Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. juni 2007 #81 Del Skrevet 1. juni 2007 Heeeeeelg! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 4. juni 2007 Forfatter #82 Del Skrevet 4. juni 2007 Har på en måte helg ennå, jeg Hehe. Nå har jeg ringt vikarsentralen og blitt bedt om å sende dem søknad på e-post, så da gjør jeg det. Hva som helst, etter sekstitre søkte jobber og null svar. Etterpå stikker jeg ut og gjør et forsøk på å bli brun mens jeg leser til muntlig eksamen. Har hatt en helg full av sjørøvere. Lørdag så jeg først Pirates Of The Caribbean 2 hjemme, deretter Pirates Of The Caribbean 3 på kino. Hiv og hoi! Hva mer har skjedd siden sist? Jo, vi har sagt opp hybelen vår... Så innen august må vi ut. Mye stress med å flytte, men blir fint å få ny leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 4. juni 2007 #83 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Hva mer har skjedd siden sist? Jo, vi har sagt opp hybelen vår... Så innen august må vi ut. Mye stress med å flytte, men blir fint å få ny leilighet. ok trodde du måtte ut i 31 juni har tenkt feil eg då. Håper du får jobb! ¤krysse fingrer og tær¤ Lykke til på munntlig det går nok bra Endret 4. juni 2007 av #Spidergirl# Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #84 Del Skrevet 7. juni 2007 Jo, takk Fikk B på muntlig - og er selvfølgelig storfornøyd! Jeg har fullført utdannelsen min! Det er fantastisk deilig å være førskolelærer, på ordentlig :juhu: :juhu: Ååååh, som jeg gleder meg til å bli kjent med alle de flotte barna jeg en gang skal være så heldig å møte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 7. juni 2007 #85 Del Skrevet 7. juni 2007 Så herlig!! Gratulerer! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 7. juni 2007 #86 Del Skrevet 7. juni 2007 Jo, takk Fikk B på muntlig - og er selvfølgelig storfornøyd! Jeg har fullført utdannelsen min! Det er fantastisk deilig å være førskolelærer, på ordentlig :juhu: :juhu: Gratulerer det er kjempe supert. No er det berre jobben som står att. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #87 Del Skrevet 12. juni 2007 Tusen takk, begge to Så akkurat at jeg hadde fått B på organisasjon og ledelse eksamen også, så nå føler jeg meg ufortjent heldig.. Hehe. Gjett om det hjelper på humøret. Da er alt bestått med god margin. I dag må jeg inn til byen og få orden på kjedelige, viktige ting som innebærer å besøke offentlige kontorer. Må skaffe meg ny politiattest, stikke innom ligningskontoret og få papirer på hva jeg har tjent siste tre årene, og så må jeg på Nav å melde meg som arbeidsledig. Kanskje jeg er så heldig å få dagpenger etterhvert, bare synd det tar hundre år å komme inn i systemet. Kan hende jeg må jobbe litt hjemme. I butikk. Hun som er leder på avdelingen der ringte og spurte i går. Siden jeg føler meg så rævkjørt for tiden, er jeg dum hvis jeg takker nei. Er så bekymra, så lei av å være uselvstendig, så lei av å ikke få jobb og ta dumme avgjørelser som å si opp jobben jeg hadde, alt for tidlig - OG ha rævkjørt økonomi hver jævla sommer. Ååååh... grrr.... Har jeg hukommelse som en gullfisk, eller bare later jeg som? Lærer jeg ALDRI? Skal både flytte og reise til London i løpet av juli, og eneste inntekten jeg kan se i krystallkulen min er de fattige tusenlappene jeg får tilbake på skatten. Og kanskje. Hvis jeg er heldig - litt lommerusk av mamma og pappa til bursdagen min. Men det kan jeg ikke regne med. Uansett, har hatt en topp helg! Vært sammen med kjæresten min, badet og grillet. Er så forelska.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 12. juni 2007 #88 Del Skrevet 12. juni 2007 Det ordner seg nok vennen etterkvart, det einaste positive med å vera heima er at eg ser deg meir. Men du får jobb on ikkje anna i vikarbyrå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #89 Del Skrevet 13. juni 2007 Hehe. Litt vittig. Søkte på en stilling i dag, som ringevikar. De ringte meg like etterpå og spør om jeg vil komme til en samtale med dem neste fredag. Og det ville jeg. Ikke lenge etterpå ringer de igjen, og spør om jeg kan begynne å jobbe på tirsdag. Klart jeg kan! Er overlykkelig over å få mulighet til å jobbe i en barnehage nå, og så raskt etter at søknaden ble sendt!! Jeg som hadde sett frem til en rolig uke hjemme med foreldrene mine med litt arbeid på gamlejobben... Uff, plutselig fikk jeg dårlig samvittighet for å måtte ringe og avlyse jobbingen der neste uke. Men hadde vi en ordentlig avtale? Det tror jeg ikke. Føler meg litt slem likevel da. Men to jobber, med 3.5 times kjøring i mellom, kan ikke kombineres så godt. Uansett - VELDIG happy i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 13. juni 2007 #90 Del Skrevet 13. juni 2007 Så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 14. juni 2007 Forfatter #91 Del Skrevet 14. juni 2007 Har blitt innkallt til to intervjuer til ped.lederstillinger, samme dag neste uke. Åh, så deilig! Begynner å bli fart i systemet.. Skal på avslutningsfest med studentene snart. Har strøket bunaden så godt jeg har kunnet, så nå håper jeg å se anstendig nok ut til å bli fotografert. I morgen stikker jeg en tur hjem til foreldrene mine. Hm.. Har jeg virkelig foreldre?! I could almost forget. Lenge siden jeg har sett dem, og lenge siden vi har snakket sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 14. juni 2007 #92 Del Skrevet 14. juni 2007 Har blitt innkallt til to intervjuer til ped.lederstillinger, samme dag neste uke. Åh, så deilig! Begynner å bli fart i systemet.. Skal på avslutningsfest med studentene snart. Har strøket bunaden så godt jeg har kunnet, så nå håper jeg å se anstendig nok ut til å bli fotografert. I morgen stikker jeg en tur hjem til foreldrene mine. Hm.. Har jeg virkelig foreldre?! I could almost forget. Lenge siden jeg har sett dem, og lenge siden vi har snakket sammen. Det var så gøy å høyre om interjuva men eg gleder meg til å sjå deg til helga:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #93 Del Skrevet 15. juni 2007 Gleder meg til å treffe deg og, Spiderjenta! Nå er jeg hjemme i godstolen, kjekt å se mamma og pappa igjen. Føler meg alltid som en liten jente igjen når jeg kommer hjem. Og det er litt koslig. I små mengder, vel og merke. Det var utrolig kjekt på avslutningsfesten i går, selv om det å sitte på rumpa i nesten 5 timer og spise kake merkelig nok kan bli slitsomt. Men den sangen et knippe av studentene hadde laget som handlet om hvordan vi har hatt det der ute... Åh... Jeg holdt på å dø av latter! Den var så vanvittig treffende. Ojojoj... Når jeg tenker godt etter, har det vært greit å være en del av en slik salatbolle av en gjeng. Forskjellig alder, forskjellig livssyn, forskjellig utseende, forskjellig personlighet... Likevel har vi kommet godt overens, hele gjengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 21. juni 2007 #94 Del Skrevet 21. juni 2007 No er eg spent på korleis det har gått på interjuva. Du må jo få jobb snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #95 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg har fått meg jobb som pedagogisk leder! :juhu: :juhu: Endelig!!! Gleder meg med skrekkblandet fryd. Selv om det bare er et vikariat, så er det en start! Åååh, det er så deilig å slippe å gå på flere intervjuer! Kan tenke meg at referansene mine er lei av å bli oppringt nå. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 28. juni 2007 #96 Del Skrevet 28. juni 2007 Gratulerer med jobb! Eg må ringe i morra Det er knallbra! Du er gooo. Tenk det ! No er du stor og skal styre barnehage. Såå sinnsykt stillig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 28. juni 2007 #97 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg har fått meg jobb som pedagogisk leder! :juhu: :juhu: Gratulerer!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #98 Del Skrevet 2. juli 2007 Tusen takk! Topp med fri i dag. Skal jobbe i barnehagen resten av uka. Penger er konge! Dessuten er det greit å bli kjent med den avdelingen jeg kanskje skal jobbe på en stund fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. juli 2007 #99 Del Skrevet 6. juli 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 12. juli 2007 #100 Del Skrevet 12. juli 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg