Gå til innhold

Under ett kirsebær tre...


Gjest Cerise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Cerise

Mrs Potter: Jepp, jeg sov godt, og lenge... ble ganske sent før jeg kom meg i seng ja.. hehe deilig å endelig være ferdig :klem:

Madden: Takk for det :) Deilig å endelig være ferdig. Men ganske surrealistisk også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Og ja, det ble mer enn nok :vin: også :ler: Tåler ikke særlig mye etter en slik påkjenning som eksamen, blir ganske pling i bollen ganske fort :danser::skaal: men morsomt var det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 7 måneder senere...

Annonse

  • 5 måneder senere...
Gjest Cerise

Jada, da prøver vi igjen ;) Har glemt boken litt kan man si, men vil begynne å skrive litt igjen nå. Er ofte innom KG, og følger med i dagbøker rundt om kring, men har ikke vært flink til å legge igjen spor. Gir meg selv en oppstrammer og lover å bli flinkere til det..

Siden sist er det store forandringer på gang i livet mitt. Skummelt.. Akkurat nå føles det rimelig meningsløst med tanke på at endringene er selvvalgt og selvpåført. Men jeg setter min lit til at tiden vil gå fort og at alt vil gå bra. Etter å ha jobbet nesten ett år i offentlig forvaltning følte jeg veldig for nye utfordringer. Og som lyn fra klar himmel (jada, vi er glad i klisjeene...) dukket det opp en spennende mulighet om vikariat et par timer unna hjemstedet. Etter å ha tenkt meg litt om og diskutert det med samboeren ble vi enige om at jeg bare måtte hoppe i det og gripe sjansen. Jeg fikk tilbud om jobben og takket ja.

Dette var for noen måneder siden, og nå sitter jeg her alene på min nye hybel og kan ikke begripe hva jeg driver med!! Gruer meg til første dag på jobb i morgen, aner at det venter meg ett år med masse jobbing og nye utfordringer. Det verste var når kjæresten reiste i stad.. Det var helt utrolig for jævlig, og jeg var ikke forberedt på at det skulle bli så vanskelig. Vi kommer jo til å sees i stort sett alle helger, men det er rart med det når man har bodd sammen i snart seks år.

Setter på en episode med favorittserien, finner en kopp te og håper at de neste dagene framover blir bedre enn dagen i dag.

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Satser på det. Vet egentlig at alt ordner seg til slutt, det er bare ikke alltid så gøy underveis ;) Tror det blir et utfordrende, spennende og lærerikt år, både jobbmessig og på privaten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cerise

Da var det leggetid... Trøtt som bare det, slitsom dag. Andre natt i ny leilighet, rart. Satser på at morgendagen går fint, og at jeg er noenlunde uthvilt i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cerise

Da var de første dagene på jobb overstått! Tiden har gått lynfort.. masse nytt å sette seg inn i, har absolutt ikke oversikt over hva jeg skal drive med. Men det er vel sånn det skal være når en er ny ;)

Deilig at tiden går fort.. I morgen skal jeg hjem igjen for helgen, gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida, glemte visst dagboken litt igjen. Fort gjort, hodet mitt er overalt for tiden! masse greier å sette seg inn i på jobb, lærer masse nytt hele tiden! Dagene flyr, og blir tilbrakt på jobb (sjokk!! :skratte:) og med trening. Snart er det helg igjen, gleder meg sånn til å se kjæresten min igjen... Han er bare det absolutt beste som har hendt meg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Da var snart nok en helg over. Tiden går så fort! Hatt besøk av venninner i helgen, utrolig koselig. Ikke helt klar for jobb igjen i morgen må jeg si. Trives godt, men har vært hektisk og mye å gjøre i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... grubler litt på å kjøpe meg ny øyenskygge. Er så usikker på hvilket merke og hvilke(n) farge®. Syns det er vanskelig å se hva jeg kler, og hva jeg absolutt bør holde meg unna. Tror jeg drøyer det litt, utsetter det til jeg har litt mer penger også ;)

Lurer på å slenge meg på sofaen og se TwinPeaks, snart ferdig med siste sesong. Digg å sløve litt en søndag. Trenger det etter et par travle uker på jobb.

Fortrenger at det er mandag igjen i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...