Gå til innhold

Den lange tiden frem til 09.08.08


Irmelinn

Anbefalte innlegg

Hehe, ja det er skikkelig spennende. Jeg gleder meg til å få sendt de av gårdet i morgen :) Kjære skal i full bretting i kveld :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk ikke sendt avgårde invitasjonan i dag. Mangler ei adr. Irriterende å ikke få gjort det, men får sende de avgårdet på mandag.

I dag lå brudepikekjolene i postkassen! ÅÅÅÅ så nyyydelige :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sendt avgårde invitasjonan i dag. Mangler ei adr. Irriterende å ikke få gjort det, men får sende de avgårdet på mandag.

I dag lå brudepikekjolene i postkassen! ÅÅÅÅ så nyyydelige :rødme:

Så flott!!! :hoppe: :hoppe:

Er det mulig å få se bilde? Var de som forventet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de var absolutt som forventet. Nydelige!

Tenkte jeg skulle ta bilde av alt jeg har kjøpt til nå og legge ut her iløpe av neste uke så da får dere se :)

ugh! Kjenner jeg blir super stressa! Bare ett halvt år igjen! :fnise:

Endret av Irmelinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de var absolutt som forventet. Nydelige!

Tenkte jeg skulle ta bilde av alt jeg har kjøpt til nå og legge ut her iløpe av neste uke så da får dere se :)

ugh! Kjenner jeg blir super stressa! Bare ett halvt år igjen! :fnise:

Ja takk masse bilder hadde vært fint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda helgen har vært fin den. Mye jobb, men det er godt med litt ekstra inntekt :)

Her kommer bildene. Jeg har ikke kjøpt så mye enda, men litt :)

Noen av bildene kan være litt dårlige. Fikk ikke helt klare bilder. Men det funker :)

Tiara

tiara

tiara

undertøy

undertøy

brudepikekjole

brudepikekjole

brudepikekjole

brudepikekjole

kurv

kurv

kurv

kurv

Endret av Irmelinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var mye fint!!

Er den kjolen like fin i virkeligheten?!?!Magnus har lyst på den til ulrikke... han vil ikke ha noe bløtkake sier'n..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen e kjempesøt!!!! Eg o har kjøpt den te litlajentå her i huse :sjenert: Henge nystrøken å fine i skape...Men eg har tenkt å bytta bånde me et gullfarga å få et tyll-underskjørt te, for å se om an kan passa te brudepikekjole i vårt bryllup :jepp: Men så har eg en snille mamma så har tilbydt seg å sy brudepikekjple og, så eg e litt usikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja visst hun er flink å sy så blir sikkert det bra. Jeg har lyst til å bytte båndene for å få en farge som er mest mulig lik den jeg har på mitt bånd. Har en mørk brunfarge på båndet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja visst hun er flink å sy så blir sikkert det bra. Jeg har lyst til å bytte båndene for å få en farge som er mest mulig lik den jeg har på mitt bånd. Har en mørk brunfarge på båndet mitt.

Ja mamma e flink å sy, kjempeflink!! Ville egentlig sy brudekjole te meg og, men..eg visste ka eg ville ha kan du sei, å de blei for avansert :fnise:

Sjokolade-elskar du og? :fnise: Har vært innpå bryllupssidå dåkkas, kjempekosligt!! Me og har lyst å ha sånn sjokoladefontene istede for bryllupskaka, men kor får me tak i sånn fontene????? E finne bare sånne små Mikke Mus-fontener på butikken...passe liksom tje heeeilt inn :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fant på qxl tidlig i høst en gang til en billig penge. De var ikke så store men tenkte vi skulle kjøpe 2. Vi har ikke kjøpt enda. Satt min kjære på oppgaven, men han er ikke av den raskeste :sjenert:

Vi har funnet ut at vi skal ha sjokoladekake i tillegg sånn at vi har en bryllupskake. Den skal være i 2 etasjer med tykk sjokoladeglasur med hvite marsipanroser eller callaer :)

Blir selfølgelig andre kaker også :)

Hehe, ja det er ikke alltid så lett når det blir avansert. Men hun setter sikkert pris på om hun får sy brudepikekjolen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg er også VELDIG glad i sjokolade.

Det er lettere å slutte å røyke enn det er å slutte å spise sjokolade!

Det vet jeg ALT om :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg er også VELDIG glad i sjokolade.

Det er lettere å slutte å røyke enn det er å slutte å spise sjokolade!

Det vet jeg ALT om :jepp:

De e bare dustete å slutta å spisa sjokolade :fnise: E tje sikkårt de fins sjokolade i "neste liv" :kjefte: så eg har jammen tenkt å få i meg dosen min her :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:skratte: Du har skjønt det ja, jeg sliter litt med at kjolen min er litt trang så tenkte å ta av meg noen kilo. Men det er UMULIG med sjokolade i denne verden! :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Du har skjønt det ja, jeg sliter litt med at kjolen min er litt trang så tenkte å ta av meg noen kilo. Men det er UMULIG med sjokolade i denne verden! :ler:

Eg har fonne løsningen på de og eg: snøring i ryggen på kjolen :skratte::skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det :) men føler ikke at jeg kan bevege meg i den. Hm.. Men nå er det 9 mnd siden jeg hadde den på sist så kanskje jeg skal prøve den igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fontene på qxl

Det har blitt mer og mer vanlig å ha sjokoladefontene i stedet for bryllupskake.. det er sikkert sinnsykt godt... jeg er desverre ett svakt menneske... begynner jeg finner du meg gjemt i skapet med hele fontena og sjokolade over alt..

Siden nyttår har det kun vært lov å spise godis i helgene (sambo og jeg kan overdrive litt..) og etter det har sjokolade suget og generelt sukker behovet dempet seg kraftig!!! Kunne fint spise en stor plate med fruktnøtt på rappen...

hmm...

Uansett.. det med å bytte bånd er jo kjempesmart.. sambo vil egentlig ha den kjolen i rosa.. men hvir jeg overtaler han til å bytte bånd på den hvite... blir så mye forskjellige farger...

har du kjøpt underskjørt, skal du, eller avventer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...