Gjest Leiababe Skrevet 19. april 2007 #81 Del Skrevet 19. april 2007 ÅÅÅÅÅÅHHHH!!!!! Gratulerer så mye!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Munchy Skrevet 19. april 2007 #82 Del Skrevet 19. april 2007 Signerer forresten innlegget ditt om Blood Diamond. Kanonfilm. Godt å se at folk engasjerer seg istedenfor å bare tenke at en ikke kan gjøre noen forskjell alene likevel. Det kan man jo forsåvidt ikke heller, men det er superviktig at hver av oss i det minste gjør det vi kan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 19. april 2007 Forfatter #83 Del Skrevet 19. april 2007 Signerer forresten innlegget ditt om Blood Diamond. Kanonfilm. Godt å se at folk engasjerer seg istedenfor å bare tenke at en ikke kan gjøre noen forskjell alene likevel. Det kan man jo forsåvidt ikke heller, men det er superviktig at hver av oss i det minste gjør det vi kan... ← Du har rett Munchy. Ingen kan gjøre alt, men alle kan gjøre noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 19. april 2007 #84 Del Skrevet 19. april 2007 Gratulerer! Kommer du snart og slår deg ned sammen med oss andre svangre dagbokholdere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 20. april 2007 Forfatter #85 Del Skrevet 20. april 2007 Takk Tinùviel. Jeg er fortsatt litt redd for om dette går bra. Det er tryggest å bli blant prøver dagboker en liten stund til. Tør ikke helt tro det ennå. Jeg flytter til til graviditetsbøker om en uke eller to. Må bare venne meg litt til tanken. Jeg hadde såpass vondt i krosryggen i går at jeg dro rett hjem etter jobben. Ble ikke noe plantasje besøk. I morges våknet jeg med kvalme og hodepine. Ikke noe moro. Kvalmen ga seg for det meste med en gang jeg spiste frokost. Og jeg tok en halv paracet for hodepine. Føler meg ellers veldig forkjølet. Nyser mye og er i generelt dårlig form. Noe sier meg at sånt ikke blir bedre med tiden. Og jeg leste et sted at de som lider av reisesyke oftere blir kvalme i svangerskape også. Jeg har veldig reisesyke. Blir veldig lett kvalm i bil og buss. Så dette lover ikke bra. I dag skal jeg prøve å komme meg til Panduro hobby og kjøpe ting for Scrapbooking. Har veldig lyst å begynne med en svangerskapsbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 20. april 2007 #86 Del Skrevet 20. april 2007 Det er utrolig artig å sitte med scrapbook uansett hva det gjelder. Og en scrapbook-svangerskapsbok virker jo kjempeartig! Du kan ta bilder av magen din underveis og lime inn bilder fra ultralyd osv... Så spennendes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 20. april 2007 #87 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg skjønner kjempegodt at du synes det er skummelt å flytte over i graviddagbøkene. Jeg byttet jo nick, og da var det liksom ikke så farlig hvis det gikk galt, ingen visste hvem jeg var allikevel Høres ut som klassiske graviditetssymptomer du beskriver, og de blir vel(med unntak av kvalmen) ikke noe bedre heller nei. Eller, det vil si, formen kan godt bli bedre. Men nysing og vondt i ryggen må vi nok leve med. Har slått meg til ro med at det er verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 23. april 2007 Forfatter #88 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg har faktisk vært i veldig god form i helgen. Hatt små vondt i magen, men det var minimalt. Jeg og samboer har vært ute og spiste på lørdag. For å feire graviditeten samt at han har fått jobbintervju som han skal på tirsdag. Var veldig godt å komme seg ut og spise litt og møtte venner etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 23. april 2007 Forfatter #89 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg er så glad for dette at jeg holder på å sprekke av glede. Jeg bare måtte fortelle det til noen. Så i dag fortalte jeg det til en god kollega som også er gravid og skal snart ut i permisjon. Det var så godt å fortelle det til noe. Gjør det liksom mer virkelig. Jeg skal på en sykurs i dag. Tror nesten jeg skal fortelle de til de og. Det er liksom greit å fortelle det så tidlig, så lenge jeg forteller det til fremmede. Og de på sykurset tviler jeg ser igjen. Og kollega fra jobben er ei vennine og det er også greit, selv om det skulle gå galt. Hun var en utrolig støtte for meg når faren min døde, så derfor vet jeg at jeg vil få noen støttende ord fra henne hvis det skulle gå galt. Jeg er GRAVID!!! Jippi. Måtte bare skrike ut litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 23. april 2007 #90 Del Skrevet 23. april 2007 Ja, kan tenke meg det er godt å få det ut Jeg hadde hvertfall vært sprekkeklar til å fortelle det etter første uka med hemmelighetskremmeri.. Men samtidig så er det litt farlig å fortelle det før de 3 første månedene i svangerskapet er omme... Håper du får en flott gravid mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 24. april 2007 Forfatter #91 Del Skrevet 24. april 2007 Det er bare 1/3 av alle graviditetet som ender med et barn. Min er ikke en av de. Jeg aborterte i går kveld. Det var tungt. Selv om jeg viste det fortsatt var veldig tidlig så trodde jeg virkelig at det vil være greit. Hadde jeg ikke vært en prøver ville jeg bare trodd at mensen er forsinket. Skal til legen i dag for å få det bekreftet. Og få å få en spøryte for at kroppen min ikke støtter neste foster ut av kroppen, siden blodet mitt er resus negativ. Jeg er så glad jeg hadde samboeren med meg hele tiden. Tror han tok det like hardt han og. Spurte om det kan gå bra selv om det blør. Jo da, sa jeg, men tror ikke det gjelder meg. Og det gjør det ikke. Jeg blør som en kraftig mens. Det er kanskje greit at det skjedde så tidlig. Da er sikkert neste El om 14 dager og vi kan begynne å prøve igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 24. april 2007 #92 Del Skrevet 24. april 2007 Så veldig veldig synd Håper det går bra med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 24. april 2007 #93 Del Skrevet 24. april 2007 Ånei... Nå ble jeg lei meg Det er godt du har samboeren din rundt deg nå. Varme tanker sendes til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 25. april 2007 Forfatter #94 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg har godtatt det som skjedde. Selv om det var tungt. Jeg ser positivt på fremtiden. Dette bare beviser at vi er veldig fruktbare og at det går ikke langt tid før neste spire klamrer seg fast. Nå er det bare å glede seg til Eggløsning. Og den kommer ca på søndag den 6. mai. Det som er litt ulempe er at vi har besøk av Kattemannens 2 venner den helgen. De sover over og full pakke. Tenker at han kommer til å bruke mye tid sammen med de, samt at han kommer til å feste mye ute på byen og komme sent hjem, samt at det vil sikkert være veldig ubehagelig å kose seg på soverommet og være redd for om det høres av gjester. Så det spørs om det er noe å glede seg til denne måneden. Jeg ville at han skulle endre dato for besøket til helga etter, men det var vist ikke så lett. Han sier at vi har vel ikke noe hastverk. Og det har vi ikke. Men jeg syns det er tåpelig å kaste bort en syklus grunnet besøk en helg. Og det hadde vært fint å få barn på vinteren, når man allikevel er mye inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. april 2007 #95 Del Skrevet 25. april 2007 Da får dere kose dere rett før og rett etter besøket da, kan jo hende det holder i massevis det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 25. april 2007 #96 Del Skrevet 25. april 2007 Godt det går fint med deg! Krysser fingrene for at en ny spire klamrer seg fast og blir der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 27. april 2007 Forfatter #97 Del Skrevet 27. april 2007 Det er fredag og sola skinner. Så deilig! Tror jeg skal spasere en liten tur i Karl Johan etter jobben. Har ikke lyst å sitte inne på en så fin dag. Jeg har funnet tilbake til gleden av å være prøvere. Jeg har litt sommerfugler i magen og jeg gleder meg til mensen er over. Tror det er siste dag i dag. Samt at jeg har begynt å tempe igjen. Jeg tror nok jeg skal klare å få til litt kos med Kattemannen selv om vi får gjester. Samt at jeg og broren har endelig solgt leiligheten etter pappa. Fikk god pris for den. Nå kan vi endelig avslutte dette arvoppgjøret. Arv er utrolig slitsomt. GOD HELG alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. april 2007 #98 Del Skrevet 27. april 2007 Så bra at du ser fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 27. april 2007 #99 Del Skrevet 27. april 2007 Riktig god helg til deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neria Skrevet 27. april 2007 #100 Del Skrevet 27. april 2007 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå