Gå til innhold

Milk and toast and honey


Lipstick

Anbefalte innlegg

Jeg er VÅRYR!!! :hoppe:

Får masse energi av de stadig lysere dagene. Det er så DEILIG! Føler meg i toppform!! Sjebne: Bring it on *strekker ut armene*!! Jeg er klar for ALT!

Gleder meg vanvittig til å begynne å jobbe og få en ny vendig på livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at energien strømmer til deg vennen! :klem: Blir nok kjekt når du endelig blir ferdig med skolen snart og skal begynne å jobbe snart tenker jeg.. ;)

Lurte på en ting... får ik til å stenge dagboka mi.... vet du åssen jeg skal få det til? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Hehe våryr er ikkje det verste å vera då, eg kjenner at energien blir mer og mer eg også. Eg trenger det også siden vi har så mye å gjøre. Ellers da? Håper alt er bra! :klem: God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyyydelig vær for tiden! :briller2:

I går gikk jeg tur fra her jeg bor og opp til Fløyen og tilbake igjen. Brukte over 2 timer til sammen, miiinst ;) Det var deilig. Mildt og fint. Veldig mange andre søndagsturgåere å se og. Er ikke oppvokst med noe særlig aktive foreldre og søsken, vi var stort sett hjemme om søndagene. Det hendte vi gikk tur, men det var ikke ofte. Håper min fremtidige familie blir mer aktiv.

Jeg har vært på årets første diabeteskontroll i dag. Alt ser lovende ut der og. Tok mange blodprøver på forskjellige komplikasjoner, hormoner og slikt i høst, og alle resultatene var fine. Prøver derimot å legge på meg et par kilo da, men det går visst ikke så bra. Legen sier at jeg kan spise akkurat hva jeg vil, snop også hvis jeg øker insulindosen, og det gjør jeg. Likevel forblir jeg tynn som en stilk.

Har heldigvis enda en studiedag til å arbeide med bacheloroppgaven denne uken. Føler egentlig ikke at det går fremover med det arbeidet. Er jo alltid noe jeg skal. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skaffet meg første sesong av Twin Peaks på DVD. Eneste TV-serien som virkelig har skremt livet av meg da jeg var liten. Personene er ekle, merkelige, noen rett og slett hårreisende sære. Men jeg husker å ha vært forelsket i Bobby en gang på midten av 90-tallet. Jeg var jo forelsket i de aller fleste unge, pene menn fra USA på den tiden da. Åh, som jeg liker å mimre ;)

Vel, var ekstremt tidlig ferdig i dag, skulle egentlig lære å lage budsjett på Exel, hadde seminar om det. Men fikk istedetfor lage ferdig hjemmesidene våre og levere de. God deal! Er fornøyd med fantasibarnehagen min, jeg. Hadde vært moro å lært flere mer avanserte ting da. Jeg tror egentlig jeg lærer datatekniske ting rimelig kjapt og greit. Det er en fordel.

Senere i dag skal jeg på Spinning. Aldri prøvd dette før, så det gleder jeg meg selvfølgelig til! Trente styrke i går, og i morgen skal jeg gå tur. Får brukt kroppen min mer enn jeg pleier denne uken. Er fornøyd med det. Liker å være litt aktiv. :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen videre i vår...

o Grille! O hoi, som jeg gleder meg!

o Ta på meg bunaden igjen og se om den sitter bedre enn i fjor. *fnise*

o Spise is i katastrofale mengder.

o Lage iskalde drikker av frukt som jeg tar med ut (lemonade, smoothies, osv.)

o Gå lange turer i fine været.

o IKKE ta på meg varmt yttertøy når jeg skal ut.

o Farge og klippe hårtjafsene.

o Kle meg i skjørt, eller kjole når jeg skal ut på byen.

o Sitte ute når jeg går på restaurant.

o Tilbringe fin tid med nevøene mine i påsken.

o Skrive ferdig bacheloroppgaven.

o Bestå to eksamener og få vitnemål for fullført førskolelærerutdannelse.

o Feire utdannelsen min.

o Levere oppsigelse til jobben jeg har nå.

o Ut å søke tjeneste. Trallalalala... :plystre:

:hoppe:

Endret av Lipstick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir visst nødt til å vaske klær i byen i dag og. Alle favorittbuksene er skitne. Begynner å bli manko på normale klær sånn generelt sett. Får jo vasket to maskiner hos husvertene i kveld, men det er ikke tilstrekkelig når haugen med skittentøy snart vokser seg høyere enn meg. Grr.. Tålmodigheten min tar snart slutt når det gjelder dette. Er så lei av å ikke ha tilgang på egen vaskemaskin. Det blir en av førsteprioritetene når jeg flytter ut. Vaskemaskin skal jeg ha uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia... skulle du heim til påsken? Ville det si til kommende helg el neste? :) Skal sikkert til Kyping en tur til helga nå iallefall.. sette opp teltet til campingen... beynne sesongen liksom.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Potter
Planen videre i vår...

o Grille! O hoi, som jeg gleder meg!

o Ta på meg bunaden igjen og se om den sitter bedre enn i fjor. *fnise*

o Spise is i katastrofale mengder.

o Lage iskalde drikker av frukt som jeg tar med ut (lemonade, smoothies, osv.)

o Gå lange turer i fine været.

o IKKE ta på meg varmt yttertøy når jeg skal ut.

o Farge og klippe hårtjafsene.

o Kle meg i skjørt, eller kjole når jeg skal ut på byen.

o Sitte ute når jeg går på restaurant.

o Tilbringe fin tid med nevøene mine i påsken.

o Skrive ferdig bacheloroppgaven.

o Bestå to eksamener og få vitnemål for fullført førskolelærerutdannelse.

o Feire utdannelsen min.

o Levere oppsigelse til jobben jeg har nå.

o Ut å søke tjeneste. Trallalalala... :plystre:

:hoppe:

Herlig liste! :hoppe:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er nå hjemme hos foreldrene mine. Det føles som om livet mitt er tre og en halv time unna. :forvirret: Selv om jeg har med meg en bunke fagbøker og minnebrikke med alt jeg trenger, får jeg visst ikke gjort så mye likevel. Har vel bare meg selv å beskylde for det da. Svimer jo bare rundt og innbiller meg at ting blir gjort av seg selv.

Men lastet ned musikk, det har jeg! For akkurat det er jo ikke lekser. Siden Stage Dolls skal spille her i helgen, har jeg lastet ned musikk av disse i fleng. Mye av det er jo bra! Liker balladene. Kanskje jeg og kjæresten kan ha det som bakgrunnsmusikk når vi skal ha det romantisk. Han er jo så skjønn. I helgen hadde han vært på flaska med kompisene, så kom han sjanglende opp på besøk til meg med blomster i hånden. Er ikke mye som skal til for å smelte et lite, mykt kvinnehjerte. :hjerte: Av og til sender vi så søte meldinger til hverandre at det er kvalmende. :hjerter_rundt:

Endret av Lipstick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#

Det hørest søtt ut med ein sånn kjæreste :) Si i fra visst du har noen ideer får kva vi kan finne på....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg intervjuet to ped.ledere fra den barnehagen jeg selv gikk i da jeg var liten. Etter min mening den beste barnehagen her i distriktet. Jeg ville helt klart søkt jobb der om jeg skulle bosatt meg her igjen. Men det skal jeg jo ikke. ;) Trives best i byen med alle faseliteter rett utenfor min dør.

Klarte å presse inn en 45 minutter lang spasertur og. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min har klippet håret mitt. Nå er det halvlangt med lugg. Som vanlig uvant, men ikke på noen dårlig måte. Når jeg får lønn neste fredag skal jeg farge det. Tenker noe sånt. Trenger en litt varm farge som er litt vågal og leken. Elsker i grunn rødt hår, men det passer ikke til hudfargen min. Er altfor blek. Selv om avataren tilsier at jeg burde være blond, har jeg aldri hatt helt blondt hår. Prøvde å stripe håret mitt blondt en gang for mange år siden, og ble misfornøyd, jeg synes ikke at jeg kledde blondt hår. Dessuten vet jeg at bleking også tærer ganske mye da, mens farging gjør håret mykt og glansfullt, så da velger jeg selvfølgelig å farge håret. Er rett og slett ikke blondinetypen.

Har passet nevøene mine på 3 og 4 år hele dagen. Er herved kurert mot ønsket om å bli mamma for en stund. :icon_lol: Smålei trass, krangling og bræling... De er jo tvers gjennom noen små vidundere også da, bare så jeg har sagt det. Men jeg merker at de tingene der med barn ligger langt inne i fremtiden for meg. For en må jo gi ALT av seg selv som mor. Jeg orker ikke. Hadde nok taklet det om det hadde skjedd noe uforutsett, men gidder ikke hvis jeg ikke må. Er nok ganske egoistisk og umoden, ja. Lager en liten liste over det livet jeg vil leve FØR jeg får barn:

* Være sammen med andre voksne. Feste, gå på konserter, se filmer, reise, shoppe, skravle.

* Bruke mye tid sammen med en eventuell far, tid til å bli kjent, bli gode venner, være romantiske sammen. Er ikke sikkert at han jeg nettopp har truffet skal være den mannen jeg får unger med da. Vi er da fremdeles bare 22...

* Reise til New York. Dagdrømmen går liksom ut på enten en jentegjeng på forskjellige utesteder med en drinker i hendene, som danser og nyter livet, eller spaserer rundt fra butikk til butikk med masse bæreposer fyllt med kule funn. Ser ikke helt for meg meg selv som stresset småbarnsmor i en enda mer stressende by...

* Rockekonsert!!! Mange. Uten å ofre en tanke på å skaffe barnevakt. Vil vel bare være akkurat som den hårfargen jeg skal få meg, sprudlende, frekk og leken. ;)

Endret av Lipstick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...