Gjest Mzfire Skrevet 1. april 2003 #81 Skrevet 1. april 2003 Det rareste jeg har opplevd skjedde i går. Hvet du hva som skjedde da eller? Syns det var helt sykt jeg. Far og tenårings datter fikk hjerter, som om de ble forelsket? Går det ann da? Så to røde hjerter ja... :o
xeyes Skrevet 1. april 2003 #82 Skrevet 1. april 2003 *LER* For en familie du koker sammen mzfire! :ler:
Gjest Nivvy Skrevet 1. april 2003 #83 Skrevet 1. april 2003 Jeg var hekta på Simcity og Sims før. Det er år siden jeg har spilt! Fikk det nye Simcity spillet til bursdag, men det var ikke som før. Kanskje jeg skulle prøve Sims igjen? Hvordan får man ekstra slanter? Mens du spiller, trykk tastekombinasjonen "Ctrl+Alt+Tab" , da skal du få opp et lite "vindu" oppe til venstre på skjermen. Der skriver du "rosebed" og trykker Enter. Da får du 1000kr ekstra i lommen. trykk "Ctrl+Alt+Tab" en gang til. Denne gangen skriver du "!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;!;" så mange ganger du får plass i i den lille skjermen. Da får du ca 100K ekatra. Du kan gjøre dette så mange ganger du vil ( litt vondt for fingrene, men helsikens herlig med alle pengene og friheten som følger med) ...det KAN hende jeg har skrevet feil, men dette er noe du enkelt og greit finner på nettet. Er lenge siden jeg har spilt Sims, desverre. Har klart å rote vekk cd'n, så for tiden går det for det meste i "Theme Hospital", kjempegøyt spill! Er på siste Level! Woohooo! Mvh Birthe
Gjest Nivvy Skrevet 1. april 2003 #84 Skrevet 1. april 2003 Hms, rosebed eller rosebud, husker ikke helt, men du finner nok ut av det
Labella Skrevet 1. april 2003 #85 Skrevet 1. april 2003 Her finner du juksekoder til Sims. Det står også forklart hvordan du skriver dem inn.
Jusy me Skrevet 2. april 2003 #86 Skrevet 2. april 2003 anbefaler og prøve the sims til playstation 2. Den er kjempe artig. Mye mer å gjøre enn i pc sims. Der må du oppgradere deg på jobben og gjøre ting så du får ting. Eks. lage mat uten at det begynner og brenne, da får nye ting til"butikken" din og da kan du kjøpe det. Vanskelig å forklare, men det er mye morsomere enn pc sims..
Gjest Zalomine Skrevet 2. april 2003 #87 Skrevet 2. april 2003 Jeg har pc. Jeg har sims til pc (og nå to utvidelser, takket være jordbær) Jeg har ikke PS eller PS2, og følgelig heller ikke noe spill til det. For min del blir det derfor sims på pc. Økonomisk og praktsik spørsmål, rett og slett Sikkert morro på PS også, men det er altså ikke et alternativ for meg (med mindre noen har lyst til å donere meg utstyret, men da selger jeg det sikkert for å dekke regninga fra lånekassen, så da er jeg vel like langt.... blakk.) Jaja, det er mitt liv, men sims er gøy uansett
Gjest Mzfire Skrevet 24. april 2003 #88 Skrevet 24. april 2003 Er det noen andre som spiller med tenåringer? Noen som fikk til det? Syns det er så kjedelig at jeg fikk to like huer på tenåringsjentene.. Gikk helt i surr jeg. Så etter det har jeg ikke giddi å gjort om noen barn til tenåringer...
Gjest Zalomine Skrevet 24. april 2003 #89 Skrevet 24. april 2003 gjør den ene tenårigen voksen da vel, så løser du det problemet? Jeg har enda ikke begynt å spille emd tenåringer, jeg spiller med hunder som jeg prøver å få til å bli glade nok i hverandre til å få valper jeg, og det er komplisert nok, jeg burde neppe kombinert det med to unger og to vosken i arbeid, og behov for alle de pengene de tjener (nei, jeg vil ikke bruke den juksetingen for mer penger) Nå er de på ferie da, det tok jeg dem råd til heller enn å bygge på huset, fordi huset strengt tatt er stort nok, og de trengte litt tid til å bli bedre venner med hverandre, la foreldrene bli forelska i hverandre igjen (de hadde vist glidd fra hverandre grunnet ugunsitige arbeidstide (hun jobbet når han var våken, han jobbet når hun var våken, sov gjorde de uansett ikke sammen på slutten grunnet at de nektet, og derfor måtte jeg legge om døgnrytmene, og da sendte jeg heller hele familien på ferietur jeg )) Nå fikk jeg lyst til å spille mer....
Gjest Gjesta Skrevet 24. april 2003 #90 Skrevet 24. april 2003 Det høres så gøy ut med sims...Hvor mye koster det å kjøpe det til pc'n? For man må vel kjøpe? Går ikke an å laste ned? Hmm...nesten redd for å prøve jeg...kanskje jeg blir hekta! :o Søstera mi og jeg kjøpte oss ps i jula... Vi satt time ut og time inn foran tv'n. Tenk at voksne folk kan engasjere seg sånn i spill! Vittig!
Midnattsol Skrevet 24. april 2003 #91 Skrevet 24. april 2003 Juhuuu....juksekoder!! :D :D *glise fornøyd* hæhæ Det må prøves ut.
Midnattsol Skrevet 24. april 2003 #92 Skrevet 24. april 2003 Hmm...kanskje ikke forresten, blir kanskje fort lei da som Lea skriver.
Gjest Zalomine Skrevet 25. april 2003 #93 Skrevet 25. april 2003 Juksekoder er ikke noe morsomt, jeg er helt enig, da jeg prøvde litt sånn en gang ble jeg lei. Nei, man spiller uten juks, bygger opp en familie fra bunnen av, og utvilker dem, og økonomien deres, og deres sosiale krets, uten å jukse, det er det som er morro. Nå klarte forresten sambo å bli oppsagt i den jobben han hadde inni der, som jeg syntes passa så bra for ham, for jeg forsov ham en dag, og glemte at han hadde gjort det dagen før også Vel, han får alltids en ny jobb, nå kanskje han skal skaffe seg noen venner først, økonomien tåler det
Tjorven Skrevet 25. april 2003 #94 Skrevet 25. april 2003 Hmm...kanskje ikke forresten' date=' blir kanskje fort lei da som Lea skriver.[/quote'] Anbefaler deg å holde deg langt unna juksekodene ja! Var så dum at jeg satte i gang med det, og da ble det ikke noe gøy å spille lenger. det ødela lissom hele Sims-opplevelsen...
Gjest Zalomine Skrevet 25. april 2003 #95 Skrevet 25. april 2003 tjorven: da reinnstallerer man hele spillet, og røre aldri kodene igjen (etter noen måneders pause i sin helhet) og så er det like morro igjen
Tjorven Skrevet 25. april 2003 #96 Skrevet 25. april 2003 tjorven: da reinnstallerer man hele spillet' date=' og røre aldri kodene igjen (etter noen måneders pause i sin helhet) og så er det like morro igjen [/quote'] Det har jeg faktisk gjort opptil flere ganger, men det ble liksom aldri det samme å spille etterpå. Lastet forresten ned Kongefamilien en gang med både Mette-Marit og Ari i spissen. Det var faktisk ganske morsomt.
Gjest Zalomine Skrevet 25. april 2003 #97 Skrevet 25. april 2003 Den kongefamilien lasta jeg også ned, og slottet også, men det syntes jeg aldri var sånn kjempemorro jeg. Forøvrig blir ikke spillet "helt det samme igjen" når man først er lei nei. vel, for meg hjalp det aller mest å få et par utvidelsespakker, da ble det kjempemorro igjen. Og så var det jo mange måneder siden sist jeg haded spilt det i tillegg, og jeg rører aldri juksekoder, tenker ikke over at de finnes engang.
Tjorven Skrevet 25. april 2003 #98 Skrevet 25. april 2003 Her veldig lyst på noen forskjellige sånne pakker selv, og tror at det kunne gjøre at jeg synes det ble morsomt igjen. Noen pakke du vil anbefale?
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2003 #99 Skrevet 25. april 2003 Lastet forresten ned Kongefamilien en gang med både Mette-Marit og Ari i spissen. Det var faktisk ganske morsomt. Har du familien fortsatt? Hvor finner jeg den evt? *vil ha*
Tjorven Skrevet 25. april 2003 #100 Skrevet 25. april 2003 Har du familien fortsatt? Hvor finner jeg den evt? *vil ha* Husker desverre ikke hva siden jeg fant det på het. Men det var en norsk side som hadde laget det spesielt før prinsessebryllupet. Kanskje noen andre husker det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå