Gå til innhold

Småtråkk!

Gjest Neria

Anbefalte innlegg

Takk :) Syns mulvarpen er så søt :)

Ja, muldvarpen er søt den. :)

Så kjekt at du får mannen din heim igjen i dag. :-D Eg likar dårlig når min kjæresten er vekke på jobb i fleire veker om gangen. Men då er det jo også ekstra godt når han kjem heim! Du får kosa deg masse med din kjære i helga. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Neria
Så kjekt at du får mannen din heim igjen i dag. :-D Eg likar dårlig når min kjæresten er vekke på jobb i fleire veker om gangen. Men då er det jo også ekstra godt når han kjem heim! Du får kosa deg masse med din kjære i helga. :klem:

Det er veldig godt når kjæresten kommer hjem igjen :rødme: Også hadde han kjøpt sjokolade til meg! Snille mannen.

Nå står en hjemmelaget pizza i ovnen og det er skikkelig lørdagskveld. I morgen skal vi rydde en kjellerbod og forberede litt flytting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en ordentlig kosekveld med kjæresten :rødme:

Dere får kose dere med flytteforberedelsene da, det vet jeg alt om. Og er glad snart selve flyttingen også snart er over*puh*...

Da starter det morsomme med å innrede noe nytt :tommel:

Ha en fin sommeruke da neria :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Vi var så flinke i går! Særlig mannen. Han får angst bare jeg sier at han må kaste noe, men i går tok han skikkelig grep i kjellern i går. Så nå er det flere kasser der nede som står merket søppel eller loppemarked enn de som vi skal ta vare på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er ikkje flink til å kasta ting, så det hopar seg opp med ting i minileiligheten min. :sjenert: Ikkje bra! Eg må nok skjerpa meg kraftig den dagen eg får barn. ;)

No har møkkaveret kome til Bergen også, og det skal visst vara heile veka. :( Håpar du har ein fin dag, enten veret er bra eller dårlig der du er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Ja vet akkurat hvordan du har det med pakking og flytting. Har jo selv akkurat vært igjennom det samme.

Trodde ærlig talt jeg ikke hadde så mye jeg, men det var visst feil :ler:

Godt å få en ordentlig ryddesjau også da, for det pleier som regel å være lenge mellom dem :ler:

Lykke til videre med flytting og pakking og rydding o.s.v :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria
Når har dere planer om å flytte? :sjenert:

Vi får nøklene 1.august, så vi starter vel så smått etter det. Har ferie da, så da kan vi ta oss litt god tid heldivis :)

Har hatt fri i dag og sovet leeeenge. Omtrent som en reprise av forrige frifredag. Deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt når ein først har kome i orden på ein ny plass, men sjølve flyttinga av ting og tang er litt av eit styr! Håpar dåke får hjelp med flyttinga, slik at det går fort. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Kjenner at jeg gleder meg til å komme i orden i nytt hus.

Her vi bor nå har vi masse gamle møbler som jeg har fått av familie og sånn da jeg flytta inn, hadde ikke så mye penger da.

Men nå skal vi kjøpe oss nye spisestuestoler på IKEA

Sånne har jeg lyst på. De passer så bra til spisestuebordet vi har og som jeg liker.

Også har jeg lyst på en sånn sofa, helst i svart den også.

Men noen friske puter og gardiner tror jeg det blir skikkelig fint, det er helt lyse vegger i stua i den nye leiligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

I dag hadde vi egentlig håpet på en piknik ute, men det er jo masse skyer og blåser :(

Så da tok vi en tur på Teknisk museum. Koselig det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neria
:hallo: Må inn og hilse på!!

Jeg er også litt kvalm i dag... men det hører vel med...

Hei Trampe :)

Ja, den kvalmen får man bare ta med på kjøpet. Det er ikke så ille de dagene jeg er kvalm når jeg våkner, da gir det seg stort sett så fort jeg enten har spist litt (må være raskt ute der...) eller evt ropt på elgen i den store hvite telefonen. (Ikke fullt så morsomt, men det blir hvertfall bedre etterpå.) Men noen dager er jeg fin om morgenen og så kommer kvalmen snikende utpå dagen. Og da forsvinner den ikke igjen før neste dag samme hva jeg spiser eller gjør *sukk* Nå er jeg snart i uke 12, kanskje det er håp om å slippe snart. Så får jeg heller ta noen andre plager i stedet ;)

I kveld har vi tenkt oss en tur til mamma og pappa for å fortelle at de skal bli besteforeldre :) Gleder meg. Har ikke planlagt å gjøre så mye ut av det, bare invitere oss selv på en kveldskaffe og så fortelle dem det. Gruegleder meg. De blir jo sikkert glade, men det er litt skummelt å fortelle sånne store ting uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Neria

Nå er alle vordende besteforeldre, tanter, onkler og ikke minst oldeforeldre informert. Det var kjempemoro å fortelle, særlig å fortelle bestefaren min at han skal bli oldefar. Han har hatt det ganske tøft denne våren og da var det ekstra fint å gi ham en skikkelig gladnyhet.

Er gretten på legen min i dag, eller mest på legesekretæren hennes egentlig. For jeg bestilte time hos legen for leeeeenge siden. Og fikk besked om at jeg skulle ha time 30. juli. Men i dag fikk jeg regning i posten for ikke å ha møtt til time 23.juli, altså i går.

Så nå håper jeg bare at jeg kan få en time fort siden den legesekretæren hadde bomma sånn, jeg må jo snart ha en legetime er 12+0 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neria

Dumme, dumme legen har reist på ferie, så nå får jeg ikke første legetime før 14. august. Da er jeg søtten meg 15 uker på vei! Litt seint syns jeg. Og kontrodama kunne ikke forklare meg hvorfor jeg har fått feil beskjed om når legetimen min var.

På den glade siden... Nå har jeg endelig 3 ukers ferie!!! Så nå blir det pakking og flytting i massevis her. Gleder meg sånn til den nye leiligheten!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...