Gå til innhold

Milk and toast and honey

Lipstick

Anbefalte innlegg

Så moro at du hilser på, *Enigma* :vinke: Les Miserables høres veldig gøy ut! Selv gikk jeg forbi både Grease og Dirty Dancing på min Londonferd, haken min falt vel en meter ned bakken. Fikk utrolig lyst å se disse to musikalene! Trist å bare gå forbi.

Satt forresten igjen med en inntrykk av London som en utrolig vakker by etter alle de flotte utsmykkede byggene vi så. Har alltid hørt at London er en stygg by, det er jeg helt uenig i. (Men nå er ikke jeg særlig bereist heller da, har verken sett Roma eller Paris).

Legger inn bilder av gårsdagens kjøp på Glitter. *Veske til byen :)

*Midjebelte:)

Stod inne på butikken med to smykker, et sølvfarget hårbånd, veske, belte og skjerf og regnet litt på det, før jeg fant ut at noe måtte på plass igjen i hyllen. Søren heller, det er jo snart jul, og jeg hadde allerede kjøpt dyr antivirus programvare til meg selv, måå bare sette grenser for meg og min hodeløse shopping. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så hyggelig med hilsen i dagboka mi :) Grease kunne jeg også tenkt meg å se. Sikkert kjempegøy å se den på en scene i London.

Føler veldig med deg når det gjelder situasjonen du er i med eksen og andre gutter nå. Har vært der selv, men det blir bedre. Riktignok har jeg vært heldig på den måten at jeg fortsatt er venn med eksen, men vi har vært gjennom en del tunge perioder før vi har kunnet fungere som venner slik vi gjør nå. Men etter nå snart 2 år så går det. Begynner riktignok å bli rimelig desperat etter å komme meg inn i et nytt forhold, men har skjønt at man må kysse mange frosker før man kommer så langt. Gi meg gjerne et tips hvis du finner ut hvordan man finner ut hvilke frosker som er verdt å kysse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke frosker som er prinser og hvilke som bare er frosker - det er visst umulig å vite ;) SKal fortelle hemmeligheten hvis jeg noen gang finner det ut.

Fikk melding av eksen i dag.. God, I miss that man.

Siste året har mobilen min vært en spøkefugl uten like, særlig flink er den til å gå tom for strøm hver gang noen ringer og jeg ikke har laderen koblet i. Den har også begynt å tulle med anropslisten, det står f.eks. oppført at jeg har ringt til og blitt oppringt til helt tilfeldige navn på telefonlisten som jeg ikke ha snakket med på år og dag. Når jeg snek nærmere, fant jeg ut at telefonnumrene tilhørte noen jeg faktisk har hatt samtaler med, er bare navnene som er byttet om.

Tok derfor saken i egne hender, spaserte til L-kjøp og kom ut med ny mobil. Denne:) ligger nå på lading, klarer nesten ikke å vente med å koble fra og begynne å utforske telefonen.

Snør i dag. Det er bikkjekaldt og guffent, jeg nyter å være inne med de lyseblå kosesokkene på mine blåfrosne undersotter. :)

Nå er det middag, har stekt et stykke mørbradbiff med ris, saus og salat. ;)

Endret av Lipstick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Fælt som du shopper for tiden. Håper ikkje at du bruker mastercard .

Eg shopper jo eg og. Her er det også snø og kaldt :kjefte: Liker det ikkje. Åå ikkje savne Xn det ordne seg på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt må vi jo shoppe ;) Mobil trengte jeg, den jeg hadde fra før er 3 år gammel og er nesten aldri avslått, så batteriet er jo helt tynnslitt. Bryr meg heller lite om råflotte funksjoner da, valgte ikke den dyreste jeg kom over. Hva skal jeg med egentlig med kamera og walkman på telefonen? Har både digital kamera og mp3-spiller fra før, mobilen bruker jeg til å ringe eller sende meldinger med. :jepp:

Dagens sang: The Cure - Friday I'm in love

Tror jeg må flørte litt i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig kveld med stor R. Han jeg traff forrige helg tilbudte seg å komme på besøk, men jeg sa nei i kveld. It's me, myself and I-night ;) I morgen, kanskje. Vil gjerne bli bedre kjent med han da, for all del. Han er ganske pågående, åpen og direkte, bare utrolig utadvent. Typen easy come, easy go. Skrev masse sms med han natt til dag. Grisemeldinger. Hehe.

Så eksen min på senteret idag. Ikke rart, han bor rett ved.. Stod akkurat og pratet med noen foreldre fra barnehagen, så jeg rakk ikke holde han igjen. Skulle inn på butikken hvor han gikk jeg og, sendte melding og ba han vente på meg, men han fòr jo bare avsted og svarte ikke på meldingen før jeg satt på bussen, på vei hjem. Faen og. Er ikke jeg ser han, har så mye usagt. Men vet ikke om han vil snakke med meg. Var den samme sårheten i blikket hans i dag som da han gikk den dagen det ble slutt. Stakkars pusen min.. *Sukk*.

Nå fikk jeg sms igjen. VET hvem det er fra. ;)

Var hos optiker og tok synstest i dag, legen befalte.. Ser veldig godt i følge testen og optikeren, som spådde at jeg sannsynligvis aldri kom til å trenge briller. Vi får nå se på det da, bokstavelig talt :lur:

Får gå og lese den meldingen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Spidergirl#

Hm huff det er ikkje kjekt å savne noen sånn, men det ordner seg nok til det beste for oss begge. Bra at du ikkje trenger briller då, det er bare til bry uansett. Hørt noko meir om jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :vinke:

I dag fikk jeg telefon fra en av butikkene i nærheten som har fått åpen søknad av meg, de trengte nemlig julehjelp. Egentlig kunne jeg tenkt meg jobb i cd/dvd-butikk, faktisk! Hadde ikke alt vært så usikkert fremover. Akkurat nå klarer jeg ikke bestemme meg for om jeg vil være i barnehage eller butikk, hadde jo veldig lyst på butikkjobb da jeg ble sykemeldt fra den forrige jobben min. Sa jeg skulle ringe han opp igjen i morgen, når jeg visste mer. Vet ærlig talt ikke mer i morgen heller, men jeg har i alle fall fått tenkt meg om.

Var på jobb i dag! :hoppe: Likte barnehagen godt, var en stabil avdelingen som fungerte, i motsetning til den jeg kommer fra. Barna var såpass store at de klarte seg selv med påkledning/toalett og de hadde med nistepakke hjemmefra. Siden de ikke er avhengig av voksne rundt seg i leken, kunne jeg jo nesten slappe litt av på jobb. Vi var til og med godt bemannet (eller rettere sagt; bekvinnet). Følelsen er ubeskrivelig! :ler:

I morgen må jeg beregne lenger tid til å komme meg på jobb. Brukte over 1 og 1/2 time i dag - enda barnehagen ligger til i samme bydel, bare ikke i gangavstand. Var den reneste hinderløypa å komme seg fra leiligheten min til buss nr. 2. Fortauene så ut som ruglete kunstløpsbaner, og kaoset på veiene skapte store køer og masse ulykker. Det var et under at jeg ikke trynte på som Bambi på isen.

Bare rydde litt nå, så legger jeg meg.. Lurer på om jeg sovner før 3 i natt?! Bør være bænkers. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som hadde gledet meg hele kvelden til å se Bonderomantikk. Sovnet i reklamepausen og sov meg gjennom hele programmet :kjefte: Ja, ja. Må snart i seng igjen, må tidlig opp i morgen også. Tar hardt på å innarbeide leggerutiner igjen, etter en laaang sykemelding.

Skal på jobbintervju etter jobben i morgen. Hvis jeg får stillingen, begynner jeg i ny, fast jobb etter nyttår. **Håpe**.

Er en fordel å være vikar nå frem mot jul, for da kan jeg ta meg fri hele juleferien om jeg vil. :lur:

I helgen kunne eg tenkt meg å truffet mitt nye venn, som jeg har blitt litt småbetatt av etter at han skrudde på sjarmoffensiven sist helg. Går og tenker på han til alle tider, skal jeg innrømme. Var utvilsomt deilig med daffehelg sist, men neste helg her hjemme blir utelivshelg eller sofahelg med mannebesøk. Likevel ender det vel med at jeg reiser hjem, siden jeg har en venninne som har gått over termin. Alle hjerter gleder seg til å møte det pittelille underverket! :hjerte::babysmokk: Tenk at hun blir mamma.. Det tror jeg aaldri jeg blir, sånn som jeg roter rundt. Slår meg sikkert ikke til ro før eggstokkene har blitt skrukkete og visnet. Tanken er deprimerende. :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg får jobben som jeg var på intervju på i dag? Føler alltid at jeg gir et dårlig inntrykk, preget av at jeg er fryktelig selvkritisk og ikke liker å skryte uhemmet av meg selv. Men styreren som hadde intervjuet sa at han hadde lyst å ansette meg på grunn av utdannelsen. Det endelige svaret får jeg når intervjurunden er ferdig. Er skeptisk, men krysser fingre og tær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er som regel positivt når de gir uttrykk for at de ønsker å ansette deg. Skal krysse fingrene. Vet du når du kan forvente å få svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har forhåpentligvis rett i det, Enigma ;)

Har ikke hørt noe enda, vet bare at det gjenstod en del intervjuer enda. Som jeg skjønte, stod det mellom meg og et par menn med fagbrev i barne- og ungdomsarbeid. Menn er etterlengtet i min bransje. Skal på nytt intervju i morgen i en annen barnehage. Må gå før jeg begynner på jobben, er jo så travelt atte. Glad det er helg i morgen kveld! *Lykke* :fnise:

Trenger en kopp varm, earl grey te til å vekke meg opp fra de døde.. Siger sammen og glipper med øynene, men kan absolutt ikke tillate meg å sovne enda, har masse å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God helg, Kiwii! :klemmer:

Jeg får den jobben jeg var på interju hos på onsdag! :tommelopp:

Leste akkurat mail fra styreren om at han skal sende meg brev om jobbtilbudet. Er fornøyd! :jepp:

Var på et intervju i dag også. De var veldig hyggelige de to som var med på intervjuet. Barnehagen var suveren. Det er tredje barnehage som ikke kan forstå at jeg vil være assistent, og derfor ville de heller at jeg skulle søke på pedagogisk leder stillingen deres som var ledig. De hadde ringt en av lektorene mine fra studiene, som hadde gitt de beskjed om at jeg i høyeste grad kunne ta en ped.lederjobb og at noe annet bare var tull! Jeg måtte fortelle dem om min dårlige opplevelse fra tiden min som ped.leder, mitt ømmeste punkt. Tårene kom selvfølgelig flommende, akkurat som jeg ikke ville. Er så tungt psykisk, fremdeles, og det kommer det nok til å være en stund. Disse som hadde intervjuet var veldig overbevisende om at jeg hadde brent meg på grunn av barnehagen jeg var i, ikke fordi jeg ikke kan gjøre jobben min. De ville ha meg som pedagog og trodde jeg ville klare det.. Jeg tror virkelig at denne barnehagen er noe helt annet enn min forrige arbeidsplass, men vil fremdeles holde meg langt unna en lederstilling. Er redd for å gå på enda en smell.

Skal feire den nye jobben med Idol og julebrus :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter! :):klemmer:

I dag morges ble ei venninne mamma til en liten gutt. :hjerter_rundt: Gleder meg til å se henne og den nyfødte babyen til neste helg. Er jo så utrolig nusselige disse spede små.

Selv var jeg på byen i går. Traff igjen H fra to uker tilbake, og jammen hadde jeg selskap da eg våknet på morgenkvisten også. :sjarmor:

Så har jeg vært i byen og besøkt søsteren min, skravlet kjeven ut av ledd, enda jeg bare såvidt har stemme igjen, er jo så forskjølet. Er nødt å få stemmen tilbake innen i morgen. Jobber man i barnehage, er dette griseviktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...