sandra82 Skrevet 21. februar 2008 #541 Del Skrevet 21. februar 2008 Nei, jeg tenkte hvite orkideer istede. Tror det blir like fint. Eller hva tror du? jeg har ombestemt meg og stemmer for det... synes den løkken var dødskul... også synes jeg det er så fint at den henger så langt ned... sånn som min.. off course!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #542 Del Skrevet 21. februar 2008 Ja den er jo det. Er meningen at man skal ha begge hendene inni der. Men jeg vet ikke helt hvordan den kommer til å bli mottat og om det blir fint med den som dekorasjon på bordet. Hm, er så vanskelig dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 21. februar 2008 #543 Del Skrevet 21. februar 2008 Ja den er jo det. Er meningen at man skal ha begge hendene inni der. Men jeg vet ikke helt hvordan den kommer til å bli mottat og om det blir fint med den som dekorasjon på bordet. Hm, er så vanskelig dette. åssen bord dekorasjoner skulle du ha igjen? synes ikke det gjør noe at du må ha begge henda inni... jeg lider litt av den.. hva skal jeg gjøre med hånden min.. vil ikke at den bare skal henge der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 22. februar 2008 #544 Del Skrevet 22. februar 2008 Sandra, dinedama og Ballerina: Ja ikke sant, den er jo bare nydelig. Så ren og enkel Men jeg må henge meg sammen med Hello kittyen og si at jeg synes den man putter hendene inni var veldig stilig. Men hvor praktisk det er, hm det er en annen sak Hello Kittyen: Ja de var så utrolig fine di glassgreierne med vann, blomster og lys i. Men det blir sikkert veldig dyrt!? Pinkybride: Hm.. det sier du noe. Jeg har egentlig ikke peiling på om det blir sånne bobler? Noen andre som vet? Kanskje man må bruke flaskevann? Blir jo ikke sann bobler på glasse av det? :klø: Skal se om jeg finner bordpynt med orkideer. Kanskje det blir blomsten vår Hadde sjekka pris eg, blomstene trenge jo tje kosta så mye, spør ka du ska ha Å sånne sylinderar kan en få kjøpt på Ikea meine eg....der e jo de mesta overkommeligt i pris Men om de blir bobler på glasse? *knis* dei fleste ser vel tåkete likavel på kvelden så.. Neida, men nåken små bobler e jo bare fint syns eg da Syns du ska ha den runde buketten ennå eg asså e jo tje nåke mær upraktiske den enn nåken andre?? Blir nok amazing me kvite blomster :dåne: E sjelden eg går rundt me blomster i hendene, så litt "rart" blir de nok no matter what for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #545 Del Skrevet 22. februar 2008 Hehe, ja Sandra du sier noe der. Kanskje det er godt å få plassert begge hendene ett sted? Liker den buketten utrolig godt. Må høre med min mor om hva hun sier. Vi skal ha hvite duker, brune løpere, offwhite små hjerter som skal strøs oppå den brune løperen også må vi ha litt stearinlys og blomster. Men jeg vet ikke hvordan eller hvilke stearinlys eller blomster vi skal bruke/ha. Så blir det servietter da Ja hadde jeg bodd i nærheten av ikea så tror jeg de fleste problem hadde vært løst Det er så dyrt for slike ting her jeg bor også har vi ikke noe alternativt. Er jo bare en butikk som selger slike ting og det er black design. Skulle egentlig ha reist en tur til Oslo. Hadde det ikke bare kostet over 3000 kr!! :gråte: Sorry måtte bare få ut litt agresjon Men det hadde vært så stilig med de blomstrene i vann. Tror jeg må sjekke hvor mye det evt blir å koste. Hadde vært så kult om jeg hadde fått fikset det for en liten pengesum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 24. februar 2008 #546 Del Skrevet 24. februar 2008 det hørtes fint ut.. og ja ikea er SKIKKELIG bra til tider... men du vet at nille har en del enkle fine greier dem også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. februar 2008 #547 Del Skrevet 24. februar 2008 Har dere ikke Skeidar i nærheten? Dem har veldig mye fint i interiør avdelingen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #548 Del Skrevet 24. februar 2008 har verken skeidar eller nille. Det vi har er ett bakeri, en blomsterbutikk, en klæsbutikk (vera moda), 2 elektro/hvitevarer/mobil etc butikker, en black designbutikk,en lekebutikk, 2 frisører, en sportsbutikk og byggmakker. Så det er ikke mye jeg finner på plassen. Det meste må bestilles på nett eller så må jeg kjøre 25 mil til nærmeste by der de har litt mer enn her Det tar jo 3,5 time en vei og det blir jo litt i bensinpenger. Hm.. kjenner jeg er litt lei av å bo her. Ikke rart folk drar fra bygdenorge og inn til byene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 24. februar 2008 #549 Del Skrevet 24. februar 2008 har verken skeidar eller nille. Det vi har er ett bakeri, en blomsterbutikk, en klæsbutikk (vera moda), 2 elektro/hvitevarer/mobil etc butikker, en black designbutikk,en lekebutikk, 2 frisører, en sportsbutikk og byggmakker. Så det er ikke mye jeg finner på plassen. Det meste må bestilles på nett eller så må jeg kjøre 25 mil til nærmeste by der de har litt mer enn her Det tar jo 3,5 time en vei og det blir jo litt i bensinpenger. Hm.. kjenner jeg er litt lei av å bo her. Ikke rart folk drar fra bygdenorge og inn til byene! Høres litt kavete ut ja! Vi bor ti minutter unna Ikea og flere andre store kjeder, men vi har ikke bil da, så er ikke så ofte vi tar turen, bare låner bil hvis vi skal ha konkrete ting... kanskje like bra, så jeg ikke går å småshopper hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 24. februar 2008 #550 Del Skrevet 24. februar 2008 shit... ja da er man avhengig av nettet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. februar 2008 #551 Del Skrevet 24. februar 2008 ja da er man ganske avhenging av internett... Men man finner jo mye fint på netter også På ellos og sparkjøp sine nettsider kan man jo være heldig å finne fine ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noli Skrevet 24. februar 2008 #552 Del Skrevet 24. februar 2008 Vi bor i en av norges største byer, og jeg kunne godt tenke meg å bo i en som er litt mindre, men samtidig ville jeg ikke bodd så usentralt til at jeg ikke unne kjøre til en større by på feks en time. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #553 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg er jo på en måte glad for å bo her. Stille og rolig, ikke noe mas eller noe. Men når det skjer slike ting som bryllup så skulle jeg ønske jeg bodde litt mer sentralt. Det er jo litt mer planlegging når man bor i utkantstrøk. Også sparer man penger hihi.. er ikke så mye å bruke pengene på her. Er jo positivt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 25. februar 2008 #554 Del Skrevet 25. februar 2008 det er store fordeler ved å bo sånn ja.. for det første sparer dere vel en del penger... for det andre så er det så fint å ha dyr i sånne omgivelser.. selv er jeg fra Oslo, og har ikke flyttet fult så usentralt, det er nemlig by status her!! men det er mye bra på nett... du kan jo sjekker laredoute,ellos,sparkjøp,clas olshon har vel nettbutikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 25. februar 2008 #555 Del Skrevet 25. februar 2008 Det er nok ikke så lett å handle inn når man bor sånn, men ellers er det nok ganske deilig og fredelig. Du kan jo sjekke ut jotex , de har en del ting til en ganske rimelig pris. Hvis du sjekker ut katalogene fra dem har de mye bedre utvalg enn på nett. det er ikke så galt med frakt hos dem heller. Kanskje du finner noe der. jotex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #556 Del Skrevet 25. februar 2008 Takk jenter for at dere er så snille å kommer med mange ideer. Jotex var en fin side men fant ikke så mye til bryllupet. Men kanskje det blir nye gardiner I dag var kjære å hentet sjokoladefontenen på posten. Den var liten og søt Gleder meg til å bruke den. Blir nok å prøve den i påsken ja! åhh det skal bli så kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 26. februar 2008 #557 Del Skrevet 26. februar 2008 Du må fortelle hvordan det går med den fontenen da. Vi har også kjøpt en men ikke testet enda. Hva slags sjokolade har du tenkt å bruke. Finnes sånn spesiell sjokolade til den, men vet ikke om det er vanskelig å få til. Hørte tips fra noen at de bare skulle bruke sånn sjokoladesaus på flaske fordi den var mye enklere og at det vil renne jevnere. men den stivner jo ikke så ikke vet jeg. Må nok prøve seg litt frem på forhånd. hvor kjøpte dere fontenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irmelinn Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #558 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg tenkte å bare smelte vanlig kokesjokolade eller melkesjokolade. Tror det blir godt med melkesjokolade. Jeg orker ikke å bestille sånn som "hører" til for de er så dyre synes jeg. Vi kjøpte den fra qxl. Enn dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *englefjes* Skrevet 26. februar 2008 #559 Del Skrevet 26. februar 2008 I dag var kjære å hentet sjokoladefontenen på posten. Den var liten og søt Gleder meg til å bruke den. Blir nok å prøve den i påsken ja! åhh det skal bli så kos! Ååååå, jeg vil også ha :-D Kanskje kjøpe en til påsken jeg også, må jo ha noe å gjøre da også :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hello kittyen Skrevet 26. februar 2008 #560 Del Skrevet 26. februar 2008 Hurra hei å for sjokoladefontener så e komt i hus...Oooo, blei heilt godtesjuke eg nå Hadde aldri klart å venta te påske Har så lyst på eg og, men eg e en liten gris så eg hadde vel klart å sølt sjokolade på heile den fiiiine kjolen min Kjeresten sa hvis me sko ha sjokoladefontena så må me få spesialsydd ei smikka te meg, ei så jekk fra topp te tå Ser de for meg Kan jo evt. bare tre en bossekk øve meg å kjolen min imens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå