Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08


Irmelinn

Anbefalte innlegg

Uansett hvem det er som får så hopper vi og jubler :)

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endret av dinedama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe du er så søt du dinedama :)

Jeg :hoppe: for 4 mnd igjen :)

Jeg gruer meg til i morgen da er det bare 3 mnd og noe igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å hentet gifteringene i dag. Det kom på 5720 kr for begge med gravering. De var bare helt nyyyydelige! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei jeg har faktisk ikke det. Jeg stresset bare innom butikken mellom en jobb til en annen så la jeg de i bryllupsskapet vi har på soverommet. (ett helt skap bare med bryllupsting :)) Men blir nok å ta de frem når vi skal legge oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *englefjes*
Var å hentet gifteringene i dag. Det kom på 5720 kr for begge med gravering. De var bare helt nyyyydelige! :rødme:

:danser::danser: for ringene.

Hva har dere skrevet i ringene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja Sandra vi måtta ha det en plass og vi hadde ett skap til overs så da ble det bryllupsskapet :)

Tror vi må bytte det ut til babyklær skap når bryllupet er over :fnise:

Ikke at jeg er gravid, men det er ett stort ønske :)

Englefjes:

Takk for dansinga :)

I min ring står det: hans navn :hjerte: mitt navn 09.08.08

også er det motsatt i hans ring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Tror vi må bytte det ut til babyklær skap når bryllupet er over :fnise:

Ikke at jeg er gravid, men det er ett stort ønske :)

Hørtes ut som en god idé å bytte bryllupsting med babyting etter bryllupet :-D Skal se på det at du blir fort gravid etterpå! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så med andre ord så kommer bryllupsdagboken til alle her inne bli byttet ut med en prøverdagbok?!! jeg vil også ha babyskap.... har jo strengt talt babykjeller jeg da... men det er jo gammalt.. :fnise:

så fint med den graveringen!! Vi skrev ad infinitum og dato.. men så har vi navnene våre gravert på utsiden av ringene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja det vikrer som at det er det som kommer til å skje Sandra :)

Baby skap er kjekt :)

men nå ser det ut til at vi kanskje skal kjøpe hus. Har iallefall vært å sedd på ett som vi kommer til å by på. Der er det walk in garderobe! ME LOVE :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg vært på bytur i helgen. Har besøkt en venninne :)

Det var kjempe koselig med kortspill på kvelden og shopping på lørdagen. Fant tak i brune løpere i papir fra spar kjøp. De var på 4,8 m og kostet 25 kr rullen. :danser: Ble skikkelig lykkelig over det funnet. Har lett så lenge etter brune løpere. Kjøpte 6 ruller. Håper det holder :)

Fikk også dratt på tilbords og plukket ut servise. Vi ønsker oss Spirit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *englefjes*
Hehe ja Sandra vi måtta ha det en plass og vi hadde ett skap til overs så da ble det bryllupsskapet :)

Tror vi må bytte det ut til babyklær skap når bryllupet er over :fnise:

Ikke at jeg er gravid, men det er ett stort ønske :)

Englefjes:

Takk for dansinga :)

I min ring står det: hans navn :hjerte: mitt navn 09.08.08

også er det motsatt i hans ring :)

Åååå... det er jo akkurat det samme som står i våre ringer, bare med våre navn og vår dato da :-D

Flere som ønsker seg baby her ja...kommer jo til å ha dagbok på KG de nærmeste årene alle mann her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da englefjes :)

Fikk beskjed når vi hentet ringene at hjertet kostet 80 kr ekstra.. weard! :fnise:

Ja det tror jeg så gjerne. Blir maaaange år med KG. Men er jo bare koselig det. Er så mange koselige damer her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at du har fått tak i løpere... du har jo lett så lenge..

80 kroner for ett hjerte?!? man skulle jo tro at ett hjerte i en giftering var rimelig normalt.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har du kjøpt/fått underkjørtet ennå og prøvd det med kjolen?!? er så sinnsykt usikker på om jeg gidder... med tanke på hvor varmt det er her nå om dagen... (over 25 grader i solen der det er vindstille) så da blir sikkert som i fjor sommer... og det var VARMT!! Og da tenker jeg på at det kan bli klamt og at den strikken på skjørtet kan irritere!!! så hadde jo vært fint om du hadde noen konkrete meninger om dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du kjøpt/fått underkjørtet ennå og prøvd det med kjolen?!? er så sinnsykt usikker på om jeg gidder... med tanke på hvor varmt det er her nå om dagen... (over 25 grader i solen der det er vindstille) så da blir sikkert som i fjor sommer... og det var VARMT!! Og da tenker jeg på at det kan bli klamt og at den strikken på skjørtet kan irritere!!! så hadde jo vært fint om du hadde noen konkrete meninger om dette!!

Nei jeg har ikke fått kjøpt det enda. Er enig med deg at det kanskje kan bli varmt. Men jeg skal kjøpe det for jeg tror kjolen blir mye finere. Også har vi det ikke såå varmt her oppe i nord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at du har fått tak i løpere... du har jo lett så lenge..

80 kroner for ett hjerte?!? man skulle jo tro at ett hjerte i en giftering var rimelig normalt.. :fnise:

ja jeg var så utrolig lykkelig når jeg fant løpere :)

Ja, rart at det skulle være så dyrt for å gravere ett lite hjerte. Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestillt sko. Ble de tango too skoene. Gleder meg til de kommer :)

Nå om dagen går vi bare å venter på at de skal ringe fra banken. Har vært å hørt på førstehjemslån. Håper vi får den lånesummen vi vil ha og at det blir hus på oss nå til våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...