Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08


Irmelinn

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å bare smelte vanlig kokesjokolade eller melkesjokolade. Tror det blir godt med melkesjokolade. Jeg orker ikke å bestille sånn som "hører" til for de er så dyre synes jeg. Vi kjøpte den fra qxl. Enn dere?

Vi kjøpte også vår sjokoladefontene på qxl. Vi har tenkt akkurat som dere, den sjokoladen som er ment til fontenen er mye dyrere, så vi går nok for lys kokesjokolade! Nammmmm, nå fikk jeg lyst på!

Og forresten, grattis me sjokoladefontenen i hus :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere tenkt å smelte den i en kjele og så helle over i fontenen? de har en dødsgod kokesjokolade i sverige på euro cash. dobbel så stor plate som freia og koster bare ca 6 kr pr plate. regner med man trenger en del så kan jo være en ide å ta med seg hvis man skal over grensen. Den smaker kjempegodt ;)

Hvem skal ordne i stand fontenen for dere under bryllupet? Renger med det tar litt tid og ordne. Noe jeg tror kan være lurt er å ta bittelitt delfiafett sammen med sjokoladen når man skal smelte den da blir den litt lettere å ha med å gjøre og glattere og mer flytende. Vi må teste vår også en dag

Hva skal dere servere ved siden av? Vi tenkte på jordbær og minibakkels som kan dyppes i pluss litt annet frukt også kanskje kiwi og ananas

bilder

bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hei å :hoppe: for sjokoladefontener så e komt i hus...Oooo, blei heilt godtesjuke eg nå :sikle: Hadde aldri klart å venta te påske :hoho: Har så lyst på eg og, men eg e en liten gris :sjenert: så eg hadde vel klart å sølt sjokolade på heile den fiiiine kjolen min :klaske: Kjeresten sa hvis me sko ha sjokoladefontena så må me få spesialsydd ei smikka te meg, ei så jekk fra topp te tå :skratte: Ser de for meg :skratte: Kan jo evt. bare tre en bossekk øve meg å kjolen min imens :fnise:

Hehe, den står på bordet i stua og jeg får like lyst til å prøve den hver gang jeg går forbi men det får vente. Så sta må jeg være :jepp:

Vi kjøpte også vår sjokoladefontene på qxl. Vi har tenkt akkurat som dere, den sjokoladen som er ment til fontenen er mye dyrere, så vi går nok for lys kokesjokolade! Nammmmm, nå fikk jeg lyst på!

Og forresten, grattis me sjokoladefontenen i hus :-D

Takk takk :klemmer:

Har dere tenkt å smelte den i en kjele og så helle over i fontenen? de har en dødsgod kokesjokolade i sverige på euro cash. dobbel så stor plate som freia og koster bare ca 6 kr pr plate. regner med man trenger en del så kan jo være en ide å ta med seg hvis man skal over grensen. Den smaker kjempegodt ;)

Hvem skal ordne i stand fontenen for dere under bryllupet? Renger med det tar litt tid og ordne. Noe jeg tror kan være lurt er å ta bittelitt delfiafett sammen med sjokoladen når man skal smelte den da blir den litt lettere å ha med å gjøre og glattere og mer flytende. Vi må teste vår også en dag

Hva skal dere servere ved siden av? Vi tenkte på jordbær og minibakkels som kan dyppes i pluss litt annet frukt også kanskje kiwi og ananas

bilder

bilder

Ja vi varmer den i kjele, tror det blir best. Det var billig sjokolade i sverige gitt. Bare så synd at jeg bor i øst-finnmark. Må kjøre en stund for å komme frem :fnise:

Det blir nok noen av servitørene som blir å fikse den klar kan jeg tenke meg. Det er de som skal sette ut alle kakene og slikt så da klarer de sikkert å få satt i gang fontenen også. Litt opplæring så klarer de det fint :)

Det var en ide å ha i delfiafett. Vi skal iallefall prøve den i påsken så får vi se hva som funker best :)

Vi tenkte kiwi, banan, marshmellows, eple, ananas, jordbær ++ Kommer ikke på alt i farten. Har skrevet det ned ett sted. Fine bilder du hadde funnet :jepp:

Jeg tror det blir bra dette her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stivner ikke den vanlige sjokoladen igjen hvis det ikke er konstant varme på den?? Det har den gjort hos meg iværtfall... Men nå vet jo ike jeg hvordan en sjokoladefontene virker da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Sandra. Skal se litt nermere på linken når jeg kommer hjem, er på tur ut døren. Familiemiddag på resturant, på en TORSDAG :):lur:

Det er varmeelementer i sjokoladefontenen dinedama :lur: :gjeiper:

Så det er varmt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette skal skje iløpe av MARS:

*Finne og bestille ringer

*Bestille duker 20 stk fra Spar Kjøp

*Finne og bestille brun løper

*Sjekke ut lokalet:

- Bord

- Stoler

- Ant glass, fat, bestikk

*Fylle ut skjemaer (kan gjøres i påsken)

*Teste ut vin som skal kjøpes inn til maten

Har lyst til mye mer. Men får se hvor mye penger vi skal bruke denne mnd. Skal få svigermor til å overføre penger fra sparekontoen vår, men nå er hun på ferie. Håper hun kommer hjem snart!! Vil handle NÅ :gjeiper: Hun har kontoen vår i sitt navn visst dere lurte. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er varmeelementer i sjokoladefontenen dinedama :lur: :gjeiper:

Så det er varmt hele tiden.

aaah... jamen da sjønner jeg :gjeipe:

Lærte noe nytt i dag også *stolt* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må lage sånn liste som du har laget ang hva jeg skal gjøre i mars jeg også det var smart, må lage en plan hehe :) Må ordne papirer med forlovere og teste ut velkomstdrink :) Vin til maten blir litt vanskelig for vi vet ikke hva menyen blir.

kanskje du finner noe her

Tror de har løpere i organza der hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sjokoladefontene så UTROLIG lekkert ut da!!! :sikle:

Hvor mye har dere betalt for deres? Har dere kjøpt på E-bay? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må lage sånn liste som du har laget ang hva jeg skal gjøre i mars jeg også det var smart, må lage en plan hehe :) Må ordne papirer med forlovere og teste ut velkomstdrink :) Vin til maten blir litt vanskelig for vi vet ikke hva menyen blir.

kanskje du finner noe her

Tror de har løpere i organza der hvertfall.

Sånn organza stoff, hva er det egentlig? Hva kan det sammenlignes med? Tyll?

Sånn sjokoladefontene så UTROLIG lekkert ut da!!! :sikle:

Hvor mye har dere betalt for deres? Har dere kjøpt på E-bay? :)

Vi bestalte 420 kr med frakt. Vi kjøpte den på qxl :)

<gleder meg til vi skal prøve den :)

God helg :skaal:

God helg ja!

Jeg er blitt syk og må jobbe hele helgen så det er ikke så bra helg dette her. Har 2 fulle uker med jobb fra morgen til kveld nå før påske også så jeg er rimelig sliten. Har mye planlegging med den jobben som jeg skal ha nå frem mot påske. Har alle timene i en 8 klasse. Spennende.

men nå må jeg stikke. Blir henta om noen minutter, skal på jobb i svømmehallen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa kom på overraskelses besøk i dag. Han bor egentlig over 200 mil unna å vi har veldig dårlig kontakt men i dag overraska han virkelig. Ble glad når han kom og han spurte masse om bryllupet og var veldig engasjert. Til og med i kjolen min. Da ble jeg sjokkert. Han sa han kunne stå for nattmaten og han ville lage reinkjøttbulljong. Skrives det sånn? Han skulle også se om han fikk fikset hotellet til en billig pris. Han og eiern der er kompiser. Så nå er jeg strålende fornøyd. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sååå koselig! Det finnes ikke noe hyggeligere enn sånne overraskelser! Så bra start på uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig..

vet forresten ikke hva organza er jeg... men er ikke tyll.. men litt glinsene stoff!?!? tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Å, så gøy med en så fin overraskelse! :-D Kjekt når pappaene engasjerer seg - iallfall når man ikke venter det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror organza er gjennomsiktig silke og oppfører seg litt annerledes enn tyll. Innbiller meg at det er litt mer blankt enn tyll.

Koselig at du fikk pappaen din på besøk da, alltid hyggelig når folk er engasjert og bryr seg :)

Endret av pinkybride
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alvebruden
Har dere tenkt å smelte den i en kjele og så helle over i fontenen? de har en dødsgod kokesjokolade i sverige på euro cash. dobbel så stor plate som freia og koster bare ca 6 kr pr plate. regner med man trenger en del så kan jo være en ide å ta med seg hvis man skal over grensen. Den smaker kjempegodt ;)

Hvem skal ordne i stand fontenen for dere under bryllupet? Renger med det tar litt tid og ordne. Noe jeg tror kan være lurt er å ta bittelitt delfiafett sammen med sjokoladen når man skal smelte den da blir den litt lettere å ha med å gjøre og glattere og mer flytende. Vi må teste vår også en dag

Hva skal dere servere ved siden av? Vi tenkte på jordbær og minibakkels som kan dyppes i pluss litt annet frukt også kanskje kiwi og ananas

bilder

bilder

Nå fikk jeg nesten vann i munnen her. *Må gå i kjøleskapet å hente sjokolade*

Åååååå, jeg fikk også lyst på sjokofontene!!!!

Er det mye styr? Og dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå koselig! Det finnes ikke noe hyggeligere enn sånne overraskelser! Så bra start på uken :)

Ja det var skikkelig koselig :)

så koselig..

vet forresten ikke hva organza er jeg... men er ikke tyll.. men litt glinsene stoff!?!? tror jeg..

Det kan jo funke som løper på bordene?

Å, så gøy med en så fin overraskelse! :-D Kjekt når pappaene engasjerer seg - iallfall når man ikke venter det :)

Ja det er så koselig. Godt at noen engasjerer seg. Jeg føler at det er null engasjement for tiden. Til og med fra Kjære!! :kjefte:

Tror organza er gjennomsiktig silke og oppfører seg litt annerledes enn tyll. Innbiller meg at det er litt mer blankt enn tyll.

Ja det er noe sånnt jeg også tror at det er.

Koselig at du fikk pappaen din på besøk da, alltid hyggelig når folk er engasjert og bryr seg :)

Ja det er så utrolig koselig. Iallefall når vi har kjempe dårlig kontakt og pappaen min plutselig kommer på besøk :)

Nå fikk jeg nesten vann i munnen her. *Må gå i kjøleskapet å hente sjokolade*

Åååååå, jeg fikk også lyst på sjokofontene!!!!

Er det mye styr? Og dyrt?

Vi betalte 420 kr for vår med frakt fra qxl. Vet ikke om det er dyrt?

Tror ikke det er så mye styr. Vi skal prøve den i påsken så vi får finne ut av det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...