Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08


Irmelinn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja det blir så gøy. Hun har satt av 4 timer til meg. Gleder meg til å bli skjemt bort litt med stell av hår og prøving av sminke. Er så godt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt prøvetime hos frisøren, skal tilbake 4 august. Skal farge håret og prøve ut frisyren en gang til. Jeg har prøvd kjolen med alt stasjet. Den satt perfekt på. Mamma fikk litt tårer i øynene :)

Jeg og kjære har laget bordkort. De må bare skrives på også har vi kjøpt inn 20 flasker rødvin :)

Godt å få gjort masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Hvor mange er dere til bords? Blir liksom aldri sikker på hvor mye som skal kjøpes inn av alkoholen ;)

Tok du bilder i dag eller? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Oj :hoppe: så gøy!! Og spennende :popcorn: Selvsagt har hun tatt bilder Pysepus :jepp: Hun tenker vel på oss oppi det hele?! :klø:

:klemmer:

Edit: har forresten lagt deg til på bloggen min, så nå har du tilgang..

Endret av madam_mim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ikke tatt bilder hos frisøren, men mamma tok bilder av meg i kjolen. Skal se om jeg får tak i de. :) håper hun gir de fra seg. :fnise:

Skal huske å ta bilder hos frisøren neste gang jeg skal dit. 4 august :)

takk mim, skal se om jeg finner ut hvor den bloggen din er. Er litt grønn på sånnt :tristbla:

Vi blir ca 56 personer. Kanskje 58. Jeg har renget 2 glass på hver voksen så da ble det 23 flasker. Kjøpte 20 flasker, men har noen her hjemme pluss at svigers har kjøpt inn en del til oss. Men vi vet ikke hvor mye.

Mamma og kjæresten skal til Finland på tirsdag å kjøpe sprit og konjakk til oss.

Vi har fått 48 øl av kjæresten til mamma så jeg tror vi må kjøpe litt til der også må vi kjøpe inn litt hvitvin. Bare noen flasker. Har inntrykk av at de fleste drikker rød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Bare innom for å ønske deg lykke til på den store store Dagen! :-D Tror ikke jeg får tid til å komme innom før bryllupet vårt også reiser vi jo etterpå! Jeg gleder meg veldig til å få lese referat fra deres store dag og ikke minst se bilder! :)

Stoooooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å ønske deg lykke til på den store store Dagen! :-D Tror ikke jeg får tid til å komme innom før bryllupet vårt også reiser vi jo etterpå! Jeg gleder meg veldig til å få lese referat fra deres store dag og ikke minst se bilder! :)

Stoooooor :klemmer:

tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er dagen Irmelinn!!! Håper den blir helt fantastisk og at dere får nydelig vær!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk!

Kan ikke si at været er så bra 7 grader og overskyet.

Brrr..

men er jo vant til det :)

nå er det bare 5 timer til jeg skal i kirka, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med den store dagen Irmelinn!!! Håper du har det helt fantastisk!!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tusen takk!¨

Sola kom frem og det faktisk en fin tempratur så vi har hadd det fint så langt. Er hjemme en tur å slapper litt av mellom fotograf og fest.

Vi hadde en nydelig vielse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...