Gå til innhold

Under ett kirsebær tre...


Gjest Cerise

Anbefalte innlegg

grattis med nytt nick og dagbok! :klem:

har du hatt en fin helg? :)

ååå alltid kjipt når kjæresten er vekkreist....

min reiser idag! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feire 20-sider og avskjedsfest for meg inne hos meg nå...

Jeg gjør som deg - starter på ny med blanke ark. Tror det er lurt nå...

Hyggelig om du stikker innom for litt :vin: og avskjeds- :klem:

tjoho!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Så koselig med besøk her! Det gjorde ekstra godt i dag, for jeg er syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyk.... :forkjola: Pokkers omgangssyke.. Har blitt smitta på jobb, det er så kjipt! Så jeg og kjæresten har :flekke: og :kvalm: om hverandre i dag.. (den første smileyn passer bare nesten, hehe, resten får dere tenke dere til)

Vil bli frisk nååå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk her! Det gjorde ekstra godt i dag, for jeg er syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyk....  :forkjola: Pokkers omgangssyke.. Har blitt smitta på jobb, det er så kjipt! Så jeg og kjæresten har  :flekke: og  :kvalm: om hverandre i dag.. (den første smileyn passer bare nesten, hehe, resten får dere tenke dere til)

Vil bli frisk nååå!!

Huff, det er ikkje noko kjekt å vera sjuk. :troest: Kryssar fingrane for at både du og kjæresten din blir friske igjen snart!

God bedring! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cerise
Huff, det er ikkje noko kjekt å vera sjuk. :troest: Kryssar fingrane for at både du og kjæresten din blir friske igjen snart!

God bedring! :klem:

Takk for det du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Formen er bedre i dag. Har bare vært hjemme og sullet i dag, men kjæresten måtte på jobb en tur før vi tar påskeferie. Tenker jeg skal prøve å begynne å pakke litt etterhvert, men det er ikke så lett. Er fremdeles litt "svak" i kroppen, har ikke fått med meg så altfor mye næring de siste dagene. Ingen matlyst enda heller, blæ.. Men det hjelper nok på i morgen, da vi treffer familien min på hytta. Satser på at ho mor klarer å diske opp med et eller annet fristende! :D Tenker vi reiser inn på hytta i kveld, om vi bare får sullet oss til å pakke litt. Heldigvis ikke langt å reise! Det blir koselig, gleder meg til å endelig ha litt ferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise
God tur! Kos dere! :)

Takk for det! :klem: Dere planer for påsken?

Koselig å komme seg bort fra byen litt. Deilig at det bare er oss to på hytta i kveld, så kommer resten av gjengen i morgen kveld. Da blir det livlig der vil jeg tro, så best å samle krefter til da ;) Ingen fredelig og rolig familie jeg kommer fra skal jeg si! Men det er jo morsomt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Potter
Takk for det!  :klem: Dere planer for påsken?

Koselig å komme seg bort fra byen litt. Deilig at det bare er oss to på hytta i kveld, så kommer resten av gjengen i morgen kveld. Da blir det livlig der vil jeg tro, så best å samle krefter til da ;) Ingen fredelig og rolig familie jeg kommer fra skal jeg si! Men det er jo morsomt det.

Vi skal nok på hytta en tur vi også. Familien min er heller ikke av det rolige slaget,så etter et par-tre dager så blir det nok ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei på deg!

Ville bare innom og ønske deg vel overstått påske, samt si at jeg er tilbake i KG verden etter 14dagers pause! Hurra!

Håper hytteturen var vellykket!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Cerise

Da var jeg tilbake igjen, har ikke vært så mye her på KG etter jeg kom hjem fra påskeferie. Blitt vant til å være uten i en ukes tid nå så.. :ler: Hatt en kjempefin påske, først var vi på hytta med min familie, så med sambos familie. Masse god mat og vin, da er jeg happy :sjarmor:

Ellers står alt bare bra til, gleder meg over at våren titter såvidt frem her i byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballerina

Velkommen tilbake fra påske-modus :) Bra å høre at du har hatt en god påske :) (hehe... du høres ut som meg - det skal ikke så mye til før vi har det bra :ler: men det er en god ting det!)

Og nå er det vår, ja... DEILIG! Var nesten så varmt her i dag at jeg kunne gå uten jakke, men tror jeg må ha den på en bitteliten stund ennå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...