Gå til innhold

Min dom over KG-brukerne


Gjest Blinkie

Anbefalte innlegg

Tabris: Av en eller grunn ser jeg ser for meg at du har langt, svart hår og går i svarte klær, derav "emo" og "dyster" :ler: Det er mye rart man forestiller seg om mennesker man møter på nettet. :ler:

Hehehehe... det gjør jeg faktisk ikke, men morsomt bilde. ;) Akkurat nå har jeg mørkeblondt (min naturlige hårfarge), halvlangt hår med permanent og vanlige klær (selv om jeg går mye i skjørt). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blinkie
Hehehehe... det gjør jeg faktisk ikke, men morsomt bilde. ;) Akkurat nå har jeg mørkeblondt (min naturlige hårfarge), halvlangt hår med permanent og vanlige klær (selv om jeg går mye i skjørt). ;)

Så feil kan man altså ta. Da får jeg justere bildet mitt litt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Artig å lese! Blir imponert over at folk husker så mye... Er bare et ytterst fåtall her inne jeg kan si noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blinkie

Jeg tar tilbake det jeg sa om at Tabris er emo og dyster. Hun er dessuten veldig oppegående! Her er flere brukere:

Caracal: interessant å lese hans mannsperspektiv i mange tråder på Samliv

Gyngestol: reflektert, positiv, har interessante innlegg, skriver veldig godt (jeg la ikke merke til at hun har dysleksi før hun skrev det i signaturen sin)

m@msen: glad i barn, trivelig dame

StoreSky: positivt inntrykk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp, for en skakkkjørt gjeng. Jeg tenkte på de mer normale mennene jeg da...M. Wallace og andre.

Er du M. Wallace?

Jeg for min del kan ikke huske å sett det nicket.

Jeg er imponert over Blinkie og at hun husker hver enkelt av alle disse nickene så godt. Glad i og interessert i mennesker antakelig. Akkurat som jeg skulle ønske jeg var selv...

Selv er jeg dårlig på å registrere nick, med mindre det er noen som går igjen på enten veldig positiv elle veldig negativ måte. Alle som ligger midt på treet går meg litt hus forbi... jeg er ingen god observatør sånn i det store og hele..

takk for hyggelige ord, Blinkie =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg på veldig mange. Ganske morsomt at man får såpass likt inntrykk av brukere her inne.

Jeg har også ganske likt inntrykk av mange. Men det er noen av brukerne på listen som jeg ikke kjenner til, da.

Er du M. Wallace?

Jeg for min del kan ikke huske å sett det nicket.

Det samme slo meg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yvonne: koselig jente som er veldig opptatt av film

Får takke for komplimentet. :) Må si du har god hukommelse ja. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for komplimentet Blinkie!

Det er forøvrig litt spesielt dette miniuniverset som er her. Man danner seg "bilder" av de man "ferdes" her inne sammen med, og jeg skal ikke legge skjul på at jeg av og til har lurt litt på hvordan enkelte er og ser ut.

Jeg betrakter ingen som mine fiender her inne, og synes det gir meg mye å utveksle synspunkter med alle.

Jeg ønsker dere alle en fin søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Flott med menn her, håper det strømmer til flere!

KG er en potensiell sjekkearena ;) Vel og merke kun for siviliserte og oppegående menn (ikke små gutter som har lest seg til at det kvinnelige kjønnsorgan kan se ulike ut ettersom hvilken kvinne som er eier av det, osv.)

God søndag til alle menn på KG! :hallo: :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forstår jeg mer av postene om "klikken" og "det gode selskap" på KG, når man tillater tråder som utelukkende inneholder personkarakteristikker, og attpåtil kaller det "dom" i trådtittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nå forstår jeg mer av postene om "klikken" og "det gode selskap" på KG, når man tillater tråder som utelukkende inneholder personkarakteristikker, og attpåtil kaller det "dom" i trådtittel.

Det samme føler gjester. Vi som ikke ønsker å registrere oss.

En av de registrerte har blitt gjest og har gjort seg selv til dommer over et utvalg av brukere som liksom skal føle seg som heldig

utvalgt. Paralleller kan trekkes til gullstjerne i boken slik som på barneskolen.

For oss andre som har vokst opp og er voksne overser vi slikt. :hallo: :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan klarte du å huske alle disse navnene? Har du gått gjennom lista over alle brukerne eller? Og alfabetisk til og med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peachbud

Her er mi liste (i ikke-alfabetisk rekkefølge ;))

Mirabella76: Babysyk. :) Skriver klart og tydelig. Bestemt og åpen.

Miranda: Snill, vennlig.

Tristessa: Skriver godt. Har stort vokabular. Kanskje litt typete. En kul jente (haha ;) ).

Deception: Opptatt av trening og kosmetiske produkter. Akademiker.

Dynetryne: Følsom, morsom, temperamentsfull.

Arkana: Later til å ha god selvtillit. Bestemt.

Yvonne: Filminteressert. Målrettet.

Nigo-san: Morsom. Smart. Street smart.

Hixerbear (som nå kaller seg noe annet): Grublende. Søkende. ;) Godtar ikke allment vedtatte sannheter.

Pax: Snill, sær (på en god måte). Spennende.

Stiffler's mom: Skriver godt. Glad i litteratur. Tenker mye. Humoristisk, kanskje litt pessimistisk.

Donpedro: Våger (og liker) å være uenig med det store flertallet.

Frysepulver: Har sluttet å diskutere politikk på kg. ;) Vennlig jente.

Meteora: Rolig, tankefull, litt sjenert, snill, litt romantisk.

Eugene Onegin: Interessert i historie.

Magica: Er seg selv. Snill. Humoristisk. Kunnskapsrik. Uhøytidelig.

Champagnepiken: Effektiv, har selvdisiplin, målrettet.

Snasen: Liker å provosere og å kritisere.

Antoinette: Mystisk. Gjennomført.

Tanita: Følsom. Opptatt av klær og kosmetikk.

Kristin_: Veldig kunnskapsrik i forhold til kostohold og trening.

Trampe: Vennlig.

Seroxata: Snill. Hyggelig. Åpen for nye ting. Opptatt av hester.

Kosemose: Smart og humoristisk. Direkte.

Mysan: Åpen, snill.

Chrizzy: Empatisk. Aldri et vondt ord til noen. Fordomsfri.

Evelina: Familiekjær.

Hu i Svingen: Hyggelig, søt.

Endret av Peachbud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hu i Svingen: rocka dame som er veldig oppegående
Hey! :-D

Hu i Svingen: Hyggelig, søt.

:rodme:

Imponerende oversikt(er) over brukere - er enig i veldig mye... :klappe:

Hvorfor overså dere W. Wallace og andre menn? Er det bevisst mobbing? :popcorn:

Hvem er det?

Endret av Hu i Svingen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Utlogget

Egentlig er jeg litt glad for at jeg ikke står på noens liste over nick de har merket seg. Jeg har vært her lenge, men har operert under mange ulike nick, og da nettopp for å unngå å bli gjenkjent. Det er egentlig bare en veldig liten gruppe brukere her inne som jeg har merket meg, og da først og fremst i postiv forstand.

Disse er først og fremst:

Jalp: Innleggene dine er alltid en fornøyelse å lese.

=tentacle=: Jeg er ikke alltid enig med deg, men du har en god måte å ordlegge deg på og argumentere på.

Fønix: Det er ikke ofte jeg ser innlegg fra deg lenger, men de er alltid artige å lese.

Caracal: Ikke alltid enig med deg heller, men du virker oppriktig og åpen.

Pax: Veldig åpen. Søkende. Har noe ved seg som av en eller annen grunn appellerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mi liste (i ikke-alfabetisk rekkefølge ;))

Mirabella76: Babysyk. :) Skriver klart og tydelig. Bestemt og åpen.

Skikkelig bra observert, Peachbud. :) Det at eg er babysjuk er vel forresten ikkje så vanskeleg å avsløra - for det tippar eg alle skjønnar, etter å ha lest berre nokre få av innlegga mine. ;) Eg skriv klart og tydelig kva eg meinar, ingen tvil om det! Og har eg først bestemt meg for noko, og har ei meining om noko - så er det svært få som kan få meg til å forandra meining. Sånn er eg nok. Og ikkje minst er eg åpen her inne. Lurer av og til på om eg er altfor åpen, for eg fortel jo det aller meste om privatlivet mitt. Tippar eg lett vil bli gjenkjent, dersom nokon eg kjenner er her inne på KG. Opps....

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...