Lipstick Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #61 Del Skrevet 5. mai 2007 Hører forresten på Rammstein mens jeg vasker hybelen. Du... Du hast.. Du hast nicht... Fin vaskemusikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #62 Del Skrevet 5. mai 2007 Har begynt å lese til eksamen i organisasjon og ledelse. Jeg koser meg med lesingen med tekoppen i hånda, og har lav, rolig puls. Can you believe that??! Har jo aldri vært spesielt glad i det faget der, bortsett fra at jeg kan skrive det på jobbsøknadene mine da. Men akkurat nå er det faktisk forståelig, ikke søvndyssende i det hele tatt, slik det har vært. Hehey! Ser for meg at det hadde vært stilig å være styrer en gang i fremtiden. De fleste styrene jeg har møtt er så elegante i forhold til resten av personalet, særlig de som har sitt eget kontor. Det er fascinerende. Har lyst til å bli sånn en gang, dyktig i faget og velkledd. God lønn er heller ingen ulempe. Menmen, nå er det mat! Pølse i brød! Har forresten brukt opp alle pengene mine. Needtur. Ante ikke at jeg hadde sløst så mye, er litt sur på meg selv, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 7. mai 2007 #63 Del Skrevet 7. mai 2007 Huff i dag forsov eg meg. ER trøtt og rar. Håper du får lønn snart då....Sorry at eg ikkje svarte på mld. Ringer deg etter eksamen. Ellers gjekk det bra med bachelor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 8. mai 2007 #64 Del Skrevet 8. mai 2007 Så bra at d går bedre med lesinga da! Ik værst at ting begynner å falle på plass etter hvert da.. Hmm.. Ramstein musikk til vaasking ja...,. der gav du meg en ide... Kan være d som skal til! Gleder meg til du komme heim etter hvert... kjedelig å gå her å væra sjukemeldt og bare kokkelura... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 8. mai 2007 Forfatter #65 Del Skrevet 8. mai 2007 Gleder meg til å komme hjem og besøke deg, you Litle (pregnant) Lady! Vet ikke når jeg får tid enda, men det blir i hvert fall i løpet av mai en gang. Nå begynner straks Frustrerte Fruer! Sofaen roper på meg og teen er klar. Adìos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 9. mai 2007 #66 Del Skrevet 9. mai 2007 Tenke du kose dg no som oppgaven er levert og du kan kosa dg litt før eksamenslesning.. Hørt noe ang. søknader som du har sendt ut el? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #67 Del Skrevet 10. mai 2007 Fikk akkurat beskjed om mottatt søknad fra en av barnehagene, men søknadsfristen er ikke gått ut enda på det meste av det jeg har søkt. Håper inderlig at jeg får svar og blir tatt ut til intervju. Da har jeg i hvert fall en reell sjanse til å få jobb. Ellers er jo vikarbyråene en mulighet, eller jeg kan spørre en av de tidligere arbeidsgiverene om jeg får jobbe der i løpet av sommeren. Hvis jeg skulle bli altfor desperat. Kan ikke leve på luft og kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #68 Del Skrevet 10. mai 2007 Men det er jo sant. Bergen kommune søker 50 pedagogiske ledere til de nye, midlertidige barnehagene som skal bli bygget, så har jeg søkt på en del stillinger i tillegg til dette. Pluss at jeg skal sende ut noen åpne søknader. Mååå jo få jobb. Er ikke så inkompetent at ingen har bruk for meg, håper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #69 Del Skrevet 10. mai 2007 Leser boken "Menn som hater kvinner" innimellom pedagogikk- og ledelseøktene. Spennende lesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. mai 2007 #70 Del Skrevet 11. mai 2007 Håper det ordner seg med jobb. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 12. mai 2007 #71 Del Skrevet 12. mai 2007 Noen av søknadene som går ut på frist snartel? Håper du snart blir innkalt til intervju, spennande detta her! Ska du noe i helga foresten? Ut ikveld kanskje? Må ha ei riktig fin helg uansett ka du finne på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 18. mai 2007 #72 Del Skrevet 18. mai 2007 Gjekk bachelor bra? Leser du til eksamen no? Kva tid komme du heim? ÅÅ så mange spm. Har du foresten fått svar på søknadane. Eg begynner på ei ukes heimeksamen på mandag og så skal eg heim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 21. mai 2007 #73 Del Skrevet 21. mai 2007 Heisann.. bare innom for å si........: Fingre og tær er kryssa... ønske dg masse lykke til med eksamen imåro! Masse klemmar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 21. mai 2007 #74 Del Skrevet 21. mai 2007 No håper eg du har lagt deg:)Lykke til i morra iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #75 Del Skrevet 22. mai 2007 Thanks for wishing me good luck, girls! Gikk jo over all forventning det der... (Tror jeg i skrivende stund, men smarte sensorer overasker stadig vekk). Klarte å briefe med det jeg visste i alle fall, fyllte flere modeller som jeg kunne huske, alt for å imponere sensor! Går for ståkarakter! One down, one left! Mine føtter skal kun trå på studieplassens eiendom 45 minutter til av livet mitt, håper jeg. Bortsett fra på avslutningsfesten. Har enda ikke hørt noe fra barnehager jeg har søkt på, begynner å bli pittelitt stresset. Men det er vel alltids håp. For øyeblikket har jeg blitt syk, men det passer ypperlig med de to fridagene jeg går i møte. Sånn ellers er alt baaare bra! Helt oppriktig! Er alltid lykkelig når eksamen er unnagjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #76 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg og ei venninne har bestillt weekendtur til London i juli. Åh, som jeg gleder meg :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #77 Del Skrevet 29. mai 2007 I morgen er det dommedag. Det er da vi fåt vite karakterene på bacheloroppgavene og får vite om vi får gå opp til avsluttende eksamen. Hvis ikke, hva i helvete gjør jeg da? Aaaner ikke. Satser på at jeg består. Er urolig inne i meg, det er jeg alltid når jeg ikke vet resultatet av noe som kan påvirke planene mine fremover. Ellers er det som vanlig lite og ingenting som skjer rundt meg. Har fått dilla på facebook, og henger stadig vekk der inne, like mye som en 14-åring henger på hjørnet. Går også rundt og bekymrer meg over dårlig respons på søknadene jeg har sendt ut, blir snart sprø av å ikke høre noe, får nå VIL jeg ha jobb! Kommer til å ty til et vikarbyrå hvis ikke jeg hører noe fra noen snart, dvs. innen pedagogikkeksamen er ferdig i slutten av neste uke. Det er i så fall bedre enn å gå rundt arbeidsledig. Jeg har lyst å begynne å brodere. Tenk på det, du. Hehe. Liker hobbyer som kan kombineres med TV-glaning. Dessuten beundrer jeg mennesker som kan håndarbeid. Kan hende dette bare er en syk idé jeg har fått fordi jeg egentlig bør lese til eksamen da. Tror jeg skal inn i en hobbybutikk og kikke litt i morgen. Har all verdens tid til å traske rundt i butikker i morgen, det blir topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #78 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg fikk A på bacheloroppgaven! :juhu: :juhu: Trodde nesten ikke mine egne øyne nå! Oj! Var jo redd jeg kom til å styke :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 30. mai 2007 #79 Del Skrevet 30. mai 2007 :juhu: :juhu: :juhu: Så flink du er! Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #80 Del Skrevet 30. mai 2007 Tusen takk Er så glaaad! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg