Gjest gjesta Skrevet 9. februar 2007 #161 Del Skrevet 9. februar 2007 Nå er det for fakerten rett før jeg havner i Mie-modus, her!!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #162 Del Skrevet 9. februar 2007 Takk, vennen! Det er du også! Du fortjener gode ord når du trenger det, for du er GOD!!! Husk det!!! kosemose masse, masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #163 Del Skrevet 9. februar 2007 Håper du synes det er OK at jeg har tatt patent på begrepet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. februar 2007 #164 Del Skrevet 9. februar 2007 Det er absolutt helt i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #165 Del Skrevet 9. februar 2007 Takk! *lykkelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. februar 2007 #166 Del Skrevet 9. februar 2007 *rusler innom og avduster meg* Kan det være noe i luften som gjør folk litt iltre i dag? Har nettopp hatt telefon om illsint familiemedlem et sted i verden. Nuvel, fredagstakker Væren for "trøst" i boka mi . Det er godt å se at man ikke er alene (om å surre i blant ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 9. februar 2007 #167 Del Skrevet 9. februar 2007 I min verden er alle bare blide og glade. Tenkte jeg skulle nevne det siden det bestandig er så koselig å høre hvis man er litt amper selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 9. februar 2007 #168 Del Skrevet 9. februar 2007 BTW - hadde det enda vært noe skikkelig MGP-greier, men semifinale! SEMIfinale Hva pokker er det da?? Hvordan var det igjen - frisøren, ja?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. februar 2007 #169 Del Skrevet 13. februar 2007 Hatt en fin helg, min skjønne? Ble det båttur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #170 Del Skrevet 13. februar 2007 Det er godt å se at man ikke er alene (om å surre i blant ) Her kan du alltid finne trøst i så måte, Cata. Å surre er noe jeg kan! I min verden er alle bare blide og glade. Tenkte jeg skulle nevne det siden det bestandig er så koselig å høre hvis man er litt amper selv. ← Det er alltid en god trøst, @lfa! For som det heter i ordtaket: "Egen suksess er selvfølgelig best. Men andres fiasko er heller ikke å forakte!" BTW - hadde det enda vært noe skikkelig MGP-greier, men semifinale! SEMIfinale Hva pokker er det da?? Ja, det ble litt vel mye grand prix styr i år, synes jeg. Men kanskje det ble mer rettferdig avstemming, i alle fall? Guri Schanke sin vinnerlåt var jo fengende, og hun er flink. Men det var en skikkelig Grand Prix låt, på godt og vondt. Men liker bedre sånn musikk enn Lordy, f.eks. Hatt en fin helg, min skjønne? Ble det båttur? ← Jotakk, kjære! Det ble båttur! Og vi fikk skikkelig hoppet og ristet på oss over den store fjorden mellom oss på hjemvei søndag. Du verden... Godt jeg er sjøsterk! I morgen er det karneval i barnehagen. Ante ikke før i ettermiddag hva jeg skulle være, da jeg fikk tilbud om å låne en drakt. Hvorfor holdt mann og barn på å le seg fillete da de fikk høre at mamma skal være Supermann i morgen? Gleder meg. Virkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. februar 2007 #171 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg tror du blir en helt fantastisk utmerket Supermann! Virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. februar 2007 #172 Del Skrevet 13. februar 2007 Supersau! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 13. februar 2007 #173 Del Skrevet 13. februar 2007 Tipper du blir dagens helt i barnehagen! Håper dere får et koselig karneval. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 13. februar 2007 #174 Del Skrevet 13. februar 2007 Ha et fint karneval, superVæren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #175 Del Skrevet 13. februar 2007 Takk for støtten. Skal være glad når den dagen er over! Å! Nye smileys! Bare så synd jeg verken fryser eller er forkjøla! Har chattet med en kollega. Hun kaller meg kun for Clark nå. Gud, jeg gleder meg! Forresten måtte jeg tørke tårene i kveld; kjempetrist på Grey's i dag. Sesongavslutning, og greier!!! Må vente helt til høsten på fortsettelsen! Well, have to fly! *mrsmt* Nattikosemoseklem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. februar 2007 #176 Del Skrevet 15. februar 2007 Er du ute og redder verden? Hvordan gikk det på karnevalet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. februar 2007 #177 Del Skrevet 16. februar 2007 God fredag til Superkvinnen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. februar 2007 #178 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvordan gikk det med super-væren? Du måtte jo bare gjøre lykke i barnehagen. At jeg ikke har tenkt en slik tanke selv - eller forresten - godt jeg ikke har det. Har ikke akkurat superfasong, og det ville sikkert gått med masse superkrefter før jeg fikk lettet. Så det er greit at det er du som er super - du vant jo superleggkonkuransen tidligere. Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 19. februar 2007 Forfatter #179 Del Skrevet 19. februar 2007 Har ikke akkurat superfasong jeg heller, Bettie. Men tross alt: Supermann dagen min var fin, den! Vakte stor lykke blant mine kolleger i noe sidrumpet supermanndrakt med nedseget truse! Og så var det jo litt artig med en stor supermann blant alle de små, da... Har vært lite her på KG i de siste dagene. I helgen var hannsauen og jeg på Bergensweekend, hotell og båtmesse, restaurant og mat og vin og bare kos sammen med et vennepar. Deilig med en sånn helg der man ikke ser på klokka, men bare koser seg og drikker vin når man vil. Nå er det vinterferie og rolige dager i barnehagen. I dag var vi i skogen på tur, og hadde en flott dag. Fastelavnsboller, krem og kakao i sekken! Nydelig vær! Jeg skal ha fri fredag, også. Så da håper vi på en tur på sjøen, sannsynligvis byferie denne gang - så får vi forhåpentligvis alle podene med. Kombinerer båttur med shopping, evt. kino eller badeland, og garantert pizzarestaurant! Må jo kose oss litt! Så om vi ikke drar til syden i vinterferien, så kan vi kose oss masse hjemme, også! Nå er det snart tid for "Forbrytelsen" på TV, har nettopp sett "Farmen". Det ER travelt å være sau, den kan prøve som vil. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. februar 2007 #180 Del Skrevet 22. februar 2007 Heldig du er som har fri i morgen. Skulle ønske det var meg, men jeg har to kjedelige møter i morgen så jeg får bare tusle meg på jobb. Skal ikke ha fri i vinterferien i år, for Halvdelen og jeg skal en tur til Bergen i mai, og da må jeg ta ut noen fridager. Ønsker deg en god fridag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå