Aquila Skrevet 3. mai 2007 #101 Del Skrevet 3. mai 2007 Oida, glemte visst litt at jeg har en dagbok her! Tror jeg må skylde på facebook, det tar bare litt for mye tid, hehe.. ← Hehehe, ditto på den! Tar seriøst alt for mye tid! Jeg har ennå ikke begynt med det jeg skulle i dag, men nå skal jeg snart hive meg rundt! Promise! Så søt kjæreste da :rødme: ... ... ... Sambo spurte meg hva jeg ønsket meg i bursdagsgave i går, og da fant jeg ut at jeg måtte si det jeg har drømt og å få av en gutt hele livet (har jo fått noen ganger, men da var man ung og ingenting var bra nok...) ... nemlig et smykke, øredobber eller en ring (ikke forlovelsesring altså). Har håpet på å få det mange ganger, en søt og fin gave - men har jo skjønt at dersom jeg ikke ønsker meg det og sier det rett ut kommer det aldri til å skje. Sånn er han bare! Men jeg har alt av friluftsutstyr som jeg trenger for å si det sånt. Jul og bursdag og noen overraskelsesgaver innimellom har gitt meg et kjempelager av slike ting! Så får vi se da. Flirer meg skakk om jeg får en primus eller en ny dunjakke! (men blir selvsagt glad også *kremt*) Ha en fin dag, nå må jeg også jobbe litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 4. mai 2007 #102 Del Skrevet 4. mai 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. mai 2007 #103 Del Skrevet 11. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 11. mai 2007 #104 Del Skrevet 11. mai 2007 Oida, det var denne boka mi igjen da.. kommer på den sånn i ny og ne. lurer litt på å legge den ned, skriver ikke så mye her for tiden. Når jeg først er på pc blir det mye facebook. Men får se, beholder den inntil videre I dag er det skole en stund til, trening kl seks, så skal vi i to bursdagsfester i kveld. Blir koselig, men stille og rolig, jobb i morgen. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. juni 2007 #105 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei hei! Har du helt glemt dagboka di eller? Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 1. juni 2007 #106 Del Skrevet 1. juni 2007 Hei hei! Har du helt glemt dagboka di eller? Håper du har det bra! Jepp, tydeligvis Neida, jeg henger her inne på KG litt innimellom, men har ikke blitt så mye KG-skriving. Er i gang med eksamenskjør igjen, det er så fææææææææælt... Men koselig at du tok turen innom Mrs Potter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 1. juni 2007 #107 Del Skrevet 1. juni 2007 Oi, lenge siden jeg hadde vært innom her... Har full medfølelse for eksamenskjøret ditt. Lenge til du er ferdig? Iallfall, lykke til med innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. juni 2007 #108 Del Skrevet 1. juni 2007 Lykke til med eksamen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 6. juni 2007 #109 Del Skrevet 6. juni 2007 Huff...eksamensinnspurt er ikkeno gøy!!! Håper det går greit!! Når har du eksamen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 6. juni 2007 #110 Del Skrevet 6. juni 2007 Takk for hilsener Ballerina, Mrs Potter og Madden Her går det kun i lesing for tiden, vanskelig fag og kort tid til eksamen. 13.juni er det overstått, det vil si om en uke. Gruer meg forferdelig, men samtidig gleder jeg meg helt sinnsykt. Min siste eksamen, så om en uke er jeg ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 6. juni 2007 #111 Del Skrevet 6. juni 2007 Det kommer til å gå så bra så! Det er jeg sikker på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adonia Skrevet 10. juni 2007 #112 Del Skrevet 10. juni 2007 lykke til med eksamenen din! kjedelig å måtte sitte å lese når de aller fleste er ferdig for sommeren! jeg skal love deg at det blir deilig å være ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 11. juni 2007 #113 Del Skrevet 11. juni 2007 Ja, om to døgn er jeg ferdig. Virkelig ferdig, som i "aldri tilbake på skolebenken" ferdig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 11. juni 2007 #114 Del Skrevet 11. juni 2007 Ååå... det skal bli så fantastisk med ferie!!! Jeg er så utrolig lei nå, vil bare bli ferdig med denne her hersens eksamenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 12. juni 2007 #115 Del Skrevet 12. juni 2007 Det går bra til slutt Ikke lenge igjen nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 12. juni 2007 #116 Del Skrevet 12. juni 2007 Nei, nå er det virkelig ikke lenge igjen.. Grugleder meg, merkelig følelse.. Har ikke fått gjort noe særlig i dag, føler bare jeg går i ring rundt meg selv. Skulle ønske jeg kunne skru tiden frem et døgn! Da sitter jeg glad og fornøyd - uansett hvordan det har gått- og drikker rødvin med gode venner. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. juni 2007 #117 Del Skrevet 12. juni 2007 Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 13. juni 2007 #118 Del Skrevet 13. juni 2007 Titter innom og sier vel overstått x-amen!!! :juhu: Tenker du puster lettet ut nå!!! Typisk at været skal bli så innmari dårlig når man er ferdig med eksamenslesing...sånn er det alltid! Når en endelig har tid til å bare nyyyte finværet så har det forsvunnet! Håper kommer snart tilbake! Vil ha sommer og soooooool!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 13. juni 2007 #119 Del Skrevet 13. juni 2007 Gratulerer med vel overstått eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 14. juni 2007 #120 Del Skrevet 14. juni 2007 så deilig å være ferdig....rart, helt surrealistisk! fått feiret overstått eksamen til gangs,tror jeg må finne sengen *hikker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå