Gå til innhold

Milk and toast and honey


Lipstick

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk, damer! Nå koser jeg meg very mucho sammen med hele familyen. ;) To nevøer, mamma og pappa og søstrene sisters. Håret mitt har gjennomgått en del behandlinger siden jeg kom hjem, først bleking, så lys farge, resultatet ble guloransje. I dag klæsjet søstra i mellomblond farge i bunn og askeblond i resten av håret, resultatet ble lyse brunt hår, hehe. Brunette - nok en gang... Ville egentlig bli blond, men.. ;) Får ta det mer gradvis. En ting er i hvert fall klinkeklart, jeg kler aldeles ikke gult hår!! :gjeiper:

Gleder meg til pinnekjøtt og julegaveåpning... Og så kjekt det er å feire jul sammen med en seksåring og en fire og et halvtåring!! Beste guttene jeg kjenner :jepp:

Skal fortelle deg alt du trenger å vite om Ø når vi treffes i romjula, frk edderkopp!! Da skal du få julegaven din også. *Much love!!* :)

*Ønsker alle på KG en trivelig julaften* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, Årolilja, og veldig koslig å treffe deg i går Frøken Edderkopp, nå må du kose deg sammen med kjekkasen.. :)

Jeg fikk plutselig følelsen av å være oppladet. Har ikke gjort mye mer enn å sovet og spist hele jula. Lest ut to bøker, har jeg også. Elsker det, men ikke ofte jeg tar meg tid i hverdagen... I kveld blir det en kopp baileys og kaffe, min form for julealkohol, for min del kunne jeg godt hatt gløgg med rødvin her i huset og. Egentlig litt pussig at jeg liker baileys og gløgg, for jeg haater kaffe og rødvin. Men kombinasjonene her er bra.

Ungene til søstra mi har reist til faren sin, noe jeg innerst inne synes er litt godt, selv om jeg ikke har lyst til å synes det. Ser de bare ca fire ganger i året, så jeg føler egentlig at jeg kjenner barnehageungene uendelig mye bedre, for de ser jeg hver eneste dag på jobb. Og de har jeg kontroll på. *Bank i bordet* Dette huset, med nevøene i, er en verden uten kontroll...! Så nå, når sjarmtrollene på speed har reist, har stillheten senket seg, og vi har fått en fredelig jul til slutt.

Gleder meg til nyttårsaften, men gleder meg enda mer til våren... elsker når kveldene og morningene blir lysere og mildere, og fryder meg over å se når blomster og planter spretter frem. Har enda ikke bestillt tur, men setter av en uke i begynnelsen/midten av februar, så bestiller vi noe billig ikke lenge før. Vil veldig gjerne til Playa del Ingles, jeg da, hååååper jeg havner der. Skal gjøre det som står i min makt for å komme meg dit, he he.. Men reisepartneren er ikke fullt så giret på fest og fjas i Syden, har jeg skjønt. Hun er mer en storbydame. :)

Sanden i timeglasset har rent litt for fort siste året, synes absolutt ikke det var lenge siden jeg begynte i jobben min, det som nå er et helt år siden. Enda litt klokere, velger jeg å tro.

Tenker mye på Ø. Når jeg kommer hjem til meg selv, må jeg treffe han flere ganger før han reiser ut til jobben sin igjen. Det er søren ikke lenge til. Da skal han være vekke i fire uker, og når han kommer hjem, håper jeg at han snart vet om han skal være pappa eller ikke. Poor guy. He, he. :gjeiper:

Kameraten til den mest brælete voksne mannen jeg vet om, vil spise på kinarestaurant med meg. *Flirer* Traff han her ute på "byen", og siden da har han nesten sprengt mobilen min med meldinger om vi kan treffes. Vil gjerne spise kinamat med han, jeg, men det blir en ikke-date. He, he. Blir for sært å date en av min eks-flørtevenn sine bestevenner, det har jeg ikke en gang interesse av. Det er likevel fint å bli kjent med flere fjes her inne, for jeg merker at jeg kjeder meg ekstremt hvis den ene venninna mi f.eks. er vekkreist, da innsér jeg at jeg ikke kjenner en sjel her lenger. Har sagt at jeg kan bli med å spise, og sagt at han må ta med seg flere venner og om han vil.

Men nå vil jeg gjerne ha den baileysen! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det veldig bra! Godt nyttår, alle sammen :)

Er allerede fast bestemt på at 2009 skal bli et bra år!

Har ikke en lang liste med nyttårsforsetter, har da aldri trodd på mirakler. Hehe. Vet for eksempel at ønsket om førerkort på bil ikke kommer av seg selv i år heller, dessuten kommer jeg neppe ut av året med ekte, lange negler. I know me too well… Forresten; jeg er lat som bare faen. Ingen hemmelighet. Drømmene mine lever bare I mitt eget hode, gjennomføres aldri. Hjelper ikke å lyve for meg selv lenger. Det kan jeg bare slutte med.

Men; SKAL til syden/Europatur i vår! Og forhåpentligvis på Sensation White i Amsterdam 5. juli. Søstra har bursdag dagen før og hadde utrolig nok lyst å være med til denne byen og gå på rave. *Ler* Vi blir ikke yngre! Kan hende vi slår ideen fra oss, men jeg er overbevist om at det ville blitt en hæppi helg! Jeg runder 25 uka etter... :gjeiper:

Traff kamerat T.E. på lørdag, satt og tok oss drikke på et utested, og snakket masse i lag. Han er bare utrolig koslig. Var han som introduserte meg og R i fjor sommer, har ikke truffet han siden. Følte at jeg fikk oppklart flere mysterier som har plaget tankene mine i forhold til R. Det føltes godt! (R. har forresten fått seg kjæreste nå. Så det på facebook i dag.) Resten av lørdgskvelden/natten ble tilbragt med Ø. og to av hans venner. Måtte jo se han før han dro til sjøs. :lur:

Det var sick tungt å begynne i arbeid igjen etter en uke med fri. Men samtidig på tide å få tilbake hverdagen og selvdisiplinen. Ble direkte deprimert av å sove til 12 og være oppe til 3 om natta og å gjøre intet mer enn å sitte i sofaen og gomle sjokolade om dagen. Det var også herlig å se alle de små barnehageungene igjen etter ferien. Hverdagen er ikke så verst likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen har blitt tilbrakt ved å glo på gamle Grey’s Anatomy episoder, fikk sesong 2 del 2 til jul. Kom på hvor godt jeg liker å se på Grey’s Anatomy. Sykehusserier generelt, tenker jeg vi sier. Ute pøsregner og blåser det som verst, jeg forbanner at jeg forlot både regnbukse og paraply i garderoben å jobben på fredag, hva i helvete gjør jeg i morgen når jeg skal gå til jobb om det regner like voldsomt? Kunne like godt dusjet med klærne på som å traske 45 minutter uten regntøy eller paraply… I will get wet.

Har luftet Star Tour ideene mine for mamma i dag. Hadde trodd denne engstelige dama skulle reagere negativt, men den gang ei. Hun var nesten like engasjert som meg, hun… Akkurat som alle andre jeg har fortalt det til. Har fått kontakt med en som var barneklubbleder for 10 år siden. Skrevet brev med hun gjennom Facebook, der hun bl.a. sier;

Jeg ville aldri vært foruten den opplevelsen jeg hadde! Jeg har aldri angret på at jeg reiste og synes absolutt at du bør dra hvis du har muligheten til det. Når jeg tenker på det og sitter å skriver til deg nå, så får jeg frysninger, for helhetsinntrykket mitt av oppholdet er helt fantastisk. og man får mange nye venner - det er ikke alle man holder kontakten med, men noen. Jeg har spesielt en venninde derfra fra Sverige som jeg holder regelmessig kontakt med.

Så mitt tips til deg - REIS!! KOS DEG!!

Dette ble litt langt.....men jeg blir så engasjert. Nå sitter jeg her hjemme med mann og barn og hadde ikke hatt mulighet til å reise slik. Så gjør det mens du kan!!

Ble ikke mindre lysten å reise etter brevskriving med henne. Men jeg gruer meg til å be om permisjon fra jobben. Føler at jeg svikter de, selv om de langt i fra er avhengige av akkurat meg. Er en plage å være så samvittighetsfull. ;)

Nå venter jeg i spenning til jeg får lønn tirsdag 20., da haster det for meg og søstra å bestille februartur. Prisene er nede der vi vil ha de nå, håper inderlig at det er billetter igjen til Playa Del Ingles neste tirsdag også. Er der jeg helst vil reise. :)

Er fryktelig snopesyk her jeg sitter, lurer på om jeg skal lage meg noen muffinser? Ja, det gjør jeg! Digger muffins. Hehe. Søtt og klissete som det er... :arwen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er litt om R oppklart iallefall. Eg synes at du skal dra, så kommer vi å besøker deg! Håper også at det blir ferietur på dere. Eg gler meg sinnsykt til Venezia og Warsawa!Eg og elsker greys anatomy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frk Edderkopp; Venezia er en av de vakreste byene i Europa, blir nok romantisk, du.. Hehe. Warsawa er interessant. ;) Håper på fint vær på Kanariøyene i uke 7, jeg. Både jeg og reisepartneren har fått fri, bestiller turen på tirsdag når jeg får lønn. Gleder meg. Føler at jeg oooser positiv energi for tida! Topp!!

Er litt redd jeg er ALTFOR treig med å levere inn skattekortet, though... Hope not. Det har ligget her på hybelen i selskap med andre viktige papirer... og først i dag kom jeg på det. Shit...! Får lønn tirsdag, har håpet på før helgen, men nå håper jeg inderlig de utsetter til den 20. likevel. Dauer om jeg blir trukket 50 % i skatt nå. Hadde vært typisk min uflaks.. Eller ikke uflaks, heller det at jeg er distrè og klønete. :rodme: Jeg skal ikke grine helt enda. Kanskje jeg til og med slipper? Flagrer til Syden uansett da!! Ordner seg alltid :)

Alt for å gjøre andre ting. Mandag til fredag er ikke det helt store, selv om jeg liker jobben min sammen med småtrollene. Nå har kollegene mine glimret til med sitt fravær igjen, stakkars folk, så jeg merker at jeg har blitt litt sliten i hode og kropp av å gjøre både deres og min jobb. Skulle hatt noen flere armer, fang og et ekstra lager med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, at du føler deg så positiv. Gle deg til syden, det er veldig herlig:) Håper dei andre snart er tilbake på jobb. Meg og deg er like klønete begge to :Hehe: Venezia blir kjempe herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg kanskje vi er, Frøken;) Hehe... Ja, ja, godt å være klønete i tosomhet i så fall. Vi kunne startet egen business på det der!!! Klovner tjener vel bra, gjør de ikke?! (Det var en spøk, altså.)

Starter ny dagbok jeg. Stenger denne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...