Gjest Ballerina Skrevet 25. april 2007 #81 Skrevet 25. april 2007 Du er ikke den eneste som sliter med søvnen. Jeg trodde virkelig at bryllupstenkingen om natten skulle dabbe av, men da tok jeg fryktelig feil! Er så irriterende å ikke få sove fordi kjoler, invitasjoner, blomster, borddekorajoner, kaker osv svirrer i hode! Vil jo Sove! Vi er sikkert mange inne på denne siden, med det problemet til deg ← hehe... tror jeg også er med i den "klubben"... må snart slutte nå ellers kommer jeg aldri til å bli våken igjen...
Gjest SkalBliKone Skrevet 25. april 2007 #82 Skrevet 25. april 2007 Heisann Marna Har så lyst til å se bordkortene dine
Marna Skrevet 25. april 2007 Forfatter #83 Skrevet 25. april 2007 Irmelinn: PM er sendt, sjønner godt du blir nyskjerrig, er likedan selv Jeg har holdt på med bordkortene i mange år, så hun bør være effektiv din svigermor om hun skal brodere til ditt bryllup. Og tålmodig!! Jeg er lut lei av bordkortene akkurat nå, har igjen ca 1 time, så er alle fiks ferdige! Skal gjøre det nå før jeg går og legger meg. hvis jeg ikke sovner da, sov hele to timer i natt da jeg ikke fikk til å sove! Trøtt og føler meg i dårlig form i dag, skal oppdatere meg hva som skjer på forumet så snart formen er bedre! I morgen eller fredag. Skal på dugnad i morgen etter jobb... Ballerina: Ja, den "sove lite klubben" melder jeg meg ut av, er ikke noe særlig dagen etter.. *Gjesp* Føler meg rett og slett fyllesyk! SkalBliKone: Har sendt PM til deg også! *Løp og se* God natt folkens!
Irmelinn Skrevet 25. april 2007 #84 Skrevet 25. april 2007 De var nydelige Men passet ikke helt til mitt bryllup så da slipper hun å brodere hehe. Vi skal bare ha 50 middagsgjester og ikke 120 som du skal ha så hun hadde sikkert rukket det. Her kommer en stoooor natta SOV GODT!!!
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 26. april 2007 #85 Skrevet 26. april 2007 Huff... Jeg blir såååå nysgjerrig, altså Er det mulig å få se?
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 26. april 2007 #86 Skrevet 26. april 2007 Bortkortene var jo bare kjempesøte Marna! Jeg hadde nok snappet det med meg hjem, hadde jeg vært gjest Tusen takk for bilde
Marna Skrevet 26. april 2007 Forfatter #87 Skrevet 26. april 2007 WOHO, gratulerer til meg som ble ferdig med alle 120 bordkortene i natt kl 00.24! Oh, lykke! Lurer på ka jeg skal finne på nå da Må lete etter en fin broderiskrift jeg skal "skrive" navnene på kortene! Og gleder meg sånn til å brodere inn "Brud" og "Brudgom"! Små gleder! I går kjøpte jeg kaketopp og roser på nett! Kaketopp: http://www.decorium.no/katalog/index.php?main_page=product_info&cPath=3&products_id=60 Roser i stoff: http://www.decorium.no/katalog/index.php?main_page=product_info&products_id=22 Viste kaketoppen til samboer, han ble helt forelsket! Han kjøper alltid slike bamser til meg på valentines day (og prøver alltid å kjøpe flere hvis han finner søte små sånne. Men vi har jo så mange, at jeg må være streng av og til ) Og rosene i stoff skal jeg dele opp og legge en hver på bordet sammen med servietten! Slik som her. http://www.duni.com/dunitemplates/NapkinFoldingPage.aspx?id=33792 Håper også jeg får til å brette disse serviettene slik at vi kan velge dem. Synes de var litt vanskelig jeg, høy IQ jeg?? Og nå er dugnaden i gata ferdig, godt å komme inn i varmen igjen! Og til KG En av naboene ble veeeeeldig sur og skeptisk til at vi skulle rive og bygge nytt hus. Og lage vei i nærheten av innkjørselen hans.. Åh, blir så sinna altså, å nei, forandring liksom! Han sa vi måtte tenke på hvilket inntrykk vi gav til omverden ved å rive, bygge nytt og bygge egen vei til leieboerne.. Hm, vi vil da bare trives her vi bor! Arg, dumme forfatternabo! Passe sær! Ble så lei meg at jeg bare ville snu og gå inn og grave meg ned! Men jeg unngikk han i stedet jeg! Åh, måtte bare få ut litt frustrasjon her! Skal få nabovarselpapirene i morgen, så i helga skal vi gå rundt og snakke med naboene, det blir spennende! (vet hva han ene sier nå da men.. ) De fleste virker relativt positive! Bare en liten oppdatering fra meg!
Marna Skrevet 26. april 2007 Forfatter #88 Skrevet 26. april 2007 (endret) Pia 30.08.08: Bare hyggelig du! Koslig å høre at du likte dem! Jeg er førnøyd i alle fall, gleder meg til gjestene får se dem med navenen sine på! Blir litt sinna dersom folk IKKE tar med bordkortene hjem Vi skal i allefall ramme og henge opp våre bordkort :rødme: Endret 26. april 2007 av Marna
Marna Skrevet 26. april 2007 Forfatter #89 Skrevet 26. april 2007 Slenger meg på kake liste jeg også, som så mange andre her skriver for tiden: *3 etasjes marsipankake *Rullekake med frukt inni *En knallgod fruktkake (kjøpes) *Hjemmelaget karamellpudding *Bringebær kake (marengskake) *Borgemesterkringle (kjøpes) *Dia kake *Verdens beste (Kvæfjord kake) *Suksessterte *Marengshjerter i grønt og vanlig *Langpanne sjokoladekaken min *Kransekake *Prinsessekake *Fruktcoctail med krem *Rullekake med krem, jordbær og karamell oppå *Pavlova kake (marengskake) *Sjokoladefontene med lys sjokolade, dyppes i frukt og marsipan Dette var den foreløpige listen.. Nammis! Bare kom med innslag om jeg har glemt noe vesentlig
Marna Skrevet 26. april 2007 Forfatter #90 Skrevet 26. april 2007 (endret) dberry: Åh, takk for ing og skryt Er utrolig tilfreds med resultatet. Og den ene naboen blir sikkert vant med tanken etterhvert, skal ikke la han få gleden av å bekymre meg! *Håper jeg... trallalalala* Ville bare ønske deg en gooood natt, sov godt! Endret 26. april 2007 av Marna
Irmelinn Skrevet 26. april 2007 #91 Skrevet 26. april 2007 Kjempebra kakeliste (selvom jeg ikke har hørt om halvparten) og bordekorasjonene dine kommer til å bli kjempebra Du er så flink! Ikke bry deg om teite naboer. Bare dumt og irritere seg over sånt. Nå jeg starte på en eksamens oppgave i tysk som skal leveres i morgen! Joho som jeg gleder meg. Kommer til å bli en laaaang natt. uff. Men er min egen skyld i at jeg ikke startet tidliggere. Dumme bryllup som jeg ikke klarer å legge bort i bare noen timer hehe. Sånn kan det gå til deg!
Marna Skrevet 26. april 2007 Forfatter #92 Skrevet 26. april 2007 Irmelinn: Vi har våre egne versoner av hva vi kaller kaker hvor vi bor i landet, så sjønner at du ikke har hørt om alle! Flink, jeg? Takk for det Skal gjøre mitt beste for å glemme de dumme naboene, det ordner seg alltid for snille jenter vet du Du får ha lykke til med eksamens oppgaven du skal skrive nå, sjønner at du gleder deg Jeg vet hva du snakker om ang det å være ute i stiste liten, jeg er alltid slik selv! Blir like irritert på meg hver gang det må skippertak til! Er da så mye annet koslig å ta seg til enn skoleting! (Og bryllupsplanlegging er jo såååå trivelig!) Sjønner deg godt jeg! Håper du får litt søvn i natt da! Stooor til deg!
Irmelinn Skrevet 26. april 2007 #93 Skrevet 26. april 2007 Joooda her går det unna skal du se Har faktisk fått gjort masse allerede. Men er enda masse igjen. Måtte ha meg en liten pause og inn her å se. Klarte ikke å holde meg helt unna. Har en fremføring også imorgen, men den tar jeg litt på sparket. Skal bare snakke om en film.. på tysk. Æsj den tysken altså. Alt på en dag. Men men. Men over til litt bryllupsting.. Hva var det første du kjøpte inn til bryllupet? Så de kakene har forskjellige navn ja hehe. Kan jeg egentlig tenke meg.. Takk for klemmen.. skynte meg å skrive litt videre.
Marna Skrevet 27. april 2007 Forfatter #94 Skrevet 27. april 2007 Irmelinn: Ble det sent i natt? Og gikk det greit med eksamensoppgaven og fremføringa? Har aldri hatt en tysktime jeg, har hatt to år med fransk da.. Hehe, kan ikke føre en samtale på fransk jeg i allefall! Synes du er flink jeg! Hm, det første jeg kjøpte var borkort materiale. Og utenom det var det vel en kaketopp og to lysestaker i tre med hjerter på som vi skal ha forran oss på bordet. Og så nå i februar kjøpte jeg brudekjolen min med tilbehør! Ellers har jeg ikke kjøpt så mye mer, men har skrevet ned hva som må kjøpes, det er betryggende da Du da? Hva var ditt første bryllupskjøp? Ønsker alle en goooodt helg!
Gjest Ballerina Skrevet 27. april 2007 #95 Skrevet 27. april 2007 Hei Marna!!! Vi har jo lik kaketopp jo! Kult!! Og gratulerer med å være ferdig med bordkortene! Kjempebra!!!!
Irmelinn Skrevet 27. april 2007 #96 Skrevet 27. april 2007 Det ble ganske sent i natt ja, la meg ikke før halv 4 men fikk levert i tide. Joho! Fremføringen gikk helt greit. Fikk stotret frem noen ord hehe. Satser på en 3er der Jeg har ikke kjøpt noe enda. Men har fått låne mammas gamle perlesmykke også har jeg fått hennes gamle bok fra da hun giftet seg som innholder sanger som passer til bryllup. Den var kjempefin Jeg skal bestille sko, tiara, strømpebånd, blomsterkurver og armbånd i mai Vet du/dere hva???? Det Snøøøør! helge tilbake
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 27. april 2007 #97 Skrevet 27. april 2007 Vet du/dere hva???? Det Snøøøør! helge tilbake ← Snør??? litt, men prøver å ikke le for høyt, altså... Vi har 19 varme, var oppe i 24 tidligere i dag Deilig, deilig litt på stakkars irmelinn i det kalde, hvite
Doratheexplorer Skrevet 27. april 2007 #98 Skrevet 27. april 2007 Vet du/dere hva???? Det Snøøøør! helge tilbake ← Har snødd litt her også i dag. Men når det snør nå på våren kaller vi det for *tinesnø* Det hjelper på tiningen på den snøen som ligger på bakken fra før Så da er det bare en måte holde varmen på...
Irmelinn Skrevet 27. april 2007 #99 Skrevet 27. april 2007 guuuuuud hvor jeg ler nå! Mange reaksjoner på at det snør. Her har det snødd maaaaasse i dag. Helt hvitt ute igjen, men vet jo at i morgen så er det mest sannsynlig borte igjen. Vil ha varmegrader!!! Av og til så lurer jeg litt på hvorfor jeg bor her men så kommer jeg på det igjen. Jooo for jeg trives og alle mine bor her! Litt rart å bruke Marnas bryllupsdagbok til å snakke om dette men hun overlever *håper jeg*
Doratheexplorer Skrevet 27. april 2007 #100 Skrevet 27. april 2007 Vet jo at Marne liker å få besøk i boka si Må si meg enig med deg vedrørende grunnene til at vi bor her nord Og duuu, nå er det ikke lenge til det er midtnattsol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå