Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08


Irmelinn

Anbefalte innlegg

det er så bra det.. vi kommer til å se veldig like ut... :fnise: men det er godt å se at noen har like god smak som meg her inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja du sier noe der. Heldigvis så er vi 2 forskjellige personer så litt særpreg blir det jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det er jo en god start :)

Vi har innvitert 72 voksne og 11 barn. Tror vi skal innvitere noen fler. Har ikke helt bestemt oss enda men mest sannsynlig så blir vi å gjøre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære stefar er negldesigner (den eneste norske mannlige, litt flaut) og skal fikse neglene mine til den store dagen. Han er skikkelig gira og har fått sett kjolen min som innspirasjon og skal bruke temaet vårt når han skal fikse neglene mine. Har fått bite forbud.. hehe.

Er spent på hvordan de blir å se ut. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei på deg! Nå har jeg lest i dagboken din og fått med meg siste nytt. Så mye morsomt som skjer da. Huskjøp osv osv. og litt babyprat hihi.

Jeg har vært bortreist i 3 uker nå så godt å komme på KG og lese alt som har skjedd. Nå er det snart bare 3 mnd igjen. spennende. og MASSE som må gjøres for min del hvertfall. Hvordan ligger dere an?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Så koselig å se deg igjen.

Her stresser vi mindre enn vi burde for min kjære har enda ikke fått ut fingeren og betillt dress. Jeg må bestille underskjørt, øredobber og han må ha sko. Skulle vært på blomsterbutikken å bestillt bukett og papirene må sendes inn. Venter enda på at forloveren hans skal sende de utfylte papirene tilbake til oss. Han bor i nederland og ting tar fryktelig lang tid!

Ellers så har vi kjøpt inn alt av bordpynt så det er klart.

Har enda ikke begynt på bordkortene. Tror vi må starte på det ganske snart.

Hvordan står det til hos dere da? Mye igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja tenk at tingen går så fort å at det nå er under 3 mnd igjen. Lå på sofaen i sted å skulle ta en liten blund men det surret så mange ideer til bryllupet i hodet mitt at det gikk ikke.

Jeg har funnet ut at jeg skal sy ringputen selv. Må bare finne tak i stoff først. Tror det blir fint. Håper jeg finner noen som kan brodere, for det kan ikke jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Ja, nå nærmer det seg med stormskritt :) Akkurat som om tiden går fortere og fortere jo nærmere det blir!! :juhu:

P.S. Om du ikke skulle finne noen til å brodere, kanskje jeg kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du flink å brodere pysepus?

Jeg skal ha navnene våre og datoen brodert på :)

Vet du om det er ett spesielt stoff vi må ha siden det skal broderes eller om vi bare kan ta det vi synes er finest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det ble underskjørt på deg ja.. du får prøve den på å fortelle meg hva resultatet blir!!

flink du er som skal sy pute selv.. kan ikke sy jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en svigermor som er kjempeflink å sy så jeg skal bare tegne hvordan jeg vil ha den så skal jeg spørre henne om hun kan sy den for meg.

Jeg har symaskin sertifikat, som jeg tok i 6 klasse :fnise:

så jeg skal sikkert klare det..

men er redd for å at det ikke skal bli pent...

ja jeg skal si ifra med en gang jeg har fått det så får du vite hvordan det ble :)

Men jeg synes str på det var så dumt for det var bare 38, 44, 48 og 50 og jeg bruker str 40. Bestillte 38 og håper på det beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Er du flink å brodere pysepus?

Jeg skal ha navnene våre og datoen brodert på :)

Vet du om det er ett spesielt stoff vi må ha siden det skal broderes eller om vi bare kan ta det vi synes er finest?

Jeg har nå brodert veldig mye korssting opp gjennom, så navn og dato skulle være veldig lett!! Jeg kan jo lage en prøvelapp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...