Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08


Irmelinn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulere med bryllup!! De brudepike kjolene har jeg sett på, men kommet fram til at jeg heller drar på monsoon i oslo, der har de ofte veldig passende ting til det formålet!!

Jeg skal tango too skoa... men skal kjøpe dem i usa.. må betale frakt og toll, men regner med 500-700 maks...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så redd for å bestille fra utlandet. Redd jeg ender med ingenting. Men har bare så sinnsykt lyst på de skoene.

Jeg bor i finnmark så har ikke mulighet til å dra i noen butikk for å kjøpe de kjolene også vil vi ha det billigst mulig. Kjolene passer ganske godt til min kjole så da ender vi med de. Hadde tenkt å bestille noen andre. Men de ble på 950 kr stk og det er for dyrt :(

Takk foresten og gratulere til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er gjort og hva som må gjøres:

Dette er gjort:

Finne dato

Kjøpe brudekjole

Finne forlover til Stian

Kjøpe blomsterkurver

booke kirka

Dette må gjøres innen den mnd som er oppført:

Januar:

Booke Hotellet

Lage gjesteliste

Lage invitasjoner

Sende invitasjoner

Februar:

Fikse toastmaster

Lage meny

Lage kakemeny

Mars:

Finne forlover til Stine

Kjøpe sko til Stine

Kjøpe tiara til Stine

April:

Bestille sjokoladefontene

Bestille brudepikekjolene

Finne ut om dress til Joakim, pappa kjøpe?

Lage/kjøpe noe for å ha ringene i

Fikse fotograf

Kjøpe ringer

Mai:

Lage bordkart

Kjøpe brune roseblader

Lage bordkort

kjøpe ny skjorte til Stian

Kjøpe underskjørt til Stine?

Fikse frisør

Juni:

Finne ut om sko til jentene

Finne ut om dress til Stian, kjøpe ny?

Gjøre bordkartet 100% ferdig

Undertøy til Stine

Undertøy til Stian

Få noen til å lage blomsterbuketten

Juli:

Olje vogna til hesten

pusse seletøyet til hesten og gå over utstyret

Lage program for vielsen

Lage program for hele dagen

Prøvetime hos frisør

Alt av drikkevarer skal være kjøpt inn

Hente perlesmykket hos mamma

kjøpe/låne perleøredobber

Fikse noen til å filme under vielsen

August:

Fikse det som ikke er gjort! :) hehe

Håper jeg har fått med meg alt nå.. Visst noen kommer på noe så rop ut!

Endret av Irmelinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg fått booket kirken. Var litt morsomt for når jeg var på kontoret så sa jeg bare: Jeg skulle booket kirken til bryllup 9 august. Dama: Ja, det har jeg notert. (vi bor i en liten bygd, det går rykter) Jeg: Vi vil gjerne ha klokken 2. Dama: Skal se hva vi kan ordne, vi må få tak i prest først å høre hvor presten kommer fra, kan hende det blir klokken 3. Jeg: Det går sikkert fint. Jeg er på tur til å snu å gå da hun sier: Hvem skal du gifte deg med? Så lo hun, hehe..

Jeg surrer.. skulle jo sakt i fra, men gikk vell utfra at de fleste visste det :)

Jeg tenkte jeg skulle bestille brudepikekjolene nå snart.. Men lurer på om det er så lurt?

Det kan jo hende at jentene vokser masse til sommeren?

Men det er jo vanlige str så de er jo ikke skreddersydde da.

Hm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så flott bryllupsside dere har laget!! :klem:

Dere har kommet langt i planleggingen, virker som om hver minste detalj er planlagt jo! Dette blir bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, er så godt å få høre det :)

Det har gått tregt med oss lenge nå.

Er det hjemmesiden du har vært å sedd på?

Den har vi ikke oppdatert på masse mnd. Kanskje påtide å jobbe litt med den snart igjen. Vi vet hva vi vil ha og vil for den store dagen vår, men har ikke fått gjennomført å gjort så mye vi skulle ønsket. Men det nye året har gitt oss en frisk start og vi har kommet godt igang nå :)

Jeg sitter å vurderer og lurer på nå for tiden om jeg skal spleise på hår til bryllupet. Har kort hår, men finner ingen fine frisyrer med kort hår. Er også på utkikk etter buketter med brune eller beige roser. Noen som vet om det finns?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å se for meg noen brune aktige blomster akkurat nå.. men får besøk av kjæresten til pappa som er blomsterbinder så kan jo høre med henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh ja det hadde vært så utrolig snillt om du kunne sport henne om det fins brune callaer eller roser! Det hadde bare vært supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh ja det hadde vært så utrolig snillt om du kunne sport henne om det fins brune callaer eller roser! Det hadde bare vært supert :)

:popcorn: vente spent på å hørra om de fins callaer i den fargen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du også ha brune callaer?

Me har brunt, creme å gull som fargevalg, så de hadde tje vært feil :sjenert: Vil gjerna se de verfal!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spurte i sted, men hun visste ikke... kunne ikke komme på noen brune blomster desverre, men skulle undersøke.. men finnes ut hvertfall litt mer kremfarget roser gjør det ikke?!?!...kremfargede roser, med litt brunaktig glitter?!? vet ikke om det funker eller er fint, men kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm.. ja det finnes kremfargede roser, så det kan jo eventuelt være noe.. Jeg har sett ett bilde av brune roser, men de var bare ett prøveprosjekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kan dere finne endel type roser... beige roser finner du nok.. brune vet jeg ikke.. har ikke sett noen, tror jeg. kan spørre søstra mi :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen tusen takk :) Ja det hadde vært fint om du kunne spurt søstra di :)

Jeg har fått gjort masse nå mens jeg har sitti her.. Bestillt brudepikekjolene har jeg også gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ang. kort hår og frisyre:

jeg var i bryllup i fjor sommer. da hadde jeg hår såvedt nedenfor ørene (var såvidt jeg kunne draaa luggen bak øret, om du skjønner?) var hos frisør som lagde sideskill på luggen og krølla alt håret i bakhodet med små krøller og danderte det slik at det så ut som jeg hadd masse hår :) hjalp veldig at hun tok å festet håret i nakken litt oppover, slik at det så ut som det var oppsatt. kan se om jeg finner et bilde.. dette ble jo veldig bra forklart... :fnise:

her er fest-sveisen.

og langt var det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...