Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det går også ann å laste ned tingene jeg har laget på hjemmesiden min :sjarmor:

http://simsshack.anticrap.net

Hvis dere har lyst til å prøve sims online kan man nå laste det ned og prøve det gratis i 14 dager herifra:

http://www.fileplanet.com/download.aspx?f=137636

Det er en VELDIG stor fil å laste ned (1,2GB) så hvis du har modem eller isdn trenger du nok ikke å prøve engang :sjarmor: Selv om man må bruke visa kort til å registrere seg så koster dette ingen verdens ting

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lastet nettopp ned en kjendis-skin som jeg har lagt inn i GameData og Skins mappen (laget egen mappe under Skins til denne personen). Men hvordan får jeg den opp i The Sims? Har 1.0 versjonen. Prøvde med å opprette en ny familie og velge skin der, men fant den ikke.. Noen som kan hjelpe?

Tror ikke du kan lage en egen mappe der men legge filene rett i Skins mappa.. la du alle filene der? med hvert skin skal det følge med 3 eller 2 filer.. .bmp .skn .cmx

Gjest Anonymous
Skrevet

Undermapper fungerer stort sett over alt, med unntak av Skins-mappa. Det må alle filer legges i hovedmappa.

Skrevet

Hjelp! Midt på natten ringte noen og sa "The End is near. Make preparations." til mannen i Sims familien min. Hva betyr det? Er det bare sånn spåkone tull som kommer på telefonen noen ganger.. eller kommer noe til å skje? :-?

Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg har aldri opplevd at noe har SKJEDD etter en slik telefon i alle fall. Spillet går videre...

Skrevet

OK, får håpe ingenting skjer.

Når man har gjester på besøk.. hvordan får man dem til å følge med inn i huset o.l.? De blir jo ellers bare stående ute..? :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

For det første: Hils på dem.

Når den aktive simmen er inne i huset kan du klikke på gjesten å velge "Come here" eller lignende.

Det hjelper alltid å lage mat. Har du party (mer enn fem(?)) personer på besøk kommer og går gjestene som de vil.

Skrevet
Hjelp! Midt på natten ringte noen og sa "The End is near. Make preparations." til mannen i Sims familien min. Hva betyr det? Er det bare sånn spåkone tull som kommer på telefonen noen ganger.. eller kommer noe til å skje?  :-?

Alle sånne ting er bare tull. Etter å ha spilt Sims i flere år har jeg sett at alle telefoner på natten er totalt unyttige, du får ingen penger eller annet godt så det er ingen vits i å ta den.

Gjest Anonymous
Skrevet

Her er et lite (!) utvalg av mine Sims-linker: (Det er ikke sikkert alle virker, har ikke gått gjennom dem på en stund)

Det er mange som ikke virker Arkana!

Det er forresten mange bra grupper på Yahoo. Enkelte er bare tull og tøys, men mange grupper er bra.

Mine favoritter:

http://www.livin-it-up.net

http://simslice.com (Sjekk Slice City -Kjempegøy!!!)

http://www.ultimatesims.com/ anbefales. Denne siten har dessuten to egne yahoo-grupper.

Skrevet

Takk for tipset. Ser ikke ut som det fungerer alltid, men fikk det hvertfall til en gang nå. Ser ut som de må stå et stykke fra hverandre for å få det alternativet.. og det er jo egentlig naturlig. :)

Skrevet

Det er mange som ikke virker Arkana!

Ja, jeg er klar over det. Som sagt har jeg ikke sjekket dem på en stund fordi jeg laster ikke ned mer til Sims-spillet mitt etter at de to absolutt beste Sims-sidene forsvant (eller den ene forsvant ikke, men ble betal-side). :-( Ingen andre sider kommer i nærheten av den kvaliteten (vel 7 Deadly Sims, på linkoversikten er veldig bra da), så da kan det være det samme. Jeg er bare glad jeg fikk rasket med meg alt de hadde før de forsvant. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har investert i Makin'Magic, og har bestemt meg for å spille "clean" ei stund. Det er bare en ting jeg skulle hatt: Nude Censor Patch.

Den hersens sladdinga når Simmene dusjer, går på do (uten å dra ned buksa :lol: osv irriterer livet av meg. Vet du hvor jeg finner en som virker? HotDate-patchen fungerer ikke nå. Har hørt at Maxis gjorde det vanskeligere å fjerne sladden f.o.m. Superstar?

Gjest Anonymous
Skrevet

The Sim er verdens beste dataspill!!!!!!! :ler::kul:

Skrevet

sims 2 ser utrolig bra ut, har ikke kommet ut enda da.

www.thesims2.com (filmer og bilder).

der blir damene GRAVIDE og ungene fødes,vokser opp, blir voksne og tilogmed gamle. simmene eldes. du kan kjøre rundt i byen i bil eller på skuter, og kikke i kjøleskapet om det er noe digg å spise hehe. jeg gleeder meg.

Gjest Zalomine
Skrevet

Gleder meg MAAAAASSE jeg også. Titter stadig innom denne siden der det finnes masse bilder og kommentarer etc (og, masse nedlastningsting til sims1 da, i "avdelingen" for sims1)

Ja, gleder meg, enda jeg ikke engang vet om jeg kan spille det. Må ha ny pc da. Og det vet jeg ikke når jeg får... Spørs om jeg må prøve å få det til... Langt dyrere det enn å kjøpe spillet....

Skrevet
Gleder meg MAAAAASSE jeg også. Titter stadig innom denne siden der det finnes masse bilder og kommentarer etc (og, masse nedlastningsting til sims1 da, i "avdelingen" for sims1)

Ja, gleder meg, enda jeg ikke engang vet om jeg kan spille det. Må ha ny pc da. Og det vet jeg ikke når jeg får... Spørs om jeg må prøve å få det til... Langt dyrere det enn å kjøpe spillet....

jaa den siden er utrolig bra!! det eneste som er så dumt, er at for et par år siden var ALLE tingene der inne gratis. du kunne laste ned tusenvis av ting helt gratis, nå er det bare noen få som er gratis, mens resten koster penger. teit!!

alle andre SIMS sider hadde også gratis ting, nå koster alle penger. de fleste har en side med gratis ting da.

www.simsnobs.com er knallbra, der har de også begynt å ta betaling, men her er det masse rikmannsting til Simmene. bare snobbete ting. morsomt:)

Gjest Zalomine
Skrevet

Ja, alle begynner å ta penger, det er dumt. Men, de gjør det fordi... fordi folk er villige til å betale. Ikke jeg da... jeg snoker disse 3% som er gratis stadig vekk jeg, betale for å laste ting... nei, jeg sparer til ny pc og nytt spill jeg nemlig. Det trenger jeg mer enn ekstra ting til simsene mine...

Gjest Anonymous
Skrevet

Har et kjøleskap hos Sims familien min som ingen får hentet noe mat ut av lenger. Hører også fluer som surrer, og det høres og ser ut som det kommer fra kjøleskapet. Har forsøkt å slette det, men kan ikke fordi den sier "object in use", selv om det ikke er tilfelle. Hjelp, hva gjør jeg for å fikse det?! :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
Datteren min (12 år) har sin egen' date=' grusomme måte å bli kvitt folk hun er lei av på. Hun bygger ett lite hus i hagen, får de hun vil bli kvitt til å gå inn i huset, og tetter så igjen døra. Noen ganger får hun dem til å fyre av en rakett der inne - da brenner de fort opp :roll: Andre ganger lar hun dem bare bli der - da dør de også til slutt... Vel, denne måten har ikke jeg helt hjerte til å gjennomføre, men man blir da kvitt uønskede folk :roll:[/quote']

Tjihi..det gjør jeg også..og jeg er ikke 12 år:D Når jeg hadde originalversjonen av sims var det slik jeg tjente penger, først fikk jeg single mennesker til å gifte seg med simmen min, fikk de 20000 deres og drepte dem etterpå..jeg har en del mord på samvittigheten.. :roll: Men nå når jeg har unleashed og superstar vil ikke folk gifte seg sånn uten videre lenger..

Jeg pleide å lage såpeserie-sims, jeg brøt f.eks opp lykkelige familier ved å la mannen i huset gifte seg med unkaren i nabohuset..men homofile får desverre ikke adoptere barn i thesims..produsentene mente vel at det ble for vågalt..tjihi..

Skrevet
Har et kjøleskap hos Sims familien min som ingen får hentet noe mat ut av lenger. Hører også fluer som surrer' date=' og det høres og ser ut som det kommer fra kjøleskapet. Har forsøkt å slette det, men kan ikke fordi den sier "object in use", selv om det ikke er tilfelle. Hjelp, hva gjør jeg for å fikse det?! :roll:[/quote']

Trykk ctrl + alt + shift + C for å få opp jukseboksen. Skriv "move objects_on" og nå kan du slette det du måtte ønske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...