Gå til innhold

Under ett kirsebær tre...


Gjest Cerise

Anbefalte innlegg

Gjest Cerise

Mrs Potter: Koselig med besøk i nyboka mi :klem:

På tide å draaaaaaaaaaaaaaaaaa seg inn på lesesalen igjen, har ikke kommet så langt..... *spark meg ut av datasalen noen!* :fy_fy:

Må opp i kantinen først og se om de har en salat til lunsj.

Måtte endre for hadde plassert fy fy smileyen på helt feil plass! Var fy fy at jeg sitter her enda, ikke at jeg skal ha salat til lunsj! :ler:

Endret av Cerise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du og kjæresten din må kosa dåke masse i kveld! Koselig å gå ut og eta av og til.:)

GOD HELG. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Hei, hei!!

Takk for hilsenen i dagboka mi!! Dere må kose dere mye i kveld, det er bare så gøy å gå ut og spise innimellom :) Så må du ha en god helg!!!

:klem:

Edit: skriveleif

Endret av Ballerina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cerise

Adonia: Vanskelig å si i grunn.. Var så masse å skrive! Men men, det får gå som det går.. *fortrenge fortrenge* Hatt en fin helg du?

Har hatt en fin helg, første helg etter eksamen! Rart å bare kunne ta meg fri hele helgen, men veeeeldig deilig! Men helgen går selvfølgelig så altfor fort! *sukk*

Planene ble litt annerledes enn tenkt i helgen. Fredag ble vi hjemme og laget middag, deilig pastasalat med kylling, bacon og masse annet snacks oppi. Med hvitløksbaguetter til så ble det veldig godt :wow: Resten av kvelden var ganske sløv, ble litt soving på sofaen og sånn med kjæresten, hehe. Deilig det. På lørdag var vi ganske tidlig oppe, og jeg dro på trening. Var på hele tre timer etter hverandre, det var en såkalt "kickoff"dag på treningssenteret med masse kjekke timer. Var helt utslitt etterpå, men veldig deilig! :trene: På kvelden gikk kjæresten og jeg ut og spiste middag. Etterhvert kom et vennepar av oss også, veldig koselig. Etterpå gikk vi ut og drakk øl på en godpub her i byen, hadde avtalt å treffe en venninne fra en annen del av landet der. Kjempegøy! Søndag ble en sløv dag, slik søndager skal være.. En kusine kom på middagsbesøk på ettermiddagen, kjekt å se henne igjen.

Så i dag er det mandag, og det betyr tilbake på skolebenken.. Det betyr igjen at jeg ikke kan sitte her lenger.... :ler: Får ta meg en oppdatering hos dere andre senere! Tudeliduuuu!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en deilig helg. Trening, deilig mat, tid med kjæresten og uteliv er jo toppers!

Håper mandagen er bra... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyrest ut som du har hatt ei fin helg, Cerise! Helgene går alltid for fort, synst eg og. Me no er det berre 4 dagar til det er helg igjen.;)

Du må ha ein riktig fin måndagskveld.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Godt å lese at du har hatt en fin helg :) Det er deilig når man bare kan gjøre som man vil (og det kjenner man veldig på etter en eksamensperiode). Deilig med sløve søndager, det er sånn det skal være ;) Og uff... ny uke, nye muligheter. Skikkelig vanskelig å komme seg opp på skolen i dag, men vi blir nok utrolig smarte, tror du ikke???? ;)

Ha en kjempefin kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Cr@sh: Mandagen var strålende :) Dagen startet tiiiiidlig med forelesning kl åtte. På kvelden hadde jeg besøk av en god venninne fra en annen del av landet, og en venninne av henne også. Laget indisk karrisuppe, det var en slager :ler:

Mirabella76: Ja, det er sant det, helgene flyyyyr jo alltid! Men heldigvis går jo ukedagene også ganske fort også, så det nørmer seg jo plutselig helg igjen! Planer for helgen da?

Ballerina: Tipper vi blir lynsmarte av å være på skolen kl åtte om morgenen, kan ikke tenke meg noe annet!!!

:lese: :ler:

Madden: :klem:

Glemte visst av boken min litt i går, hehe. Var på skolen først, så på yoga etterpå. Tungt synes jeg! Synes det er vanskelig å få til øvelsene skikkelig, og å komme helt ut i stillingene. Har jo ikke sjangs! Til jul ønsker jeg meg en kropp som er egnet til yoga :trene::ler:

I dag har jeg først vært på skolen, så har jeg trent styrke. Kjenner allerede jeg begynner å bli støl... Godt å komme hjem i sofakroken da! Etter trening var jeg på cafe med en venninne, koselig. Har akkurat sett på ugly betty, tenkte jeg skulle prøve å komme meg litt tidlig i seng i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte visst av boken min litt i går, hehe. Var på skolen først, så på yoga etterpå. Tungt synes jeg! Synes det er vanskelig å få til øvelsene skikkelig, og å komme helt ut i stillingene. Har jo ikke sjangs! Til jul ønsker jeg meg en kropp som er egnet til yoga  :trene:  :ler:

:ler: jeg har også prøvd meg på litt yoga på treningssenteret. jeg synes også at det er litt vanskelig og jeg blir litt overraska når damer på alder med bestemor er MYE mykere enn meg...

god natt :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cerise

Oida, har visst glemt å oppdatere her litt..

Hva har jeg gjort siden sist da?

På torsdag var jeg ute å spiste pizza med noen venner, så var vi på revy på skolen etterpå. Morsomt!

I helgen skulle vi egentlig på hyttetur med kjærestens familie, men vi var nødt å snu pga dårlig vær og stengte veier. Så det var nedtur! Så da ble det byhelg på oss i stede for. I går var vi hos bestisen min og spiste taco og drakk vin, det var kjempekoselig. Så ble det selvsagt en liten bytur etterpå ;)

I dag har det baaare vært sofa, sløv dag. Litt irriterende og, føler meg så ubrukelig da! :tristbla: Hjelper vel litt om jeg :trene: i morgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Å hallooooo... Har så lyst på godis! Og har ingenting i hus!! Aaaaahh..... Dagdrømmer om ufine mengder sjokolade, smågodt, chips&dip, brus og så videre også videre... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...