Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08


Irmelinn

Anbefalte innlegg

Gjest madam_mim

:juhu: :juhu: :danser: :juhu: :juhu:

for alt brudeutstyr på plass!!!

Herlig :dåne:

Hvor har du fått tak i underskjørtet ditt fra?

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alvebruden
Sånn som du beskriver ditt underskjørt er mitt også. Ingen ringer nei.

Henta skoene i dag. De passet perfekt og var nydelig :)

Nå er alt til meg i boks :rødme:

Ordentlig behagelig å ha på seg. Merker det ikke en gang. :)

Bilde av sko? :lur:

Så deilig at alt er på plass. :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden
Bryllupsweb :jepp: 790 kr, vet ikke om det er dyrt eller billig jeg :sjenert:

Ikke jeg heller. :klø: Jeg ga 895 DK,- Bestilte ikke over nett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alvebruden

Får du litt vondt i magen Irmelinn, av å se på nedtelleren? Den går så himla fort nedover. Tenk deg, snart bare 2 måneder igjen til vi er koner. :sjokkert:

:juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra du har fått underkjørtet.. ble det fint til?!?!

jeg har bestemt meg for å ikke ha underskjørt.. rett og slett fordi det blir for varmt for meg.. orker såvidt å være ute nå, og om det er så varmt om noen uker må jeg begrense meg med klær!!

men man skal aldri si aldri. får kjolen min etterpå og da vet jeg mer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madam mim, tusle, alvebruden og Sandra så koselig at dere lager liv i boka mi :)

Jeg har kjøpt mitt underskjørt fra bryllupsweb. Tok rundt 2 uker før jeg fikk det.

Ja alvebruden. Nå begynner nærvene å komme for fullt. Tenk at det er 2 mnd igjen om bare noen dager :) Jeg er litt småstressa.

Vi må få kjøpt dress og sko til kjære så gjenstår det bare bordkort og drikkevarer. Maten får vi jo ikke kjøpt inn før noen dager i forveien så det kan vi ikke gjøre så mye med nå.

Prøver å overtale kjære til at vi skal bli henta av hest å vogn i kirka men han er ikke så begeistra for det.

Jeg vil jo at hesten min også skal være med på den store dagen :)

Sandra:

Jeg har ikke prøvd det under kjolen enda. Mamma har ikke tid til å hjelpe meg før til helgen. Kjolen er hos mamma :)

Endret av Irmelinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden
Ja alvebruden. Nå begynner nærvene å komme for fullt. Tenk at det er 2 mnd igjen om bare noen dager :) Jeg er litt småstressa.

Stressa sjæl jeg. Tror ikke det helt har gått opp for meg enda. Uka før tror jeg nok nærvene kommer til å ligge utenpå. :skratte:

Har du forresten bestemt deg for forlover nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har skrevet under på papirene sånn at vi fikk sendt de inn, men jeg vet ikke hvem som kommer til å være vitne på dagen.

Off gruer meg til den siste uka før bryllupet. Glad jeg har ferie fra 1 august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden
Mamma har skrevet under på papirene sånn at vi fikk sendt de inn, men jeg vet ikke hvem som kommer til å være vitne på dagen.

Off gruer meg til den siste uka før bryllupet. Glad jeg har ferie fra 1 august!

Da er det vel mammaen din som blir vitne. Siden ho skrev under. :klø: Det er jo kjempe kost da. :)

Jeg har også ferie fra 1 aug. :juhu: Skal bli godt å slappe av noen dager før, og få det siste på plass. Har ferie i hele aug. :juhu: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ferie helt til jeg begynner på skolen rundt 20 august.. men vi skal mest sannsynlig til Malta fra 16 til 30 august :) Så jeg må ta noen dager fri på starten av skoleåret.

Jeg tror man kan ha ett annet vitne enn den som skrev under på forlover erklæringen!? :vetikke:

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Er det ikke mammaen din da som er vitne hvis hun skrev under? :klø: Men altså, jeg aaaaner ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden

Så deilig da. Når de andre er på skolen, så er du å koser deg i Malta. :danse:

Jeg tror ikke det. :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alvebruden
Er det ikke mammaen din da som er vitne hvis hun skrev under? :klø: Men altså, jeg aaaaner ikke ;)

Det er det jeg også tror. Det er jo det som er forloverærklæringen. (det ho da skrev under på)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Det er det jeg også tror. Det er jo det som er forloverærklæringen. (det ho da skrev under på)

Ja, og det er det jo forlover som står sammen med deg inni kirka eller hvor det nå er som skriver under på... men går det ikke an å spørre vigsler? H*n må jo kunne vite det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil ikke bli henta med hest og kjerre?!?!?!? det er jo såååååå koselig da.. vi vurderte det.. men skal jo ett godt stykke så ville tatt litt tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke godt å si det der om forloveren. Får høre med presten.

Ja Malta tror jeg blir bra. Trenger å komme oss bort etter bryllupet :)

Kjære er ikke så glad i dyret hest så han er ikke inntr i hest og kjærre på dagen. Han vil heller ha en fancy bil men jeg skal nå klare å overtale han etterhvert :):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...