Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08


Irmelinn

Anbefalte innlegg

hehe ja sant, men jeg tror også det er det øverste der.. får høre med mamma hva hun sier så får jeg kjøpe ett sånt om hun tror det er det som passer til min kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg snakket med frisøren "min" og hun sier at det går fint å spleise på hår på mitt korte hår og det koster rundt 3000 kr. Tror nesten jeg skal ha det, men har god tid til å bestemme meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg snakket med frisøren "min" og hun sier at det går fint å spleise på hår på mitt korte hår og det koster rundt 3000 kr. Tror nesten jeg skal ha det, men har god tid til å bestemme meg :)

du må forsiktig da, at hun er flink så ikke de plastbitene synes i håret ditt!!!

jeg skjønner at man har lyst på lengre hår for å få satt det opp... jeg sparer for hardet livet.. men nakken min er bare en stoooor dread...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er en skikkelig dyktig frisør så jeg stoler på henne. En kjenning av meg gjorde det for en stund siden og det så kjempe bra ut, hun hadde hår til skuldrene.

Tiaraen er kommet, skal hente den i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeej! Var å henta tiaraen i dag, den var så utrolig nydelig. Det syntes kjæresten også :) I love it!!

Har bestemt meg for å være konsekvent og gå ned noen kilo. Målet er 8,5 kg frem til bryllupet. Har ett halvt år på meg. Håper jeg klarer det. Jeg SKAL :)

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Mat tips og slike ting.

Slutte å røyke også kanskje.. hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som så på tv2 nå kl 19? Hjemstedet mitt :) Jeg var på tv! Hihi :D

Ble litt overraska, visste ikke at jeg skulle komme på tv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting som SKAL fikses i februar:

Booke lokale, har funnet ett fint lokale til 1200 kr for hele helgen.

Kjøpe gifteringer (får se hvor stor lønn det blir først)

Sende ut invitasjonene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at Tango Too skoene kostet 618 kr med frakt fra USA så kommer toll i tillegg. Kanskje jeg bare skal bestille de her i Norge for 1050 kr? Da vet jeg iallefall at jeg får de og det blir jo ikke så veldig mye dyrere enn fra USA. Hva tror dere?

Endret av Irmelinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at Tango Too skoene kostet 618 kr med frakt fra USA så kommer toll i tillegg. Kanskje jeg bare skal bestille de her i Norge for 1050 kr? Da vet jeg iallefall at jeg får de og det blir jo ikke så veldig mye dyrere enn fra USA. Hva tror dere?

men jeg har ikke betalt toll enda hvertfall... men de var veldig fine altså!! Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke bestilte de som var bredere... men trodde ikke jeg trengte det.. går jo fint siden ingen skal se skoa underifra... men hadde vært bedre for meg altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg lurte også på om jeg skulle ha smale eller brede. Vanskelig det der! Rart du ikke har fått toll da.. Hm..

I dag har vi booket lokale :hoppe: :juhu: :banantroll: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at Tango Too skoene kostet 618 kr med frakt fra USA så kommer toll i tillegg. Kanskje jeg bare skal bestille de her i Norge for 1050 kr? Da vet jeg iallefall at jeg får de og det blir jo ikke så veldig mye dyrere enn fra USA. Hva tror dere?

Hvis du får avsender til å sende dem som gave slipper du å betale toll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjester:

71 voksne

11 barn (søsken, nieser og nevøer)

Om de andre som er langveisfra vil ta med seg barna så er det greit.

Rød = begynt på

Grønn = fikset

De viktige tinga

Vielse - Båtsfjord kirke kl 14.00

Lokaler - Grendehuset, 1200 kr fra fredag til søndag

Vielsen

Innmarsj -

Salmer -

Solosanger -

Utmarsj -

Folk og hjelpere

Prest/organist -

Fotograf -

Forlovere - Ståle og ?

Toastmaster - Funnet, men ikke spurt enda.

Frisør -

Sminkør -

Solist -

DJ til festen -

Brudepiker - 3 nieser

Brudesvenner - Bror

Gaveutpakkere

Kakebakere - mamma, svigermor, meg, mor, svigerinne, venninne.

Noen til å ta med gavene hjem

Ta i mot gjestene

Avslutte

Pynte bilen

Mat

Koldtbord - 3 varmretter, rundstykker, laks, skinker, salater, roastbeef

Bryllupskake - 3 etasjes banankake med sjokoladeglasur. Pynt: hvite marsipanroser dyppet i sjokolade.

Andre kaker - suksessterte, verdens beste, ostekake, fromagekake, peanøttkake, dronning Mauds pudding, negerskjorte og bløtkake

Til bruden

Brudekjole - Grace Kelly, 3600 ,-

Tilpassing av kjole -

Slør -

Tiara, betalt 292,-

Smykke - det mamma hadde når hun giftet seg.

brudesko - vil ha tango too skoene

Undertøy under kjolen - 498 ,-

Strømpebånd -

Underskjørt -

Lommetørkle -

Veske -

Til brudgommen

Smoking/sjakett? (+ til gommens forlover også)

Sko

Skjorte

Mansjettknapper

Trykksaker

Invitasjoner - laget på data, fikk ark av svigers.

Sende invitasjoner - 0 ,- fikk frimerker i julegave og konvolutter av svigers

Bordkort/menyer -

Kirkeprogram -

Takkekort

Blomster

Brudebukett

3 knapphullsblomster

Borddekorasjoner; blomster -

Dekorasjoner i kirka

Til brudepiker/-svenner

Dress til bror -

Sko til bror -

Ringputer - vil lage en kiste med pute

Brudepikekjoler - 3 stk til 727 ,-

Sko til jentene - mødrene fikser?

Hårpynt -

Kurver til brudepiker - 2 stk til 428 ,-

Kurver til toalettsaker

Damekurv: hårspray, deodorant, frisk, pakker med Q-tips, neglefil, våtserviett, tyggis, hårnåler, sysaker, sikkerhetsnåler, klar neglelakk, paracet, tamponger, plaster, bind, klesrulle

Herrekurv: klesrulle, frisk, deodorant, paracet, sysaker, hårvoks, plaster, quick-shine shoe polish svamp, tyggis

Bryllupsreise

Diverse

Kaketopp -

Gjestebok -

Toastmasterbjelle

Broddekorasjoner -

Duker - låne fra svigers?

Transport fra kirken til meg og kjære - Hest og vogn, H kjører.

Transport til gjester -

Hjemmeside m/ønskeliste - Jobber med saken

Brudevalsmusikk -

Nummerlapper/bok/teip til gavebordet

Kakespade

Roseblader

Laste ned skjemaer

Bordplan

Bordplan; oversikt

Bryllupsnatta -

Påskjønning til gaveutpakkere

Påskjønning til toastmaster

Sende inn Forlovererklæringer, Erklæring fra brudefolkene og Navneendringsskjema

Manikyr/Pedikyr

Esker/poser til å pakke ned gaver i

Søppelsekker

Ringer

Prøvetime frisør/sminkør

bøker - 3 stk 753 ,-

Gjesteliste

Hittil har vi betalt: 7498 kroner.

Endret av Irmelinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Da har jeg skrevet ut alle invitasjonene og skrevet på konvoluttene, skal få kjære til å brette arkene :) Har enda 4 adr som jeg må spørre svigers om, men det får vente til i morgen. Håper jeg blir ferdig med alle i morgen for da kan jeg sende de avgårde på fredag. :danser: Er godt å bli ferdige med de, føler nesten at da er det ingen vei å snu. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at du har vært skikkelig flink og fått gjort masse i det siste :) Leeenge siden jeg har vært innom her, men skal love å bli flinkere nå :) Blir spennende å se om vi greier å være flink å kutte ut snop, trene og spise sunt begge to også :) Håper jeg greier det :) Lykke til i allefall, vi får pushe hverandre litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina
Puh! Da har jeg skrevet ut alle invitasjonene og skrevet på konvoluttene, skal få kjære til å brette arkene :) Har enda 4 adr som jeg må spørre svigers om, men det får vente til i morgen. Håper jeg blir ferdig med alle i morgen for da kan jeg sende de avgårde på fredag. :danser: Er godt å bli ferdige med de, føler nesten at da er det ingen vei å snu. :fnise:

Så flink du har vært! :danse: Det er helt herlig å bli ferdige med invitasjonene!!! :danser: Nå er det liksom ingen vei tilbake :) Vi skal jo ikke levere de ut før i påsken med unntak av til pappa sin familie - de skal vi levere ut på lørdag i farmor sin 70-årsdag! Spennende!! :hoppe: :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...