Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08


Irmelinn

Anbefalte innlegg

Gjest Ballerina

Jeg kunne alltids ha kjøpt det for deg og sendt det, men da hadde det nok blitt litt dyrt... vet ikke hvordan det er å sende masse glass jeg ;) Men har dere Plantasjen eller noen andre blomsterbutikker i nærheten? Jeg vet at Plantasjen har like sånne telysestaker som på IKEA. Nå koster de 1,- på IKEA og 5,- på Plantasjen eller noe sånn... og vasene likner veldig på de nye vasene til Finn Schjøll som man finner på Christiania Glassmagasin :) Men hvis du stikker innom blomsterbutikker og sånn så finner du sikkert noe lignende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja glass er tungt så det blir sikkert dyr frakt...

hehe, ehm jeg bor i en liten bygd lang fra ALT!

glassmagasin...?

Plantasjen...?

Vi har ikke noen av delene her i Finnmark så vidt jeg vet..

hehe..

Nærmeste by hvor vi kan handle og slike ting er 25 mil unna..

Får ta meg en tur når jeg har spart opp litt penger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

hm... ikke greit... du har ikke noen kjente som bor i nærheten da som skal til dit du bor før bryllupet? Ingen som bor annet steds som skal hjem til påske eller sommer? Hvis ikke får du ta deg en tur når du får spart opp penger! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det må jo det.. Hm.. jeg synes det er lettest og bestille selv fra nette for da vet jeg hva jeg får. Vet ikke om noen som skal nordover. Hm..

Vil jo også ha noe før sånn at jeg kan prøve det ut :)

Hvorfor bor jeg her??? :sjenert: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært å spist middag hos svigers. Jeg sovna på sofa etterpå og sov i 2 timer. Føler meg veldig trygg der hehe. Jeg og svigermor prata om hvilke typer blomster vi skal bruke. Jeg har lyst å bruke enten Calla, Gerbera eller roser. Hun synes orkideer er fint og det synes egentlig jeg også. Så nå har jeg 4 jeg må velge mellom. Det er så utrolig vanskelig! Synes alle er like fine. Jeg har ikke noe forhold til noen typer blomster så jeg vet ikke helt hva jeg skal velge.

Uansett hvilken type blomster vi skal ha så skal de være hvit og/eller krem farget.

Her er noen jeg liker:

Rose og Gerbera

Gerbera

Gerbera med noen roser

Gerbera bordpynt

Gerbera i glass

Calla fra sidenCalla forfra

Calla bukett

Roser og liljer

Roser

sydd rose

roser bordpynt

oj ble ganske mange hehe. Vanskelig å velge noen når det er så mye fint.

Endret av Irmelinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er så mye fint at man skulle ønske man kunne gifte seg mange ganger hehe. Tror det kan bli fint med gerbera og roser til bordpynt. Gerbera er jo litt stor så den synes godt hvertfall. Men synes kanskje det ble litt rart med det i buketten. Vi skal ha mest hvitt i vårt bryllup også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir kanskje litt rart med gerbera i buketten, men synes den var så fin den som du legger på armen. Fant en skikkelig fin bukett med orkideer som jeg forelsket meg i. Hm.. Aner ikke hvordan jeg vil ha det. Har også begynt å leke med tanken om rosa blomster for det passer bra til hovedfargen vår som er brun :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosor och Gerbera är superfint.

Jag hade gula rosor och orange gerbera i min lilla brudebukett, med gröna kvistar till (som jag inte vet vad de heter).

Gerbera blir dock INTE bra att torka om du vill göra det. Bladen ramlar av. Möjligtvis går det att fixa på något sätt men jag försökte inte ens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sånne gerbera blomster kan være kjempefint!! og callaer er sinnsykt fint... noe med den elegante fasongen som fanger meg!

for du skulle egentlig helst hatt brunfargede blomster?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg var jo egentlig ut etter brune blomster. Men det ser ikke ut til at det går seg til så da får jeg finne på noe annet. Jeg skulle ønske jeg kunne bestemme meg for hvordan jeg vil ha det og hvilke blomster jeg vil ha. Så snart jeg finner ut hvilke blomster jeg vil ha så faller borddekorasjonene på plass. Er så vanskelig. Vet ikke om jeg vil ha hvit eller rosa og ikke noe. Hm.. Jeg fant en fin bukett med orkideer som jeg likte da.

Hva synes dere?

orkide

Her er noe annet jeg har funnet:

orkideer i vann og lys

denne med hvite orkideer?

blomster i vann og lys

bordpynt gerbera

bordpynt rosa gerbera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så masse fint du har fonne!! Likte godt den runde buketten og eg :sjenert: utrolig spesielle!!!! Eg like alt sånt då :fnise:

Å du, de bilde me calla i vann å lys :dåne: *stjele de bilde* sånn vil eg ha :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja var veldig mye fint. Tenker bare at hvis man har blomstene i vann på den måten slik at vannet dekker hele blomsten, vil det ikke danne seg sånne små bobler i vannet etter en stund?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra, dinedama og Ballerina:

Ja ikke sant, den er jo bare nydelig. Så ren og enkel :)

Men jeg må henge meg sammen med Hello kittyen og si at jeg synes den man putter hendene inni var veldig stilig. Men hvor praktisk det er, hm det er en annen sak :fnise:

Hello Kittyen:

Ja de var så utrolig fine di glassgreierne med vann, blomster og lys i. Men det blir sikkert veldig dyrt!?

Pinkybride:

Hm.. det sier du noe. Jeg har egentlig ikke peiling på om det blir sånne bobler? Noen andre som vet?

Kanskje man må bruke flaskevann? Blir jo ikke sann bobler på glasse av det?

:sjenert: :klø: :vetikke:

Skal se om jeg finner bordpynt med orkideer. Kanskje det blir blomsten vår :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...