oppriktig glad og positivt overrasket over at noen hadde lagt merke til meg - og i tillegg på en positiv måte. :-D

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Jeg er ny her og har foreløpig bare fått et vagt inntrykk av to brukere.

Elastica: fin, høytutdannet dame med orden i hjemmet.

Blinkie: listefreak som liker klikkete forum.

Er KG preget av klikker altså? Har jeg ikke merket så langt.

Ha ha, avslørt av dusjen!!!

Jeg ville likevel tippe at det er andre som har annet inntrykk av meg, siden jeg av og til har dristet meg til å skrive kritisk til en del av de som jeg opplever som hysteriske mødre her inne. Jeg trodde faktisk "dårlig mor" skulle komme opp som et alternativ her.

Dessuten må jeg innrømme at jeg i all min enfoldighet synes det er litt hyggelig at jeg er blitt gjenkjent. Jeg opplever det ikke som klikkete her inne - men det kommer kanskje av at jeg så å si aldri leser i dagbøker, ei heller har min egen.

Første gang jeg dristet meg inn på kg med eget nick var i Deidres tråd om å lure mannen sin. Må si jeg ble litt revet med av snodige meninger og personkarakteristikker - og la derfor ekstra godt merke til henne. Videre ble jeg fascinert over charlotte york sine innlegg som avslørte et merkelig syn på ulike ting. Sjelden noen gir så til de grader inntrykk av å leve i en velpolert verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine:

Supert at du liker meg, DT, men jeg syns fortsatt slike tråder er teiteteiteteite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest DyneTryne

Ja men ikke nå mer! :tunge1: høh neinå.

De er jo ganske koselige, er de laget av en gjest. Hadde det vært en bruker, hadde jeg trodd hun forventet å få noe igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Tatt i betraktning antall tusen brukere på KG, gidder jeg ikke å begynne å gjette en gang. :ler:

Enig i det, men de var de første jeg kom på at Blinkie hadde glemt, selvom hun husket mange fler enn jeg ville gjort i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blinkie

Først av alt: Dette er ikke ment å være en liste over hvem som er kule på Kvinneguiden. Som jeg sa i startinnlegget var det en liste over de brukerne jeg kom på i farta. Det er mange andre jeg har lagt merke til også (bl.a. nigo-san :lol:, Hermula, vsn, Peachbud, Fakse, Chrizzy, Ballerina, caroprins, *Emma*, Skya, vimse, vimselot, Kira, Dallandra, gattissima, StockDama, uri, for å nevne noen få).

Jeg har stort sett lagt merke til de som skriver mye, og særlig de som skriver i samme forum som meg. Jeg er sikker på at dersom en annen bruker hadde laget en liste ville den vært ganske annerledes i og med at den kanskje ville vært preget av hvilke forum vedkommende skriver mye i.

Til dere som ikke er nevnt vil jeg bare si at det ikke betyr at ingen legger merke til dere her inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

For en hukommelse! Men jeg er veldig enig i det du sier. Nå "kjenner" jeg ikke til alle du skriver med det er vledig mye samme inntrykk vi har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elastica
Først av alt: Dette er ikke ment å være en liste over hvem som er kule på Kvinneguiden. Som jeg sa i startinnlegget var det en liste over de brukerne jeg kom på i farta. Det er mange andre jeg har lagt merke til også (bl.a. nigo-san :lol:, Hermula, vsn, Peachbud, Fakse, Chrizzy, Ballerina, caroprins, *Emma*, Skya, vimse, vimselot, Kira, Dallandra, gattissima, StockDama, uri, for å nevne noen få).

Jeg har stort sett lagt merke til de som skriver mye, og særlig de som skriver i samme forum som meg. Jeg er sikker på at dersom en annen bruker hadde laget en liste ville den vært ganske annerledes i og med at den kanskje ville vært preget av hvilke forum vedkommende skriver mye i.

Til dere som ikke er nevnt vil jeg bare si at det ikke betyr at ingen legger merke til dere her inne! :)

Jeg er veldig imponert over hukommelsen din. Deretter slår det meg at jeg har mye av den samme oppfantningen av de forskjellig brukerne som du gir uttrykk for. Og det er jo litt morsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebøll
No må dei som ikkje har blitt lagt spesielt merke til på nokon måte her på KG, slutta å vera så furtne for det... Delta aktivt med innlegg her på forumet, så blir du nok lagt merke til du og. ;)

:ler:

Tror nok mange flere vet hvem Wadjet er en du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...