Gå til innhold

Shopping!


Ephemera

Anbefalte innlegg

Hei, Sun Mei! :vinke: Koselig at du stikker innom :)

Idag har jeg, sambo og Ephelille vært i byen. Jeg løp innom en god del butikker, men jeg fant ikke en ting å kjøpe. Det er så mye salg - og jeg er ikke interessert i flere sommerklær - og det lille som har kommet inn av høstklær er ikke det jeg ser etter... Det er endel tunikaer med korte ermer nå, sånne som jeg lette etter i vår og sommer, men jeg er på utkikk etter lange ermer. Jeg skjønner at det de har fått inn nå er tidlige høstklær, som det er meningen at man skal kunne bruke nå, mens lange ermer sikkert ikke kommer før det blir kaldere. Irriterer meg litt at jeg faktisk glemte å stikke innom Indiska, men da får det bli en annen gang. Ellers er det til å grine over at Popin-butikkene forsvinner. Jeg har jo visst om det lenge, men likevel. Den ene Popin-butikken her i byen blir Exit og det er greit for der har de masse fine barneklær. Men idag så jeg at den andre butikken blir Vic! Det er ikke noe gøy. Jeg fant fine klær på Vic for mange år siden... kanskje jeg faktisk ikke har sett så godt etter klær der de siste årene? Popin hadde jeg lite til overs for før - og spesielt mislikte jeg de overivrige ekspeditrisene der - men i vår fant jeg masse fint der! Typsik at kjeden forsvinner når de endelig får fine klær!

Ellers byttet jeg tunikaen på H&M igår, til den typen som er nesten likedan - trang og ribbeststrikket over bysten, og med vide 3/4 lange ermer med hullmønster og det samme nedover selve tunikaen. Den ligger i posen ennå, men nå har jeg i alle fall sikret meg en sort tunika med delvis lange ermer :fnise:

Og nå i kveld har jeg bestilt en kåpe i tovet ull fra LaRedoute. Jeg falt for den når jeg bladde gjennom katalogen første gang, men jeg har ventet på at den skulle komme på nettsiden. Nå la jeg den imidlertid direkte inn på bestillingsskjemaet på nettsiden og jeg fikk til å bestille den. Bilde manglet der også, men den er på side 212 i katalogen dersom noen vil se ;) Bestilte den i sort. Vurderte gråmelert, men... Ser for meg at det er en kåpe jeg kan bruke utover høsten. Levering ca. 10. september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo: Så masse fine klede du linkar til :) Korleis var forresten stoffet i regnkåpa? Veldig tynt?

Håpar du finn ein tunika med lange ermar, det blir jo ofte for kaldt med korte no :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Discokula: Stoffet i regnjakken er akkurat passe tynt, holdt jeg på å si ;) Det er ikke sånn veldig tynt, men heller ikke så tykt at det blir klumpete.

Endret av Ephemera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra

Pop in forsvinner ikke, de er bare kjøpt opp av Voice! De fortsetter å produsere sine klær, bare under voice sitt navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pop in forsvinner ikke, de er bare kjøpt opp av Voice! De fortsetter å produsere sine klær, bare under voice sitt navn :)

Åh... :hoppe:

Men når Popin-butikken blir Vic-butikk? Skal alle Vic-butikkene begynne å ha Popin-inspirerte klær også da? For i den ene Popin-butikken her i byen står det "Vi blir VIC" med Vic sin logo... Vi har forsåvidt enda en Popin-butikk her i byen, på Solsiden kjøpesenter, den vet jeg ikke hva de endrer til. Lenge siden jeg har vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampyra

Det aner jeg ikke... Jeg bare overhørte en av de ansatte prate en gang jeg var der...

Men jeg mener at VIC er en del av Voice kjeden :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vampyra: Jo, jeg mener at VIC også er en del av Voice-kjeden. Men de har liksom en annen type klær enn Popin... Vi får vel bare vente og se :)

Her er forresten bilde av kåpa jeg har bestilt i sort fra LaRedoute. Levering var opprinnelig 10. september, men er nå endret til 25. august :)

Ellers synes jeg denne cardiganen fra Victorias Secret var nydelig! Kunne tenkt meg den i grått og sort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grace og Karamba: Koselig at dere stikker innom og at dere liker klærne mine :):klem:

:juhu: Gina Tricot åpner butikk på Trondheim Torg i oktober!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er forresten bilde av kåpa jeg har bestilt i sort fra LaRedoute. Levering var opprinnelig 10. september, men er nå endret til 25. august :)

Denne kåpa fikk jeg igår og jeg er superfornøyd!! Helt klart det fineste plagget jeg noen sinne har bestilt på postordre! Den er stor og god og veldig lang i ermene, noe som jeg synes er veldig viktig. Den blir fin å bruke utover høsten!

Kjøpte også en grå strikket kjole uten ermer på H&M igår. Skal se om jeg finner bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det Gina Tricot har da?

Det er en svensk kjede som skal ligne litt på H&M. De åpnet butikk i Oslo for en stund siden. Har aldri vært der, men... Her er link til siden deres:

http://www.ginatricot.no/

Gøy med nye butikker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
:juhu: Gina Tricot åpner butikk på Trondheim Torg i oktober!!

Så gøy! Håper de finner veien til Bergen snart også :Nikke:

Nå har jeg lagt inn en bestilling hos Ellos. Liker egentlig ikke å handle der, men med 40 % rabatt på en artikkel og den kjolen som jeg ikke gir meg før jeg får se ( :fnise: ), så har jeg bestilt følgende

Sort kjole

Sorte korte støvletter som blir fine til korte kjoler

Den kjolen ser kjempefin ut, og jeg kunne tenkt meg den i blå. Så du må komme med en oppdatering når du har fått den i posten og prøvd den :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:juhu: Gina Tricot åpner butikk på Trondheim Torg i oktober!!

Håper Gina Tricot finner veien til Tromsø snart også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lagt inn en bestilling hos Ellos. Liker egentlig ikke å handle der, men med 40 % rabatt på en artikkel og den kjolen som jeg ikke gir meg før jeg får se ( :fnise: ), så har jeg bestilt følgende

Sort kjole

Sorte korte støvletter som blir fine til korte kjoler

Jeg fikk strikkekjolen i posten i går. Ble kjempeskuffet! Synes den var altfor stor og hengslete... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...