Gå til innhold

Under ett kirsebær tre...


Gjest Cerise

Anbefalte innlegg

Gjest Cerise

Her sitter jeg! Har hengt her en stund nå, men ikke vært så aktiv på skrivefronten. Har for øvrig nettopp byttet navn. Fant ut at mitt tidligere nick ikke var så passende, da jeg egentlig ikke er en pysete katt ;)

Så, velkommen skal dere være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cerise

Så koselig med besøk Cr@sh og Mirabellla76!

Litt treg med skrivingen her... Hadde eksamen på fredag og skal i ilden igjen i morgen, så jeg er litt i koma kan man si! Gleder meg bare til å få morgendagen overstått... Burde vel egentlig lest litt, men ikke kommet så langt enda. *sukk* :sur:

Håper dere alle har en fin søndag!

Endret pga trykkleif

Endret av Cerise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du eksamen på denne tida av året altså? Kva er det du studerer forresten?

Lykke til med eksamen i morgon. :klem: Kryssar fingrane for at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cerise

Takk for det Adonia og Mirabella 76!

Aaarg.. Det å sove på sofaen og å surfe på KG er såååå mye kjekkere enn å lese til eksamen! :sur: Om et døgn er jeg hvertfall ferdig, og da blir det nok :vin::tommel::hoppe: på eksamensfest ;)

Litt mer om meg (kortversjonen)

*Er 24 år, er fra Rogaland

*Bor sammen med kjæresten min, vi har vært sammen i snart fem år :hjerter_rundt:

*Er student, men studenttilværelsen synger på siste verset

*Liker å trene, bruke tid med vennene mine, spise god mat, drikke rødvin i godt selskap, drikke te i sofakroken og den slags hyggelige ting.

*Er for lite flink til å ta meg tid til hyggelige ting som i punktet ovenfor, men prøver på å bli bedre på det!

Det var det for denne gang, hehe.

Bøkene og notatene kaller............... :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Aahhhhhhhhhhhhh... endelig er eksamen overstått!! Tror ikke det har gått helt opp for meg :ler: Men det glir vel inn etterhvert. Våknet selvsagt kl halv åtte i dag når kjæresten sto opp, og jeg som skulle :sove: lenge! Tror ikke hjernen min har skjønt den har ferie. Ikke har jeg sovet siden heller, merkelig. Særlig med tanke på at jeg kom hjem halv tre i natt etter en del :vin:

Får snart besøk av en venninne (som også har hatt eksamen), vi skal lage lunsj og se film. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Glemte å si takk for lykkeønskninger til Cr@sh og Shatika :) (Håper det hjalp.. Det gjenstår å se, lenge til sensur heldigvis :ler: )

Endret pga trykkleif :)

Endret av Cerise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis med overstått eksamen. :hoppe: Den følelsen ein har når eksamen endelig er over, er fantastisk! Nyt ferien. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Aahh... deilig med nok en fridag!

Våkna kl ti godt utvilt. Nå skal jeg opp å ha meg en dusj, før det er lunsj med kjæresten i byen :hjerter_rundt: Koselig!

Ellers må jeg vel gjøre litt fornuftige ting i dag også...

Leiligheten er ikke akkurat ren, har ikke prioritert å vaske den nå i eksamenstiden :sjenert: I tillegg må jeg kjøpe noen bøker til de neste fagene jeg skal ta, og ordne litt disposisjoner, men det skal jeg vel klare.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Fikk gjort mye fornuftig i går, og kost meg masse samtidig! Ikke verst må jeg si.. ;) Lunsj med kjæresten i byen, var på skolen og fikk gjort litt forberedelser til neste fag, shoppet litt klær, traff en venninne og tok et glass hvitvin med henne, handlet litt mat, laget deilig middag til mannen, vasket hele leiligheten :)

Er på skolen og prøver å bli smart, men KG er gøyere... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at du hadde ein fin dag i går.:) Deilig med fri! Etter ein slitsom eksamensperiode, følest det nok ekstra herlig å få sova lenge om morgonen, og kunna bruka dagane til akkurat det du vil.

Og så flink du er, som har fått vaska heile leiligheten! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise
Så bra at du hadde ein fin dag i går.:) Deilig med fri! Etter ein slitsom eksamensperiode, følest det nok ekstra herlig å få sova lenge om morgonen, og kunna bruka dagane til akkurat det du vil.

Og så flink du er, som har fått vaska heile leiligheten! :klem:

Ja, det føles egentlig helt absurd, nesten sånn rar tomhet etter å ha kommet i mål! Hehe, men jeg venner meg fort til det! Idag har jeg kommet i gang på skolen igjen også, hatt forelesninger og greier. Utrolig gøy, et lite fag jeg tar ekstra fordi det er det midt i kjerneområdet for det jeg interesserer meg mest for! Var kjekkere enn forventet faktisk og ;)

Ellers har jeg trent i dag, så utrolig godt! :trene: Har hatt to ukers treningspause pga eksamen, var herlig å bevege seg igjen. Etter trening har jeg hatt besøk av noen venninner, vi har sett film, spist is og kost oss! Digger å ha tid til litt "kvalitetstid" med folk rundt meg som jeg bryr mer om. Nå skal jeg lese gjennom dagens avis, så er det nattitid! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Da var det endelig helg igjen, deilig. En innsats på skolebenken må vel til før jeg kan ta kvelden, men det er helt ok å sitte her å lese uten stress og nerver slik som før eksamen!! Tenkte meg på pilates kl syv i kveld, så skal jeg og kjæresten ut og spise middag for å feire at jeg er ferdig med eksamen. Det blir koselig! Deilig å kunne ha helt fri i helgen, uten å tenke på eksamenstroll, lesesalen og andre ekle greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...