Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg prøver nå jeg. Artig greie..

Videoannonse
Annonse
Gjest Zalomine
Skrevet

Da venter vi oppdatering om hva du syntes :)

Skrevet

Var vel brukbart. Har ikke fått prøvd så veldig mye, men det så ok ut. David (teenageren min :ler: ) fungere vel egentlig som en voksen, bare at han går på college. Har bygd et eget lite hus i hagen til han med Playstation to, eget luksusbad og fancy PC. Ganske heldig egentlig..

Skrevet

Har noen her hatt problemer med at sims slår seg av midt i et spill?

:evil: Veldig irriterendes!!! :evil:

Gjest Zalomine
Skrevet

Hadde det problemet en stund ja. forsvant når jeg reinstallerte (ja, da mister man familiene sine da, men jeg gjør det fra tid til annen fordi jeg er lei jeg.... Trenger en utvidelse, så jeg ikke blir helt gal, snart...)

Skrevet

Jeg prøver å venne meg av med Sims. Nå har jeg holdt meg i noen timer, tenkte jeg ikke skulle spille mer idag.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hadde det problemet en stund ja. forsvant når jeg reinstallerte (ja' date=' da mister man familiene sine da, ...)[/quote']

Du trenger ikke miste familiene dersom du lagrer dem på et annet sted før du reinstallerer!

Gjest Zalomine
Skrevet

Nei, men noe av mitt poeng er ofte at jeg VIL miste dem jeg da (vil ha tilbake de originale, og begynne på nytt, og det er nemlig slitsomt å ha tre familier som alle har mitt og sambos navn, blir rot i systemet da, så det er like grei tå miste dem, ikke ta vare på dem etterhvert som jeg starter nye. For, jeg går altså lei, og vil begynne på nytt av og til (og ja, jeg ønsker meg, ønsker meg, ØNSKER MEG en utvidelsespakke eller tre! :) )

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner deg godt Fredagsbarn. Jeg har sletta en del spill sjøl. Men innimellom er det en og annen familie jeg vil spare. DA er det kjekt å lagre akkurat den adressen i Gamedata på et lurt sted.

Anbefaler utvidelse forresten. Kjekt å ha flere nabolag, både fordi hver spiller har sitt eget spill, og for å kunne variere :D

Skrevet
Nei, men noe av mitt poeng er ofte at jeg VIL miste dem jeg da (vil ha tilbake de originale, og begynne på nytt, og det er nemlig slitsomt å ha tre familier som alle har mitt og sambos navn, blir rot i systemet da, så det er like grei tå miste dem, ikke ta vare på dem etterhvert som jeg starter nye. For, jeg går altså lei, og vil begynne på nytt av og til (og ja, jeg ønsker meg, ønsker meg, ØNSKER MEG en utvidelsespakke eller tre! :) )

Kom deg på IRC du! :)

Skrevet
Hadde det problemet en stund ja. forsvant når jeg reinstallerte (ja, da mister man familiene sine da, men jeg gjør det fra tid til annen fordi jeg er lei jeg.... Trenger en utvidelse, så jeg ikke blir helt gal, snart...)

Prøvde å reinnstalere, men det hjalp ikke en dritt! :evil:

Gjest Zalomine
Skrevet

Hmm, dumt, har alltid hjulpet meg med mine problemer :(

Gjest Mzfire
Skrevet

Hvordan fikser jeg at ungene blir tenåringer da? Høres jo litt gøy ut det da? :)

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvordan fikser jeg at ungene blir tenåringer da? Høres jo litt gøy ut det da?

Last ned programmet fra http://216.127.72.21/ installer og sett i gang "operasjon kjapp oppvekst"

OBS: Dersom du har voksne som har kriminell karriere kommer de til å begynne på skolen igjen :roll:

I SimLifecycle er Kriminell karriere erstatta med High School, og der tjener man ikke mye penger. Derfor: Har du en kriminell i familien og er avhengig av den inntekta bør du ikke installere før vedkommende er godt i gang med ny jobb.

Jeg sliter med reinstallasjon av The Sims, så jeg har ikke fått prøvd ennå.... må nok formatere hele sulamitten :-(

Gjest Mzfire
Skrevet

Burde jeg laste ned på maskina eller på en cd? Hva er lurest?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg lagrer alltid det jeg laster ned på pc'n i stedet for å installere fra nettet. Det er alltid en fordel å ha slikt liggende, særlig med tanke på hvor ofte et spill som The Sims blir reinstallert.

Last den ned på PC'n i første omgang. Det kan jo være greit å lagre den andre steder også. Innbiller meg at den går på en diskett forresten.

Lykke til!

Gjest Mzfire
Skrevet

Har installert den på Pcen men det rare er at da jeg skulle forvandle to jenter til tenåringer fikk de samme ansikt. Jeg gikk jo helt i surr så jeg prøvde å ta livet av hun ene uten å klare det. Hun ligger i en stamp ute dag etter dag, ikke fått noe mat eller søvn, men hun holder ut. Trodde jeg ikke og jeg har også spolt i det høyeste tempoet så det skal gå raskere. Vil ikke ha to like tenåringer som kunne vært tvillinger.. Lurer på hvorfor det skjedde. Jeg fikk en så kalt advarsel om et eller annet før jeg omgjorde de til tenåringer.. :o

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror det er tilfeldig at de blir like....

Det er forresten mange måter å ta livet av folk på....

Send dem i svømmebasseng uten stiger, steng dem inn i lukka rom...

Bygg et anneks med komfyr og kjøleskap, uten dører og plasser Simen der... forhåpentligvis kan den ikke lage mat.

Eller du kan skape en ny nabo som frir... så slipper du å ha liv på samvittigheta...

Skrevet
Jeg gikk jo helt i surr så jeg prøvde å ta livet av hun ene uten å klare det. Hun ligger i en stamp ute dag etter dag' date= ikke fått noe mat eller søvn, men hun holder ut.

HAHAHA :ler2: Så slem du er *flirer*

Gjest Mzfire
Skrevet

:ler: Ja jeg er det ja.. men jeg får vel være snill og la henne leve tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...