Gå til innhold

Under ett kirsebær tre...


Gjest Cerise

Anbefalte innlegg

Oida, glemte visst litt at jeg har en dagbok her! Tror jeg må skylde på facebook, det tar bare litt for mye tid, hehe..

Hehehe, ditto på den! Tar seriøst alt for mye tid! Jeg har ennå ikke begynt med det jeg skulle i dag, men nå skal jeg snart hive meg rundt! Promise!

Så søt kjæreste da :rødme: ... ... ...

Sambo spurte meg hva jeg ønsket meg i bursdagsgave i går, og da fant jeg ut at jeg måtte si det jeg har drømt og å få av en gutt hele livet (har jo fått noen ganger, men da var man ung og ingenting var bra nok...) ... nemlig et smykke, øredobber eller en ring (ikke forlovelsesring altså). :sjenert:

Har håpet på å få det mange ganger, en søt og fin gave - men har jo skjønt at dersom jeg ikke ønsker meg det og sier det rett ut kommer det aldri til å skje. :ler: Sånn er han bare! Men jeg har alt av friluftsutstyr som jeg trenger for å si det sånt. Jul og bursdag og noen overraskelsesgaver innimellom har gitt meg et kjempelager av slike ting! :ler:

Så får vi se da.

Flirer meg skakk om jeg får en primus eller en ny dunjakke!

(men blir selvsagt glad også *kremt*)

Ha en fin dag, nå må jeg også jobbe litt!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cerise

Oida, det var denne boka mi igjen da.. kommer på den sånn i ny og ne. lurer litt på å legge den ned, skriver ikke så mye her for tiden. Når jeg først er på pc blir det mye facebook. Men får se, beholder den inntil videre ;)

I dag er det skole en stund til, trening kl seks, så skal vi i to bursdagsfester i kveld. Blir koselig, men stille og rolig, jobb i morgen.

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Cerise
Hei hei!

Har du helt glemt dagboka di eller?

Håper du har det bra! :klem:

Jepp, tydeligvis ;) Neida, jeg henger her inne på KG litt innimellom, men har ikke blitt så mye KG-skriving. Er i gang med eksamenskjør igjen, det er så fææææææææælt...

:spy:

Men koselig at du tok turen innom Mrs Potter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ballerina

:hallo:

Oi, lenge siden jeg hadde vært innom her... :sjenert: Har full medfølelse for eksamenskjøret ditt. Lenge til du er ferdig? Iallfall, lykke til med innspurten! :tommel:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Takk for hilsener Ballerina, Mrs Potter og Madden :klem:

Her går det kun i lesing for tiden, vanskelig fag og kort tid til eksamen. 13.juni er det overstått, det vil si om en uke. Gruer meg forferdelig, men samtidig gleder jeg meg helt sinnsykt. Min siste eksamen, så om en uke er jeg ferdig! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til med eksamenen din! :tommel:

kjedelig å måtte sitte å lese når de aller fleste er ferdig for sommeren! jeg skal love deg at det blir deilig å være ferdig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cerise

Ååå... det skal bli så fantastisk med ferie!!! Jeg er så utrolig lei nå, vil bare bli ferdig med denne her hersens eksamenen :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Nei, nå er det virkelig ikke lenge igjen.. Grugleder meg, merkelig følelse.. Har ikke fått gjort noe særlig i dag, føler bare jeg går i ring rundt meg selv. Skulle ønske jeg kunne skru tiden frem et døgn! Da sitter jeg glad og fornøyd - uansett hvordan det har gått- og drikker rødvin med gode venner.

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Madden

:hallo: Titter innom og sier vel overstått x-amen!!! :danse: :juhu: :hoppe::danser::5::klem:

Tenker du puster lettet ut nå!!!

Typisk at været skal bli så innmari dårlig når man er ferdig med eksamenslesing...sånn er det alltid! Når en endelig har tid til å bare nyyyte finværet så har det forsvunnet! :ler:

Håper :sol: kommer snart tilbake! Vil ha sommer og soooooool!! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

så deilig å være ferdig....rart, helt surrealistisk! fått feiret overstått eksamen til gangs,tror jeg må finne sengen *hikker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...